En haluaisi mennä Tinderiin...
Erosin kaksi kuukautta sitten. Ystäväni erosi suunnilleen samoihin aikoihin. Hän on eronsa jälkeen h*orannut Tinderin avustuksella jo useamman miehen kanssa. Jatkuvasti kertoo treffeille menostaan. En jaksa enää.
Itse en haluaisi mennä Tinderiin, mutta tuntuu, että ei sitä seuraa nykyaikana enää muutenkaan löydä. No baarista toki, mutta sekin on aina vähän kyseenalainen paikka.
Ikää 28.
Kommentit (4)
Itseäni ahdistaa Tinderissä juurikin se, kun se on ikään kuin seksin pikaruokapalvelu. Se näyttää mistä saat mahdollisimman läheltä jonkun makuuhuoneseuralaiseksi. Ja sitten kun sattuu ihastumaan toiseen ja sitten toinen kuitenkin heiluu tinderissä niin siinä on ongelma jo valmiina. Sydänsuruja.
No ei kannata mihinkään Tinderiin mennä.
Höpsis, Tinder on paras paikka ihmisten kohtaamiseksi!
Kaverini meni juuri viime viikolla kihloihin miehen kanssa, jonka tapasi Tinderin kautta. Toinen kaveri on seurustellut vuoden verran, kolmas kolme vuotta Tinderistä löytyneen miehen kanssa. Neljäs tapailee nyt kolmatta kuukautta ja on tosi rakastunut.
Ei varmaan kannata syyttää appia, jos ei itse osaa käyttää sitä.
Itse en mene Tinderiin, mikä tarkoittaa, että aika vähissä on mahikset tavata (hyviä) miehiä. Dettipalstat kokeiltu, ei mitään. Kun ei juo eikä käy kapakoissa niin en tiedä missä niitä miehiä tapaisi. En siis hae pelkkää seksiä, vaan parisuhdetta.
Ikä 49