My summer car ikäraja?
Lapset mankuu lupaa ladata My summer car -nimisen pelin. Enpä löydä ikäsuositusta pelille mistään! tietääkö joku ikärajaa tuolle?
Kommentit (65)
Aika huonosti osaat suomen kieltä.
Vierailija kirjoitti:
Riskinä on että lapsesta tulee autonrassaaja amis, jos tuota pelaa. Jos haluat lapsistasi akateemisia, niin älä anna pelata.
Mitä väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikä raja se peli on saako pelata 11 veenä?
Ei saa, jos on noin huono suomen kielessä.
Vierailija kirjoitti:
itse kasasin jo 10 vuotiaana.
10-vuotiaana. Opettele suomea.
En ole pelannut, mutta olen katsonut juutuubista pelivideoita eri pelaajilta toistasataa tuntia.
En tiedä ikärajoista, mutta sanoisin, että tässä tapauksessa hyödyt ylittävät haitat. Tämä peli nimittäin aivan oikeasti opettaa autoista. Nuorempi veli pelasi tuota alle 10-vuotiaana jo. Pelin opit tarttuivat lujaa ja opiskelee nyt automekaanikoksi. Eikä kiroile, vaikka pelissä sitä kuuleekin.
Nyt oli kova :DDD
mut eikös se oo siitä kiinni mistä ite tykkää
Ite olen alaikäinen ja mietin että mikä ikäiselle tämä peli on että voin sanoa vanhenmille että mikä k se peli on?????
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ikärajoista, mutta sanoisin, että tässä tapauksessa hyödyt ylittävät haitat. Tämä peli nimittäin aivan oikeasti opettaa autoista. Nuorempi veli pelasi tuota alle 10-vuotiaana jo. Pelin opit tarttuivat lujaa ja opiskelee nyt automekaanikoksi. Eikä kiroile, vaikka pelissä sitä kuuleekin.
Hmm. Tätä juuri pelkään. Pojastani tulee siis tätä pelattuaan autonrassaaja-ammari. Kasvattaa pelkät (=pari haituvaa), lippalakin lippa on kohta tötteröllä, Niken lenkkarit ja autoon(i) asentaa spoilerin, subbarit ja madaltaa pohjan. Jos maalaa liekit kylkiin niin katkon siteeni omaan lapseeni.
Haluaisin hänestä vähintään maisterin. Mitä peliä silloin uskaltaa antaa pelata?
Nimimerkki ”Huolestunut isä”
Pelihän sijoittuu kesään 1995, itse olin silloin 20v. En omista peliä mutta olen katsellut joitain pelivideoita, jotenkin tulee hieman nolo olo, oltiinko me tuommoisia nuoria :D
Itse asiassa aseita ei ole eikä ole tulossa.
Omasta mielestä hyvä peli. Väkivaltaa ja kiroilua kyllä mutta kiroiluhan kuuluu suomalaisten sanavarastoon. Pelissä voi olla ihan tavallinen ihminen tai väkivaltainen amis. Ralliin voi osallistua ja jopa voittaa :0 Ikärajasta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Se peli alkaa hienosti kun eka kaikki on mustaa ja sitten vähitellen päivä alkaa kajastaa. Siinä on kuvattu päähenkilön omin silmin syntymä kun työntyy "p1llusta" Datsunin takapenkille.
Vierailija kirjoitti:
Se peli alkaa hienosti kun eka kaikki on mustaa ja sitten vähitellen päivä alkaa kajastaa. Siinä on kuvattu päähenkilön omin silmin syntymä kun työntyy "p1llusta" Datsunin takapenkille.
Eka?
Vierailija kirjoitti:
Siinä rassataan autoa ja juodaan kaljaa.
K-18 alkoholinjuonnin takia.
Vähän kiroillaan ja voi juua alkoholia ja voi mennä känniin mutta uskoisin että 11-12 on jo sopiva ikä. Enkä ymmärrä kyllä sitä juttua että lapset ottaa vaikutteita peleistä. En ite ainakaan aatellu matkustaa ajassa taaksepäin 95 vuoteen ja ruveta juomaan ja perseilemään kansalaisille kun näin tän pelin.
Pelaatanko tätä suomisimulaattoria vielä paljon? Minkä ikäiset? Olisko hyvä peli, kun nyt ei Uudeltamaalta pääse mökille?