Mikä on mukavin baari Kalliossa? Mikä pahin?
Olen viettämässä pääsiäistä siskoni luona, mutta hän joutuu lähtemään tänään yövuoroon, joten aion suunnistaa yksin kaljalle :) Kalliossa ollaan, mutta sen verran hurjia juttuja olen baareista kuullut, että ajattelin kysellä hieman vinkkejä ensin. Mikä olisi sellainen turvallinen, edullinen paikka? Mikä kannattaa kiertää kaukaa? Niin ja jos on suosituksia mistä kannattaa hakea pizza tai hamppari kotimatkalla, niin kertokaa toki!
Kommentit (26)
Tenkassa ja Populuksessa on karaokea. Lepakkomies Helsinginkadulla.
Helsing ja Brewster Kaarlenkadulla ovat siistejä ja kivoja, niinkuin joku totesikin jo yllä. Saman kadun toisesta päästä löytyy Roskapankki, joka taitaa olla yksi halvimmista baareista Kalliossa. Palvelu on usein töykeähköä ja asiakaskunta saattaa illasta riippuen olla aika.. mielenkiintoista. Kiva perusbaari on myös Vaasankadulta löytyvä B12.
Itse en menisi Kaarlenkadulla sijaitsevaan Exodukseen. Asiakaskunta koostuu pääosin tummista miehistä ja pilviveikoista. Tosin jos haluaa vetää kuuppansa sekaisin muulla kuin kaljalla, niin ko. paikka on siihen tarkoitukseen erinomainen.
Exodusta on ihan turha enää vältellä, RIP ✌️
Om'pu Siltasaarenkadulla ja tietty Rytmi. Mutta molemmissa voi olla aika hankala olla yksin, kun kaikki posseilevat siellä.
Vierailija kirjoitti:
Helsing ja Brewster Kaarlenkadulla ovat siistejä ja kivoja, niinkuin joku totesikin jo yllä. Saman kadun toisesta päästä löytyy Roskapankki, joka taitaa olla yksi halvimmista baareista Kalliossa. Palvelu on usein töykeähköä ja asiakaskunta saattaa illasta riippuen olla aika.. mielenkiintoista. Kiva perusbaari on myös Vaasankadulta löytyvä B12.
Itse en menisi Kaarlenkadulla sijaitsevaan Exodukseen. Asiakaskunta koostuu pääosin tummista miehistä ja pilviveikoista. Tosin jos haluaa vetää kuuppansa sekaisin muulla kuin kaljalla, niin ko. paikka on siihen tarkoitukseen erinomainen.
Erinomainen? Kyllä jos se hasiksena myyty autonrengas kolahtaa päähän :) No eipä koko paikkaa enää olekaan.
Helsing ja viereinen olutbaari ovat siistejä ja mukavia. Hintatasoa en muista, tuskin ovat halvimmasta päästä.