Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PELKOPOLILLA käyneitä? Kertoisitko...

23.03.2006 |

hei!

Kaipaisin kokemuksia esim. NKL:n pelkopolista ja sen toiminnasta. Saitko lähetteen neuvolan th:lta, lääkäriltä vai miten? Mitä käynneillä tapahtuu ja kuinka usein siellä käydään? Millainen ilmapiiri oli/on? ja mikä tärkeintä: auttoiko se?

Tuhannesti kiitos, jos jaksat jakaa kokemuksiasi...

sitruska rv 24+4

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin neuvolasta lähetettä ja muutaman viikon kuluttua sain kutsun NKL:lle. Vastassa oli supermukava kätilö, joka vei mut synnytyssaliin jossa juttelimme tunnin verran. Kuunteli tosi tarkkaan mun huolia, kyseli hyviä kysymyksiä ja mulle jäi tunne, että se tosissaan halusi helpottaa mun oloa. Haki vielä lopuksi anestesialääkärin viereisestä salista (jossa synnytys käynnissä) käymään läpi puudutusjuttuja. Kaikki tämä, mun toiveet jne., kirjattiin koneelle josta sitten näkyvät kun menen synnyttämään.

Lopuksi antoi vielä käyntikorttinsa ja sanoi, että voin soittaa tai meilata ennen synnytystä tai vaikka sen jälkeen, jos tulee vielä lisää kysymyksiä.

Mun " pelot" olivat aika lieviä, halusin lähinnä käydä läpi edellisen synnytyksen huolella kun siitä jäi joitakin kysymyksiä. Mut otettiin kuitenkin erittäin vakavasti josta olen iloinen. Tiedän kavereita jotka ovat käyneet pelkopolilla useamman kerran (isompia traumoja taustalla) ja hekin ovat kehuneet toimintaa.

Suosittelen käymään - se on moninkertaisesti sen poliklinikkamaksun veroinen käynti.

Pipsukka 38+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla