Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 176cm/76kg mies mielestäsi pienikokoinen?

Vierailija
13.04.2017 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni. Kyllä miehen täytyy olla miehen kokoinen.

Vierailija
42/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

76kg voi näyttää yllättävän isolta jos on lihaksikas ja rasvaprosentti alle 14%. Olen itse 77kg ja 177cm ja minua luullaan +85kg. Antaa pitkät honkkelit kadulla tietä ja katsovat maahan. Ei se pituus ole miehen mitta.

Silmistä sen näkee.

Ei pidempi välttämättä huomaa katsoa sinne maantasolle, pikku veli on minua reilu kymmenen senttiä pidempi eli 2 metriä, ja varsinkin nuorena aina oli voimakääbikit kimpussa jos hän lähti baariin. Veli ei ole koskaan ollut mitenkään erikoisen lihaksikkaanoloinen vaikka sm-tason urheilija ollut. Niin paljon joutui nuorempana tappeluihin, kun aina joku tuli kimppuun, että kun hän harrasti kamppailulajejakin niin siellä tuli jo sanomista.

Mutta sen jälkeen käynyt ulkona lähinnä yhdessä joukkuetovereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen 160/59 ja minusta tuo on pieni mies. Pitää olla vähintään 180 cm, ennenkuin voi mieheksi sanoa. Sitäpaitsi noilla manleteilla on liian usein Napoleon-kompleksi!

Aina tämä sama väite. Tuo johtuu siitä, että pienikokoista ei pidetä luontaisena auktoriteettina ja siten jos hän ottaa johtajan roolin tai käyttäytyy väkivaltaisesti, niin sitä pidetään pienuuden kompensoimisena. Isokokoiselta tällaista käytöstä odotetaan, joten hänen toimiessaan samalla tavalla sitä toimintaa ei samalla tavalla rekisteröidä minkään kompensointina. 

Vierailija
44/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mikä pieni! Lastenosasto kamaa.

Vierailija
45/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

76kg voi näyttää yllättävän isolta jos on lihaksikas ja rasvaprosentti alle 14%. Olen itse 77kg ja 177cm ja minua luullaan +85kg. Antaa pitkät honkkelit kadulla tietä ja katsovat maahan. Ei se pituus ole miehen mitta.

Silmistä sen näkee.

Ei pidempi välttämättä huomaa katsoa sinne maantasolle, pikku veli on minua reilu kymmenen senttiä pidempi eli 2 metriä, ja varsinkin nuorena aina oli voimakääbikit kimpussa jos hän lähti baariin. Veli ei ole koskaan ollut mitenkään erikoisen lihaksikkaanoloinen vaikka sm-tason urheilija ollut. Niin paljon joutui nuorempana tappeluihin, kun aina joku tuli kimppuun, että kun hän harrasti kamppailulajejakin niin siellä tuli jo sanomista.

Mutta sen jälkeen käynyt ulkona lähinnä yhdessä joukkuetovereiden kanssa.

Tästä sun viestistä ei saa mitään tolkkua. Ymmärsitkö lukemaasi? Ne honkkelit nimenomaan katsovat sinne maantasolle missä koiranpaskat makaa, mitä ne sieltä etsii? Baari nahinoilla ei paljon kannata kehuskella, ne on ihan pellejen touhuja, että kännipäissään käydään riehumaan sitten selvinpäin ollaan hiiriä.

Vierailija
46/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vuotta sitten oli keskikokoinen. Nyt nuorena miehenä noin 10cm alle keskimitan.

http://yle.fi/uutiset/3-9161562

"Varusmiesten pituudessa ei ole tapahtunut suuria muutoksia, keskipituus on pysynyt 179 – 180 sentin välillä."

Eli olisi sellaiset 3-4 cm alle nuorten miesten keskimitan, ei suinkaan 10 cm alle keskimitan.

Varusmiesten pituus on sama, mutta vain 80% miehistä suorittaa asepalveluksen ja onkohan tuohon varusmiesten keskipituuteen laskettu ne naisetkin.

Kutsunnassa käyvät liki kaikki miehet siis c-miehet ja sivaritkin ja siellä viimevuonna keskipituus oli 182,8.

Monilla todella pitkillä kropan kestävyys ei välttämättä sovellu marsseille täysissä varusteissa. Itsekin olin komppanian kolmen pisimmän miehen joukossa, vaikka en ollut edes 190 senttiä.

Kannattaa muistaa että varusmieheksi porukka valikoituu aikalailla. Veikkaan että kutsunnoissa mitattu keskipainokin on huimasti suurempi kuin varusmiesten keskipaino. Intissä ei juuri näy 140 kiloisia.

Vierailija
47/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 vuotta sitten oli keskikokoinen. Nyt nuorena miehenä noin 10cm alle keskimitan.

"Varusmiesten pituudessa ei ole tapahtunut suuria muutoksia, keskipituus on pysynyt 179 – 180 sentin välillä."

Eli olisi sellaiset 3-4 cm alle nuorten miesten keskimitan, ei suinkaan 10 cm alle keskimitan.

Varusmiesten pituus on sama, mutta vain 80% miehistä suorittaa asepalveluksen ja onkohan tuohon varusmiesten keskipituuteen laskettu ne naisetkin.

Kutsunnassa käyvät liki kaikki miehet siis c-miehet ja sivaritkin ja siellä viimevuonna keskipituus oli 182,8.

Monilla todella pitkillä kropan kestävyys ei välttämättä sovellu marsseille täysissä varusteissa. Itsekin olin komppanian kolmen pisimmän miehen joukossa, vaikka en ollut edes 190 senttiä.

