Paljonko voisi pyytää lähes käyttämättömästä honor 8 litesta?
Päivän ollut käytössä ja maksoin siitä 250 euroa. Ostaiskohan joku 150 eurolla?
Kommentit (32)
Kysyin teiniltä. 200 kuitillisesta ja takuu voimassa olevasta lite 8 on ihan hyvä hinta.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin teiniltä. 200 kuitillisesta ja takuu voimassa olevasta lite 8 on ihan hyvä hinta.
Kiitos, ehkä sitten laitan sen myyntiin huomenna ja kokeilen hintapyynnöksi jotain 170 euroa. Onhan se tavallaan ihan uusi.
elämänkoulu kirjoitti:
Noh korotetaan tarjousta vielä enemmän, tarjoan mahtavat 70 euroa ja noudon Tikkurilan juna-asemasta.
Toimi pian, tämä on unohtumaton avokätinen tarjous.
Näytön kirkautta säädät, kun avaat puhelimesi ja liutat sormellasi ylhäältä alas ja siinä on kirkkaus säädin palkki. Tai avaat asetukset>näyttö> kirkkaus.
Minä tarjoan 87e ja jotain Tikkurilan värikartasta punaista tai ruskeaa! Noudan kans Tikkurilan juna-asemalta. Tätä tarjousta et voi missata!
Ei kai Honor8 ole uusi mallu, kyn myyvät Honor10- puhelinta nykyisin? Joku vanhentunut romu?
Vierailija kirjoitti:
-25 % uuden hinnasta pois
Halvin näyttäs olevan jo 150e joten siitä miinius toi 25%...
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Honor8 ole uusi mallu, kyn myyvät Honor10- puhelinta nykyisin? Joku vanhentunut romu?
honor 8 lite on uusi malli ja hinta 250 kaupoissa
953
Juurihan tuo kaveri Tikkurilasta teki erittäin avokätisen tarjouksen. 70 euroa taisi tarjota ja siinä on enemmän kuin tarpeeksi tuollaisesta puhelimesta. Mieti nyt sillä 70 eurolla voit käydä ostarilla juoruamassa ja kiertelemässä ja laittamassa kynnet ja ostamassa jotain naisten höpöhöpölehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-25 % uuden hinnasta pois
Halvin näyttäs olevan jo 150e joten siitä miinius toi 25%...
Olet katsonut eri puhelimen. Huawei P8 lite on tuon hintainen. Ei tuo Honor.
Kun ostaa tuntemattomalta niinkin henkilökohtaisen laitteen kuin puhelin, niin siinä ottaa aina riskin mahdollisista vioista ja jopa haittaohjelmista tai seurantalaitteista. Siten hinta on todellakin matalampi kuin uuden hinta. Jos puhelin maksaa uutena 250 euroa, niin käytetystä voisin maksaa ehkä 50 euroa.
En kyllä oikein ymmärrä miten puhelimen näytön kirkkaus ei muka riitä. Luulisi, että tuon hintaluokan puhelimissa olisi kaikissa riittävän kirkas näyttö. Jos sinulla on noin huono näkö, etkä käytä jatkuvasti laseja, niin ehkä kannattaisi harkita laserleikkausta.
Vierailija kirjoitti:
elämänkoulu kirjoitti:
Noh korotetaan tarjousta vielä enemmän, tarjoan mahtavat 70 euroa ja noudon Tikkurilan juna-asemasta.
Toimi pian, tämä on unohtumaton avokätinen tarjous.
Näytön kirkautta säädät, kun avaat puhelimesi ja liutat sormellasi ylhäältä alas ja siinä on kirkkaus säädin palkki. Tai avaat asetukset>näyttö> kirkkaus.
Minä tarjoan 87e ja jotain Tikkurilan värikartasta punaista tai ruskeaa! Noudan kans Tikkurilan juna-asemalta. Tätä tarjousta et voi missata!
MINÄ KOROTAN VIELÄ ENEMMÄN 90EUROA!
TASARAHA 90EUROA!
TÄTÄ TARJOUSTA EI MUSTALAINENKAAN PELKÄÄ.
Kaupat tiksissä tietty.
Vierailija kirjoitti:
Kun ostaa tuntemattomalta niinkin henkilökohtaisen laitteen kuin puhelin, niin siinä ottaa aina riskin mahdollisista vioista ja jopa haittaohjelmista tai seurantalaitteista. Siten hinta on todellakin matalampi kuin uuden hinta. Jos puhelin maksaa uutena 250 euroa, niin käytetystä voisin maksaa ehkä 50 euroa.
En kyllä oikein ymmärrä miten puhelimen näytön kirkkaus ei muka riitä. Luulisi, että tuon hintaluokan puhelimissa olisi kaikissa riittävän kirkas näyttö. Jos sinulla on noin huono näkö, etkä käytä jatkuvasti laseja, niin ehkä kannattaisi harkita laserleikkausta.
Siis kyllä näytön kirkkaus todellakin riittää. Sehän tässä ongelma onkin, että se on liian kirkas ja kova mun silmille. Jos säädän kirkkautta, niin se menee vaan himmeäksi, enkä sitä halua. Sitten on myös erityinen silmiä lepuuttava säätö tuossa laitteessa, mutta silloin valo on ihan keltainen eikä mielestäni yhtään kiva.
Samsungissa on kirkas, mutta pehmeä valo, jotenkin täyteläinen missä silmät lepää. Niissä on vaan ihan erilainen näyttö ja nämä on sitten makuasioita ja minä en vaan tykkää honorin valosta oli sitten säädöt missä tilassa tahansa.
Tietenkin sitä riskin ottaa kun ostaa vanhan laitteen, mutta mulla on kuitti lähes uudesta laitteesta ja takuu voimassa. Mihinkään ei ole tippunut ja tehdasasetukset on helppo palauttaa.
Varmasti tarviit, kohta on kesä ja on kiva polkea auringon alla. Plus tulee kauniit reidet polkemisesta.