Palkka plus-miinus 3500 e/kk - mitä työtä teette?
Jos kuukausipalkkanne on 3500 euron hujakoilla, niin millaista työtä teette? Miten paljon työnne rasittaa teitä ja millä tavalla? Mitä hyviä puolia työssänne on? Oletteko tyytyväisiä työhönne ja siitä saatavaan palkkaan?
Kommentit (60)
Kehittämiskoordinaattori kunnallisella sosiaali- ja terveyspuolella, vähän vaille 3500 e/kk bruttona. Viihdyn hyvin ja työ vastaa koulutustani, vastuuta on riittämiin. Miinuksena se, että välillä työ hiipii iltoihin ja viikonloppuihin, toisaalta työ joustaa tarvittaessa myös toiseen suuntaan.
Asiantuntijatehtävissä valtiolla. Olen tosin vasta aloittanut, joten palkka on siksi vielä pienehkö.
Työterveyshoitaja yksityisellä ja urani "huipulla" palkkaa juurikin.
Tuo 3500 e.
Vastaan vaativien asiakasyritysten tth:n koordinoinnista. Työ on henkisesti joskus aika rankaa. Tehtyä työtä ja siitä laskuttamista seurataan todella tarkasti.
Toisaalta päivätyö ja hyvin itsenäisesti saan työt tehdä, jos asiakkaat tyytyväisiä ja laskutus ok.
Erityisluokanopettajana ja ikälisillä sekä ylitunneilla. Koko ajan on tosin paine laskea tunnit minimiin, mikä mun tapauksessa tarkottaisi sellaista 700euron palkanalennusta.
Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, työssä vakuutusalan toimistotöissä, palkka 45 000 €/v.
Tffxxx kirjoitti:
Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, työssä vakuutusalan toimistotöissä, palkka 45 000 €/v.
Lisään että pidän työstäni, se tehdään työajalla, vapaa-ajalla ei tarvitse työtä miettiä. Työ on tarpeeksi haasteellista ja edut on hyvät ja lomat riittävät (6,5 viikkoa vuosdessa).
Asianajosihteeri. Työssä pitää olla tosi tarkka ja säntillinen. Työnantaja tarjoaa aamiaisen, hedelmät, juomat ja välipalat töissä. Lisäksi on normaalia kattavampi työterveyshuolto ja tietenkin liikuntasetelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks vitussa ihmiset alapeukuttaa toisten palkkoja. Kateus? Jos jonkun mielestä 3500 on iso palkka, niin pitäis kattoa peiliin. Sen kun hommaatte itellenne uuden työn jos tuota pitää kadehtia...
Minä ainakin alapeukutan jokaisen sh:n palkan, joka alkaa kolmosella. Kehtaavatkin tuolla palkalla itkeä paskaa palkkaansa.
- insinööri 2900e/kk
No sulla on varmaan säännöllinen päivätyö ja pyhät ja viikonloput vapaat? Niin mullakin. T. Sh 2460e kk brutto. Kokemusta on myös 3-vuorosta, mut sinne en rahallakaan lähde takas. Aika raskasta oli mennä iltavuorosta aamuun, öiden jälkeen saatto olla nukkumispv ja vain yksi vp jne. Ja pyhien alla jännitettiin, kuka saa olla jouluaaton kotona lasten kanssa ja kuka saa vapaan vasta tapanille. Kyllä ne lisät on ihan vaan paskojen työaikojen paikkausta. Ottaisit itekin ja ymmärtäisit, jos joutusit epäsäännölliseen 3-vuorotyöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks vitussa ihmiset alapeukuttaa toisten palkkoja. Kateus? Jos jonkun mielestä 3500 on iso palkka, niin pitäis kattoa peiliin. Sen kun hommaatte itellenne uuden työn jos tuota pitää kadehtia...
Minä ainakin alapeukutan jokaisen sh:n palkan, joka alkaa kolmosella. Kehtaavatkin tuolla palkalla itkeä paskaa palkkaansa.
- insinööri 2900e/kk
Paska palkka muuten sulla ite tienaan teollisuudessa yli 3500e/kk peruskoulu pohjalla.
Tosin sulla on mahdollista hinata palkkaa ylöspäin itellä siihen ei enää suuria mahdollisuuksia ole.
Veikkaan että lisäksi nuo inssin työt ovat kivempia...
3500-4500e/kk
Urakkahommia raksalla ja kouluun lähtö välillä mielessä,mutta pitäs löytää ala josta saa vähintään ton 3500e
Parhaimmillaan nimittäin omat kk palkat ollu 6000e ja en ole rahan perään mut onhan se kiva sijoittaa nii pääsee joskus pois tästä oravanpyörästä
Sosiaalityöntekijä vanhuspalveluissa 3500e/kk. Työ todella leppoista, kun ei ota omaisten juttuja itseensä.
3600€, yksityisellä puolella asiantuntijatehtävissä. Pohjakoulutus tradenomi, työkokemusta yli 15v. Kovat tulos -ja aikataulupaineet. Toisaalta tykkään kovasti, toisaalta olen välillä hyvin stressaantunut... stressikuorma töissä on melkoinen.
En tee mitään. Tai no välillä teen ruokaa ja siivoan. Mieheni maksaa minulle firmastaan palkkaa.
T:kotirouva
Sosiaalityöntekijä lastensuojelussa. Työ välillä ihan ok, kunhan pitää työn työnä, eikä ala asioita liiaksi pohtimaan ja murehtimaan. Kylmällä asentella selviää.
Vierailija kirjoitti:
En tee mitään. Tai no välillä teen ruokaa ja siivoan. Mieheni maksaa minulle firmastaan palkkaa.
T:kotirouva
Eikö "kotirouvia" ollut joskus 60-luvulla...
Tuotannonkehitysinsinööri kemianteollisuudessa
Lihanleikkaaja 3560e. Peruskoulupohja, säännöllinen 6.30-15 -työaika, kun työaika loppuu niin en uhkaa ajatustakaan työlle, pekkaset... totta kai työni on joka päivä samaa, takana on pari leikkausta ja työt on tehtävä sekuntikellon mukaan.
Aineenopetuksen lehtori. 22 h/vko (opetusvelvollisuus 18, ylitunnit 4) + suunnittelut, kokeet ja ys-aika. Olen tehnyt samaa hommaa epäpätevänä n. 1000 € pienemmällä palkalla, joten nyt osaan arvostaa tätä.
Paska palkka muuten sulla ite tienaan teollisuudessa yli 3500e/kk peruskoulu pohjalla.
Tosin sulla on mahdollista hinata palkkaa ylöspäin itellä siihen ei enää suuria mahdollisuuksia ole.