My summer car ikäraja?
Lapset mankuu lupaa ladata My summer car -nimisen pelin. Enpä löydä ikäsuositusta pelille mistään! tietääkö joku ikärajaa tuolle?
Kommentit (65)
Siinä kyllä surutta näytetään keskaria, ja juodaan keskaria ja kiljua sekä kiroillaan. Mutta ei kauheasti väkivaltaa viljellä. Meillä 11-vuotias pelaa.
Onkohan liian vaikea. Siinä pitää osata oikeaoppisesti tuunata auto ajokuntoiseksi kasaamalla moottorista lähtien kaikki osat.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kyllä surutta näytetään keskaria, ja juodaan keskaria ja kiljua sekä kiroillaan. Mutta ei kauheasti väkivaltaa viljellä. Meillä 11-vuotias pelaa.
Ja siis ihan suomeksi kiroillaan (on suomalainen peli).
Katsele vaikka youtubesta pelaajien pelivideoita pelistä ja päätä itse vanhempana onko ok. Itse en osaisi koota sitä autoa ja se vaatii aika keskittymistä eikä varmaan sovellu ADD-ihmisille. Itselle tulee levoton olo jo pelkästään siis videoiden katselusta kun en jaksaisi keskittyä.
Riskinä on että lapsesta tulee autonrassaaja amis, jos tuota pelaa. Jos haluat lapsistasi akateemisia, niin älä anna pelata.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan liian vaikea. Siinä pitää osata oikeaoppisesti tuunata auto ajokuntoiseksi kasaamalla moottorista lähtien kaikki osat.
No, voi ja pitää siinä tehdä muitakin juttuja. Meillä kymppivuotias pelaa, eikä siinä äitiä muu häiritse kuin kiroilu (ja senkin kuulemma saa pois). Mikään helppo peli ei ole kyseessä, mutta jos muksu on sen luonteinen että tykkää itsekin ottaa asioista srlvää, silloin tää peli kyllä toimii.
Itse ehkä sanoisin sen ikärajaksi 12-Vuotta jos katsoo nuita pegin luokitteluja.
Jos lapsi jaksaa keskittyä se voi olla oikein opettavainen peli.
Ei siinä vielä ole mitän ikärajoja määritetty, koska kyseessä on Early Access-peli. Siihen kuitenkin todennäköisesti tulee k13 tai k15 leima. Sisältää kiroilua, väkivaltaa (voit ajaa hahmoja hengiltä tai lyödä, sinun ylitsesi voidaan ajaa tahallaan tai sinut voidaan tappaa kirveellä) sekä alkoholia (kaljaa, viinaa, kiljua tekoa myöten).
no siinä pelissä voi juoda kaljaa ja kiljua ja mehua ja maitoa ja saunoa voi myös ja kusta voi kiukaalle puskaan lattialle pönttoon mihin vain ja pitää itse rakentaa amis auto alusta alkaen ei oo tutoriaalia ja se moottori kasataan kuin oikeakin ja paskaa voi tyhjätä voi kiroilla voi ajaa omilla autoilla ei ole aseita ilmakko on tulossa mutta sillä ei voi tappaa vaan ampua tauluun ja ikäraja:12(oma mieli pide)
Ite oon 12 vuotias kasasin auton kokonaan ilman apua vähän on ollu ongelmaa mutta se kuuluu asiaan
Kaikki early access = k18, ei sisällön vuoksi, vaan siksi ettei lopullista sisältöä tiedetä ennen kuin peli valmistuu. On siis keskeneräinen peli. Harmitonta amishuumoria täynnä. Perustuu -95 vuoden syrjäkylän amisteluun keksityssä Suomen kunnassa. Peli on erittäin vaikea, tosin ohjevideoita on sitten netti täynnä. Tekijän mielestä pelin ei ole edes tarkoitus olla hauska, vaan realistinen, jopa v*ttumainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten päälle voi ajaa ja selvitä sakoilla, kirvesmurhaaja lähtee perään yhdessä juonenkäänteessä.
Eli siitä väkivallattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten päälle voi ajaa ja selvitä sakoilla, kirvesmurhaaja lähtee perään yhdessä juonenkäänteessä.
Eli siitä väkivallattomuudesta.
"kirvesmurhaaja lähtee perään yhdessä juonenkäänteessä"
Väkivalta kuvataan tossa kohdassa niinkin aidosti ja raa'asti, että kyseinen henkilö heilauttaa epäaidon näköistä kirvestä.
Mutta for real ainut syy miksen antaisi lapsen ostaa sitä on pelissä vahvasti esillä oleva alkoholi.
Ite pelaan tota ja oon 12 vuotias ei mulle hirveen vaikee ees kasata sitä autoo mut johtuu varmaa siitä ku iskä on automekaanikko ja oon kiinnostunut autoista
Kenen hermot kestää, kun se auto hajoaa jatkuvasti?
miten my summer caarissa saa kiroilun pois
Siinä rassataan autoa ja juodaan kaljaa.