Kannattaa muistaa että varusmieheksi porukka valikoituu aikalailla. Veikkaan että kutsunnoissa mitattu keskipainokin on huimasti suurempi kuin varusmiesten keskipaino. Intissä ei juuri näy 140 kiloisia.

Ei ole laskettu naisia. Varusmiespalvelus on se paikka, jossa tehdään tilastointia suomalaisten miesten pituudesta. Kun puhutaan varusmiesten pituudesta, niin todellisuudessa puhutaan nuorten suomalaisten miesten pituudesta. Otanta on niin laaja, että se vastaa käytännössä täysin populaatiota. En usko, että varusmiespalveluksen käymättä jättäminen korreloi niin vahvasti pituuden kanssa, että sillä olisi juurikaan merkitystä keskipituuteen. 

Vierailija
48/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen 160/59 ja minusta tuo on pieni mies. Pitää olla vähintään 180 cm, ennenkuin voi mieheksi sanoa. Sitäpaitsi noilla manleteilla on liian usein Napoleon-kompleksi!

160cm nainen vastaa 173-174cm miestä.

Olet myöskin kilon päässä ylipainosta - kannattaisi olla hieman realistisempi ja etsiä ihan itsesi tasoista miestä!

Hah, en ole kilon päässä ylipainosta, sillä olen rintavaa sorttia (E-F) ja kun painoin 48 kg, minua moitittiin liian laihaksi, vaikkakin rintsikat eivät tuosta pienentyneet. Ja toinen hah, en etsi ketään, koska minulla on 184-senttinen roteva mies!

Vierailija
49/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

160cm nainen vastaa 173-174cm miestä.

Olet myöskin kilon päässä ylipainosta - kannattaisi olla hieman realistisempi ja etsiä ihan itsesi tasoista miestä!

Siis miten vastaa? Eli jos haluan jonkun vaihtamaan verhot niin 160cm nainen ja 173-174cm mies ovat pituuden puolesta yhtä hyviä vaihtoehtoja?

Vierailija
50/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä en aivan pureskelematta niele, että sivarit ja C-miehet olisivat sitten valtavan paljon varusmiehiä pidempiä.

Ja tuskin on mittaukseen laskettu naisia mukaan, koska tuo vertailukohta ulottuu siihenkin aikaan, kun naisten asepalvelusta ei ollut vielä edes olemassa. Naisten keskipituutta ei siis lasketa mukaan, mutta vaikka laskettaisiin, niin naisten osuus kaikista varusmiehistä on kuitenkin niin pieni, että sillä olisi hyvin pieni vaikutus keskipituuteen.

Vierailija
51/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jooo on, sillä itse olen iso gorilla mies.

185cm/ 165kg.

Räyrh!

Vierailija
52/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva. Olen itse muodokas, pienikokoinen nainen 155 cm 95 kg, enkä tykkää pitkistä miehistä.

Vierailija
53/69 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tuon kutsunnassa käyvien keskipituuden sait? Jos käytetään keskipituuden odotusarvona 180cm  ja keskiharjonta on 6cm (perustuen aiempiin vuosiin) sekä otanta jotain 25 000 miestä varusmiespalveluksessa, niin kaikkien armeijaikäisten miesten keskipituus on 99,9% varmuudella välillä 179,9-180,1. Olisi aika ihmeellistä, että siviilipalvelukseen ja C-miehiksi valikoituisi niin paljon pidempiä miehiä, että tuo tulos vääristyisi noin paljon. 

Vierailija
54/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen 177 cm nainen ja juuri ja juuri tuo pituus olis vielä ok jos mies muuten aivan yliveto. Mutta eräässä työpaikassa oli sellainen noin 155 cm mies jolla ilmiselvä Napoleon kompleksi. Hänpä yritti iskeä jos vaikka miten mutta totuus on se ettei olkapäihin asti ylettyvän miehen kannata yli 20 cm pidempää naista se on niin turhaa yrittämistä kun vaan olla ja voi.

Mutta hänhän ei Napoleon kompleksissaan tätä tajunnut ja kun ei vastakaikua iskuyrityksiinsä saanut aloitti aivan sairaan kyykyttämisen ja kiusaamisen työpaikalla. Tuosta Napoleon kompleksista on tutkimuksiakin tehty ja kuulemma lyhyet miehet omaavat näitä kiusaajan narsistisia psykopaatin piirteitä jos eivät saa haluamaansa. Luulen kuitenkin että tarkoittaa näitä oikeasti tidella lyhyitä miehiä eli oituus jotain 140-150 vm.

Tuo 176 cm on aika normaali keskipituus miehellä enkä itse ole sen pituisten miesten kusaamisen kohteeksi joutunut. Mutta tuo 155 cm mies  oli kyllä kaikin tavoin jotenkin henkisesti sairas. Tämä tuli koettua eikä muita vaihtoehtoja lopulta jäänyt kuin irtisanoutua tuosta työpaikasta. Käsittämätöntä ettei mennyt perille ettei kiinnosta hän ei vaan pystynyt ilmeisesti sitä sulattamaan. Kammottava tyyppi kyllä kaikin tavoin.

Vierailija
55/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän pituinen ja painoinen. Luultavasti pitää itsestään hyvää huolta, ei läskirenkaita ympärillä. Arvostan. Itseäni inhottaa lihavat, löllöt miehet, kaljamahoineen ja kolmoisleukoineen. 

Vierailija
56/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

162,5 cm Medvedev taitaa nyt mulkaista ap:tä aika vihaisena.

Vierailija
57/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sellainen perussintti.

t: 183/115 mies

Vierailija
58/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Vähän ehkä turhan tanakka omaan makuun, mutta pituus on oikein passeli.

Vierailija
59/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rimpula on. 

Vierailija
60/69 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

T nainen 176/74