Montako kakkua olet elämäsi aikana leiponut?
Kommentit (17)
Ehkä yhden, tosin saattoi sekin olla valmispohjasta. En muista tarkemmin, kun siitä on vuosia.
Ikinä en ole tehnyt lettuja enkä pullaa. Leipomiseni on jäänyt muffinseihin ja pariin piirakkaan (joista ei tullut kovin hyviä).
N 40+
Kymmeniä, ikä 36. Rakastan leipomista.
Olisko 3 täytekakkua ja muutamia kuivakakkuja.
47v
En yhtään. Pari kertaa olen saattanut vatkata kermavaahtoa valmiskakkupohjan päälle, mutta sitä ei voi laskea leipomiseksi. En leivo muutenkaan oikeastaan koskaan, en vietä mitään juhlia eikä minulla ole perhettä jolle pitäisi leipoa juhliin myöskään. Olen 40.
Koko elämäni aikana ehkä viitisen kuivakakkua, sellaisia helppoja piimäkakkuja, joissa taikina sekoitetaan. Inhoan sähkövatkaimen kanssa sähläämistä.
Täytekakkuja olen tehnyt 2-3 kertaa siten, että olen leiponut itse pohjan. Valmispohjia olen täyttänyt muutaman.
En todellakaan ole mikään leipuri. Olen leiponut pullaakin kotona vain kerran. Jos pitää jotain makeaa leivonnaista saada, ostan kaupasta valmiin piirakkapohjan ja teen marja-kermaviilitäytteen.
N41
Arviolta 57 kakkua.
Olen jossain 30:n ja 40:n välimaastossa iältäni.
Varmaankin satoja. Olen nelikymppinen ja aloin leipomaan 10-12-vuotiaana. Viimeksi leivoin tänään.
Ehkä yhden, tosin saattoi sekin olla valmispohjasta. En muista tarkemmin, kun siitä on vuosia.
Ikinä en ole tehnyt lettuja enkä pullaa. Leipomiseni on jäänyt muffinseihin ja pariin piirakkaan (joista ei tullut kovin hyviä).
N 40+