My summer car ikäraja?
Lapset mankuu lupaa ladata My summer car -nimisen pelin. Enpä löydä ikäsuositusta pelille mistään! tietääkö joku ikärajaa tuolle?
Kommentit (65)
Ei sitä saa, mutta tuskinpa yli 10-vuotias uusi kirosanoja sieltä oppii.
Peli ei ole hirveän välivaltainen, se riippuu kokonaan pelaajasta, voit valita hakkaatko porukka ja ajatko niiden päältä, näiden rikkomisesta kuitenkin voi joutua vankilaan.
Suosittelen peliä yli 10-vuotialille.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon 12 vuotias kasasin auton kokonaan ilman apua vähän on ollu ongelmaa mutta se kuuluu asiaan
olen katsonut videoita paljon ikärajoitus 10v
Ipanoiden on hyvä oppia jo nuorena että olutta juodaan autoa ajaessa.
Mites ton ikärajan kanssa pelivideoiden osalta, kun youtubeen lataan My summer car pelivideon, niin olen laittanut vain yli 18 vuotiaat.
Tuo youtuben ikäraja valinta on vähän ristiriitainen, kun siinä on valikossa: Ei, sitä ei ole tehty lapsille
Miksi siinä vielä kysytään vielä:Haluatko rajoittaa videosi vain aikuisten nähtäville?
Kyllä, rajoita video vain yli 18-vuotiaille ja Ei, älä rajoita videota yli 18-vuotiaille
Tuo on omituinen kysymys älä rajoita vain yli 18 vuotiaille ja rajoita vain yli 18 vuotiaille.
Jos kerran videota ei ole tehty lapsille, niin eikö se ole silloin selvä, kun tuossa on ikä merkitty 18 vuotta, ettei video näy alle 18 vuotiaille.
Ei tuo peli niin kauhean paha ole. Olen kyllä pelannut tuota peliä jo monta vuotta, mutta ainoa pahempi asia joka pelissä ilmenee on alkoholi. 13-vuotta olisi varmasti hyvä ikäraja.