Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "iskisin" noin viisikymppisen varatun naisen?

Vierailija
14.04.2017 |

Vinkkejä tänne, kiitos! Hän on erittäin kaunis ja ihana tapaus...en ole eläissäni ollut näin rakastunut keneenkään. En vain pysty unohtamaan häntä; hän on elämäni rakkaus. Mulle kävisi salasuhde tai tapailusuhdekin, jopa ystävyys/kaveruus, jossa läheisyyttä. Help!

T. Nuorempi & rakastunut

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton ikänen jos on ollut pitkään naimisissa tuskin eroo. Mutta ystävyys ja salasuhde varmaan onnistuisi. Lähesty vaan suoraan. 50v. nainen varmasti osaa kypsästi suhtautua

Vierailija
2/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle uudet tekarit, toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit voittavasi varatun naisen iskemisellä?

Nainen, joka elää toimivassa suhteessa, ei lähde vilkkusilmän matkaan!

Kiitos, olen puhunut. :) 

Vierailija
4/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna, et mitenkään..

Voimia! muista unelmoida!

Vierailija
5/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lounaalle/illalliselle. Ole gentleman, mutta älä ällö. Äläkä sorru sovinismiin edes vitsillä.

Vierailija
6/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelit voittavasi varatun naisen iskemisellä?

Nainen, joka elää toimivassa suhteessa, ei lähde vilkkusilmän matkaan!

Kiitos, olen puhunut. :) 

En vain pysty vastustamaan häntä. Hän on oikeasti ihanin koskaan kohtaamani ihminen. Haluaisin kaikenlaista ihanaa hänen kanssaan...erittäin, erittäin paljon läheisyyttä ja rakkautta.

Vierailija
7/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä mä saisin itselleni viis vuotta nuoremman miehen? Meillä oli joskus juttua mutta kaatu siihen et se oli sillon alaikänen.

N26

Vierailija
8/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä lounaalle/illalliselle. Ole gentleman, mutta älä ällö. Äläkä sorru sovinismiin edes vitsillä.

Osaan kyllä käyttäytyä fiksusti, mutta joskus vitsillä tulee sanottua jotain typerää. Täytyy muistaa pitää suu soukemmalla sellaisten juttujen suhteen. :)

Vierailija
9/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänen miehensä on lihava, laiska, kaljuuntunut, makkaraa syövä ja kaljaa juova, naisia ja varsinkin omaa naistaan arvosteleva sohvaperuna, niin laiska, että haluaa seksiä ehkä kerran vuodessa, niin sitten sinulla saattaa olla mahdollisuuksia.

Jos taas se naisen mies on ikäisekseen oikeasti nuorekas (siis ei mikään näiden lukuisten palstasetien väittämä "olen nuorekas mies") tai muuten "kunnossa", menestyvä, kunnianhimoinen, urheilullinen, itsestään huolehtiva, kohtelias ja henkiseltä iältään myös ihan aikuinen, eikä mikään pikkupoika, niin silloin sinun mahdollisuutesi taitavat olla niin vähäiset, että kannattaa unohtaa koko juttu.

Vierailija
10/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ton ikänen jos on ollut pitkään naimisissa tuskin eroo. Mutta ystävyys ja salasuhde varmaan onnistuisi. Lähesty vaan suoraan. 50v. nainen varmasti osaa kypsästi suhtautua

En mäkään toki usko, että hän eroaisi, mutta sen vuoksi olisinkin enemmän kuin tyytyväinen salasuhteeseenkin. T. Ap

Vierailija
11/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisellä, ainakin monella, vaihdevuodet aiheuttavat oman haasteensa eloon ja arkeen. Kuumia aaltoja ja mielialan vaiheluja... voi olla ettei salasuhde nappaa. Mutta hauska kuulla ettei me kaikki ihan kaatopaikkakamaa olla :D

N50

Vierailija
12/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään.  Näpit irti.

Vierailija
13/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaan on (edelleen) mahdotonta "iskeä" terapeuttiaan.

Mutta tämänhän jo tiesitkin.

Vierailija
14/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiskymppisellä, ainakin monella, vaihdevuodet aiheuttavat oman haasteensa eloon ja arkeen. Kuumia aaltoja ja mielialan vaiheluja... voi olla ettei salasuhde nappaa. Mutta hauska kuulla ettei me kaikki ihan kaatopaikkakamaa olla :D

N50

Ei minua haittaisi mitkään vaihdevuodetkaan. Hän on todella viehättävä nainen sellaisena kuin hän on. Haluaisin tehdä hänelle hyvän olon ja antaa rakkautta ja hellyyttä sekä keskustella hänen kanssaan. Hän on erittäin mielenkiintoinen ihminen sen kauniin fyysisen olemuksensa lisäksi. T. Ap

Vierailija
15/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viiskymppisenä vielä tule vaihdevuodet! Omassa suvussani naisilla on alkanut menopaussi noin kuusikymppisinä. Jos elämäntavat on kunnossa, ei polta eikä käytä liikaa alkoa, vaihtarit ei ala vielä niin nuorena.

N.41

Vierailija
16/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viiskymppinen nainen ja mulla on ihan täys tekeminen omankin miehen kanssa. En myöskään ikinä lähtisi mihinkään salasuhteeseen, en vaikka mieheni olisi miten kamala tapaus tahansa, tämä on periaatekysymys. Kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
17/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei viiskymppisenä vielä tule vaihdevuodet! Omassa suvussani naisilla on alkanut menopaussi noin kuusikymppisinä. Jos elämäntavat on kunnossa, ei polta eikä käytä liikaa alkoa, vaihtarit ei ala vielä niin nuorena.

N.41

Vaihdevuosien keskimääräinen alkamisikä on 51 vuotta, joten sinun sukusi on poikkeus eikä siitä voi tehdä päätelmiä muista naisista.

Vierailija
18/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös viisikymppinen nainen, naimisissa, ja ihastunut paljon nuorempaan mieheen. Välillä kaipaan häntä niin että koskee. Mutta en silti voisi ryhtyä suhteeseen hänen kanssaan, koska en halua olla sellainen nainen joka pettää miestään.

Vierailija
19/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös viisikymppinen nainen, naimisissa, ja ihastunut paljon nuorempaan mieheen. Välillä kaipaan häntä niin että koskee. Mutta en silti voisi ryhtyä suhteeseen hänen kanssaan, koska en halua olla sellainen nainen joka pettää miestään.

Ymmärrän sinua täysin. Itsellenikin tämä tilanne on vaikea, kun mietin sitä sen naisen kannalta. En haluaisi saattaa häntä vaikeaan tilanteeseen. Toisaalta jos hän ei saisi rakkautta ja hellyyttä mieheltään, haluaisin tarjota sitä hänelle. Oikeastaan sillä "selitänkin" tilanteen itselleni moraalisessa mielessä. Jos hänen miehensä kohtelisi häntä huonosti, haluaisin tarjota hänelle parempaa. T. Ap

Vierailija
20/49 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallomailalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi