Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa nukuttua, riitä miehen kanssa

Vierailija
13.04.2017 |

Tavallisesti menen nukkumaan ennen klo 21, nyt en saa nukuttua ja olen popsinut puoli kiloa mansikoita ja kelaillut tuota riitaa.. Mies ei halunnu selvittää asiaa, häipyi kauppaan (ehkä alkoon) ja mä sitten samalla lähdin omaan kotiini, asutaan erillään.. Harmittaa. Miksi sitä rakastuu sellaiseen joka ei sitä vastarakkautta osaa osoittaa? 😢 ollaan oltu yhdessä kohta 5 vuotta, asuttiinkin välissä yhdessä mutta sitten syntyi lapsi ja muutettiin kiven heiton päähän omaan kotiin kun mies alkoi juoda tosi usein.. Ei ehkä kestäny sitä omaa isyyttä kun oma isänsä vasta kuoli ja oli alkoholisti.. 😔

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei, en huomannut että otsikossa virhe..

Ap

Vierailija
2/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän miehesi saada apua juomiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehellesi ehdottaa, että menisi puhumaan asioistaan jollekin ulkopuoliselle henkilölle? Enkä tarkoita nyt alkoholinkäyttöä, vaan niitä syitä siellä taustalla. Toivon teille molemmille hyvää tulevaisuutta. Jos mies ei apua hae, niin hae sinä ainakin itsellesi keskusteluapua. <3

Vierailija
4/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitit vähän epäselvästi. Johtuiko riita siis unettomuudesta vai siitä isyyshommasta..? En myöskään ymmärtänyt tuota mansikkapointtia, miksi se piti mainita.

Ehkä nukut pääsi selväksi.

Vierailija
5/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alko ole auki tähän aikaan

Vierailija
6/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko on on vaikea ongelma, ja tuottaa lisäongelmia. Siitä pitäisi päästä eroon. Minnesota hoito on hyvä.

Vierailija
7/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus.

Vierailija
8/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa jättää toinen tilanteeseen, jossa riita jätetään selvittämättä. Voisko mieheen saada vielä yhteyden, viimeistään huomenna.

9/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, riita oli siis päivällä, kun olin käymässä siellä. Nyt en saa unta sen vuoksi kun riideltiin. Riitaa tuli siitä kun mies ei ole pitkää aikaa oikein ottanut mua mitenkään huomioon, välttelee kosketusta, ei tykkää jos istun viereen katsomaan televisiota, ei halua jutella, ei seksiä. Ymmärrettävästi kysyin onko kaikki meidän välillä hyvin, suuttui, itkin ja ei tullut lohduttamaan.. Siks nyt kelailen että miks ei ota kontaktia ja miks ei lohduttanut, eikö rakasta vai onko jotain tapahtunut.. Siis pari viikkoa jatkunut toi käytös.

Miehellä on hoitokontakti a-klinikalle, ollu juomatta muutaman viikon nyt, itsellä keskustelu apua ollut jo synnytyksestä lähtien..

Ap

10/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaffimånsteri kirjoitti:

Ellu3377 kirjoitti:

Hei, riita oli siis päivällä, kun olin käymässä siellä. Nyt en saa unta sen vuoksi kun riideltiin. Riitaa tuli siitä kun mies ei ole pitkää aikaa oikein ottanut mua mitenkään huomioon, välttelee kosketusta, ei tykkää jos istun viereen katsomaan televisiota, ei halua jutella, ei seksiä. Ymmärrettävästi kysyin onko kaikki meidän välillä hyvin, suuttui, itkin ja ei tullut lohduttamaan.. Siks nyt kelailen että miks ei ota kontaktia ja miks ei lohduttanut, eikö rakasta vai onko jotain tapahtunut.. Siis pari viikkoa jatkunut toi käytös.

Miehellä on hoitokontakti a-klinikalle, ollu juomatta muutaman viikon nyt, itsellä keskustelu apua ollut jo synnytyksestä lähtien..

Ap

Haluaa erota. Asia ratkaistu.

Ai okei, no tämä selvä, itse kyllä väittää muuta mut kaffikamu on varmasti oikeassa 😔 asiahan ei ole 'ratkaistu' niin kauan kuin tuo mies ei itse sitä sano, tai ite en jätä mokomaa

11/15 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja en mä ainakaan kännissä ole, sekaisin vain surusta. Aika paljon jakanut tuon miehen kanssa, ja tulevaisuuden suunnitelmat on myös.. Lapsikin kovin haluttu ja saatiin vasta lapsettomuushoidoilla. 😔

12/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän alapeukut.. Tietysti palstalla vaikea kuvitella että inhimillisiä ihmisiä ruudun toisella puolella on..

Vierailija
13/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, älä välitä Ellu. Av ei aina onnistu välittämään sympatiaa. Tosi kurjaa, että mies lähti riitaa pakoon. Ei miehen käytös kuitenkaan välttämättä tarkoita suhteenne kannalta "mitään". Tunnen itsekin miehiä, jotka eivät osaa lohduttaa naisen itkiessä jne. Koita katsoa vaikka joku leffa tai lue kirjaa, että saat ajatukset pois ikävästä tilanteestanne.  :)

Vierailija
14/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on selkeästi kummallakin vaikeat ajat takana. Miehellä taasen tuntuu helpottavan omien tunteiden aukaisu, joten sinuna antaisin hänelle nyt vain tilaa ja yrittäisin itsekin keskittyä vain oman oloni tasaamiseen. Vaikeaa, mutta kannattavampaa kuin päätön edestakaisin säntäily. 

Vierailija
15/15 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ns parempi provo. Alkoholisti, lapsettomuushoidoilla silti lapsi, mansikat 😂