Mieheni lähetti minulle viestin, jota ei voi selittää oikein muutakuin pettämisellä?!
"Joo mä tulen tänään täältä Ruotsista, niin tuun lämmittää sun sänkyä ensyöks.. ;) Sirkka (eli minä ap) lähtee tänään lasten kanssa käymään etelässä, joten voin huoletta tulla. Ja mä muuten jatkan siitä mihin viimeks jäätiin, että varaudu vaan... ;) Karpo
15 vuotta naimisissa ja 2 lasta.. Olen shokissa ja tärisen!!! :( En tiedä mitä tehdä, ahdistaa todella paljon.. En olisi koskaan uskonut miehestäni mitään tämmöistä!? MITÄ MINÄ TEEN? :( En halua edes nähdä häntä enää, kuitenkin alkaa keksimään jotain tekosyitä ja tyhmiä selityksiä.. :( Soittanut on jo 6 kertaa sen jälkeen kun viesti tuli, mutta en ole vastannut.. Mies työreissulla Ruotsissa ja sieltä käsin oikeen sopii treffejä jonkun h*ron kanssa... :(
Kommentit (91)
Olen pahoillani.
Sanoisin miehelle hyvästi ja menisin tiistaina sukupuolitauti- ja AIDS-testeihin.
Lähetti sulle tämän viestin, vaikka piti mennä sinne toisaalle?
Pakkaa sille laukku valmiiksi ja sano, että voi mennä jatkamaan sitä mihin viimeks jäi.
Aika monen av-mamman miehellä on töhöpeukalo.
Vierailija kirjoitti:
Voimia ap! :/ Heitä miehen tavarat pihalle ja vaihdata lukot mahd. pian!
Ketään ei noin vain heitetä omasta asunnostaan pihalle, kaikkein vähiten av-palstan lompakkoloiset.
Aina nämä tärinät pitää kertoa. Siitä tuntee provon. Mitä ihmeen tärisemistä tuossa on? Oletko muuten mielenterveydeltäsi tasapainoton?
Missään ei ole sanottu että ap olisi lihonut tai olisi rupsahtanut tai pihdannut.
Heitä pihalle tai lähde itse. Ei tuossa muu auta. Toivottavasti löydät vielä arvoisesi luotettavan uuden puolison.
Anna-Marjaana kirjoitti:
siis niiiiin kauheeta?! jätä se sika!!
Marjaana-setä! :) Mitä kuuluu? Onko perjantaisi ollut pitkä?
No kyllä suurin osa ihmisistä alkaa täristä kun kokee petetyksi tulemisen. Muitakin reagointitapoja löytyy, kuten apaattinen, mutta tuo on ihan perus lääketiedettä että adrenaliini pistää tärisemään.
Sirkka ja Karpo?
Huhhuh. Otan osaa.
Siis miksi ihminen ei voisi täristä, kun kuulee jotain ikävää?
Mulle riittää pelkkä ärsyyntyminen, esim. sanaharkka kun kädet jo tärisee vähän :D
Sano että tulee heti kotiin pakkaamaan ja muuttaa sinne uuden hoitonsa luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia ap! :/ Heitä miehen tavarat pihalle ja vaihdata lukot mahd. pian!
Ketään ei noin vain heitetä omasta asunnostaan pihalle, kaikkein vähiten av-palstan lompakkoloiset.
Sillä on peti minne mennä, ei jää kadulle. Lukot vaihtoon vaan ja tavarat laatikossa terassille. Mies tietää kyllä miksi. Älä kuuntele selityksiä.
-itekin 15 vuotta aviossa ollut-
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä tärinät pitää kertoa. Siitä tuntee provon. Mitä ihmeen tärisemistä tuossa on? Oletko muuten mielenterveydeltäsi tasapainoton?
Muista tämä viesti kun ekan kerran joku sinua oikein kunnolla järkyttää. Kyllä se tärisyttää ja olo on mielettömän paha ja ahdistunut.
Juttu voi hyvin olla provo tai olla olematta. Minulle on melkein noin tapahtunut. Oli elämäni kauhein kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihminen ei voisi täristä, kun kuulee jotain ikävää?
Mulle riittää pelkkä ärsyyntyminen, esim. sanaharkka kun kädet jo tärisee vähän :D
Mulla kanssa sama homma. Vissiin adrenaliinia niin paljon veressä?
siis niiiiin kauheeta?! jätä se sika!!
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)