Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen hyvän miehen kanssa - silti menin ihastumaan työkaveriini!

Voiminuaidioottia
14.04.2017 |

Seurustelen hyvän miehen kanssa. Meillä on suhde vakaalla pohjalla ja yhteinen asunto ja tulevaisuuden suunnitelmat. Lapsia ei vielä ole mutta koira löytyy. Hän on juuri sellainen mies jonka kanssa haluan perustaa perheen. Mukava,luotettava ja arki sujuu. Mutta...Työpaikallani olen mennyt ihastumaan kollegaani! Huomaan tunteen olevan molemmin puolinen ja tätä vahvistaa myös muutama tilanne jota en sen tarkemmin nyt tässä avaa. Tämä toinen mies on naimisissa ja hänellä on lapsia. Hän ei kuitenkaan ole yhtään sen tyylinen ihminen jonka kanssa haluaisin olla yhdessä. Ei luotettavan tai järkevän oloinen eikä mitään mitä mieheltä etsin. Hän on ns. Jännittävä ja maskuliinen idiootti ja jostain syystä ajattelen häntä nyt kokoajan! On outoa että järjellä ajateltuna jopa inhoan häntä! Nytkin mietin häntä! Yritän nyt välttää tätä idioottia kaikin keinoin ja jatkaa hyvää parisuhdettani , joka oli aivan liiankin hyvä ennen tämän miehen kuvioihin astumista. Voihan !!! Miksi hyvässä suhteessa olevan täytyy mennä ihastumaan vaikkei haluaisi?:( kai se flirtti on jtn jota kaipaan nykyisessä vakaassa suhteessani.
Minulla ei järki vain sano kuinka voin edes olla tällaisessa tilanteessa, että ihastun mieheen jota järjellä inhoan ja samalla olen oikeasti hyvässä suhteessa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsin hitsi, olet sopan keittänyt!

Vierailija
2/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai niitä isompiakin ongelmia kuten läheisten sairaudet ja maailman meno mutta tätä nyt tällä kertaa mietiskelen kun päähän ei muuta mahdu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulta jännis jäänyt kokematta? Löysit hyvän miehen liian aikaisin?

Vierailija
4/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jännämies vei voiton kiltistä miehestä. Mites nyt näin pääsi käymään??!!

Vierailija
5/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulta jännis jäänyt kokematta? Löysit hyvän miehen liian aikaisin?

Tämä. Kyllä. Totta. Mutta mä haluun pitää mun hyvä miehen ja unohtaa ton idiootin! Ap

Vierailija
6/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oletetaan että aloitus on totta, niin on aika hassua miten niitä "lassukoiden" juttuja täällä jaksetaan pilkata, vaikka todellisuus on yhdenmukainen niiden kanssa.

Vierailija
7/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oletetaan että aloitus on totta, niin on aika hassua miten niitä "lassukoiden" juttuja täällä jaksetaan pilkata, vaikka todellisuus on yhdenmukainen niiden kanssa.

Kai nyt tyhmempikin tajuaa, että tämä on jonkun lassukan provo, jolla lassukkaparka yrittää todistaa järjettömiä jännämiesväitteitään.

Tietenkin sen on oltava niin, koska naisethan ei koskaan tosimaailmassa ihastu jännittävään renttuun työkaverimieheen. Sitä tapahtuu vain lassukoiden likaisessa mielikuvituksessa. Oikeassa, todellisessa feministisessä maailmassa naiset harrastavat vain aviollista seksiä kiltin ja uskollisen aviopuolisonsa kanssa, eikä pettämistä ja ihastumisia vieraisiin tapahdu, koska naiset ovat hyviä, ellei peräti pyhiä!

Vierailija
8/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa joku tekisi tällaisen aloituksen jos ei olisi tosi? Yllättyisitte jos laittaisin kuvan,olen ihan kolmekymppinen hyvännäköinen nainen perus vkl vietossa. Pakko oli vain avautua kun edes kavereille ei kehtaa...ap

Vierailija
9/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitsin hitsi, olet sopan keittänyt!

Ompas katkera kommentti. Eihän tuo vielä ole mitään keittäny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi