Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille kysymys miehen pituudesta

gf f f dggf
15.04.2017 |

Mikä on se alaraja, jonka pituisen miehen kanssa voisitte seurustella, jos miehessä olisi muuten kaikki kohdillaan? Kerrothan myös oman pituutesi. Kiitos.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm, oma pituus 170 cm.

Vierailija
2/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, laitetaan vaikka 168cm, koska se on lyhyin minkä pituisen kanssa olen ollut.

Ideaali on kyllä ~170-180cm.

Itse olen 175cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 159 ja miehen alaraja vaikkapa 165. Olen kyllä ollut rakastunut 160 senttiseenkin teininä, mutta suhdetta siitä jutusta ei tullut.

Vierailija
4/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158cm, ja alaraja olisi ehkä ~165cm

Vierailija
5/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutaman sentin pituusero itseni kanssa on vielä ok. Olen 167cm.

Vierailija
6/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 175cm, itse olen 169cm. Fwb suhde ollut 170cm mittaisen kanssa ja oli ihan ok mutta seurustelemaan en olisi koskaan ruvennut. Haluan että mies on selvästi minua pitempi.

Vierailija
7/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

160 cm, oma pituus 170 cm.

Entä jos on 159, ei mitään tsäänssejä?

Vierailija
8/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 160 koska olen itse sen pituinen. Toki asiasta voidaan keskustella jos sopiva mies löytyisi joka on lyhempi. Aika harva mies jäänee ainakaan paljon alle 160? Yhden muistan tavanneeni, perheellinen mies.

Vierailija
9/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepeää miesten esineellistämistä ja seksismiä.

Tiedämme mikä haloo nousisi, vähintään F-ideologien leirissä, jos miehet asettaisivat naisten  kelpuuttamiseksi vaikkapa painorajan. Tai rintojen vähimmäiskoon. 

:)

Vierailija
10/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mulla olisi mitään pituusrajaa, jos kaikki miehessä natsaisi kohdilleen. Lyhyin mies jonka kanssa olen seurustellut, oli 162 cm, itse olen 170. Minua ei haittaa itseäni lyhyempi mies, jollei se miestä haittaa.

Vierailija
11/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedämme mikä haloo nousisi, vähintään F-ideologien leirissä, jos miehet asettaisivat naisten  kelpuuttamiseksi vaikkapa painorajan. Tai rintojen vähimmäiskoon. 

Suurin osa miehistä asettaa naisen kelpuuttamiseksi ulkonäköön liittyviä rajoja. Esim mainitsemasi painoraja on erittäin yleinen. Harva mies haluaa ylipainoisen naisen. Joillakin miehillä on vaatimuksia myös esim. koskien naisen rintojen kokoa, naisen pituutta jne. Ihan yhtä lailla se ulkonäkö miehillekin merkkaa kuin mitä naisille.

Vierailija
12/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 mä ja parin sentin pituusero molemmin puolin ei haittaa

Vierailija
13/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 mä ja parin sentin pituusero molemmin puolin ei haittaa

Vierailija
14/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastaisin tähän ketjuun, niin vastaisin 185 cm ihan vain siksi, että olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä pituusjankutusta. Todellisuudessa pidän alle 180 cm miehistä.

Siksi toisekseen, miehillä todellakin on naisille painoraja, eikä heille mitkä tahansa tissitkään kelpaa.

Vierailija
15/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki kohdillaan niin n. 170 cm. Itse 178cm. Jos olisin lyhyt niin ei väliä pituudella.

Vierailija
16/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm ja minun pituus on 163cm.

Vierailija
17/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm, ja miehen pitäisi olla vähintään saman pituinen. Seurustelin pitkään itseäni lyhyemmän miehen kanssa, ja olen sitten pinnallinen paska tai en niin miehen lyhyys minuun verrattuna häiritsi silti. Ihannepituus miehelle mielestäni on 185-190cm, ja nykyisen mieheni olenkin tuosta haarukasta löytänyt :)

Vierailija
18/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä asettaa naisen kelpuuttamiseksi ulkonäköön liittyviä rajoja. Esim mainitsemasi painoraja on erittäin yleinen. Harva mies haluaa ylipainoisen naisen. Joillakin miehillä on vaatimuksia myös esim. koskien naisen rintojen kokoa, naisen pituutta jne. Ihan yhtä lailla se ulkonäkö miehillekin merkkaa kuin mitä naisille.

Enemmän kumppanin ulkonäkö miehille merkkaa kuin naisille.

Ja osa syy siihen miksi naiset usein toivovat että mies olisi pidempi johtuu miesten omista ulkonäkövaatimuksista naiselle.

Mies toivoo että nainen olisi siro ja hoikka. No ei kai nainen ala siinä paineessa katsella itseään pienempää miestä jonka silmissä ei sitten voi näyttää kovin sirolta.

Vierailija
19/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166cm, miehen pitä vähintään olla 176cm. En pidä siitä, että mies näyttää lyhyemmältä mikäli mulla on korkkarit jalassa. Ideaali pituus miehellä on 183-199cm.

Vierailija
20/92 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 185cm mies ja saa olla tyytyväinen. Vaikkei sille pituudelleen ikävä kyllä mitään voikkaan niin kyllä sellaiset 160-170cm metrimake miehet ovat aika huvittavan näköisiä.