Lenita EVS:ssä: Naiset pukeutukoon vapaa-aikana miten haluavat, mutta töihin ei tulla huivi päässä!
Veitola halusi jatkaa kiistaa yökyläilyn merkeissä.
http://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/enbuskeveitolasalminen/uutiset/artikk…
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Lenita on sivistymätön juntti.
Veikkaan, että on Lensku on nähnyt maailmaa jopa enemmän, kuin sinä.
923 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenita on sivistymätön juntti.
Veikkaan, että on Lensku on nähnyt maailmaa jopa enemmän, kuin sinä.
Maailman kiertäminen ei automaattisesti sivistä, varsinkaan jos ihminen on luonteeltaan narsisti tai muuten vain sellainen, että uskoo itse olevansa aina oikeassa ja toitottaa mielipiteitään ainoina oikeina näkökulmina. Lenitan avatessa suunsa on aina tullut myötähäpeän tunne.
t. tennissukat sandaalissa
Joku voisi selittää minulle, miksi huivin käyttö on muka niin kauheaa? Ihan kaunis ja siisti se on. Samaa ei voi sanoa monien hiuksista esim. Hapsottavat pidennykset. En ole muslimi, mutta en tajua huivi vihaa. Ymmärrän jos kasvot ei näy tai joku kiehuva voi olla vaarallinen. Mutta huivi tiukasti ja siististi, mikä siinä on niin kamalaa? Ihmiset edustavat itseään pukeutumaan. Useimmilla on joku tyyli.
Mullakin on ihan siistit verkkarit, mutta en mene niillä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi selittää minulle, miksi huivin käyttö on muka niin kauheaa? Ihan kaunis ja siisti se on. Samaa ei voi sanoa monien hiuksista esim. Hapsottavat pidennykset. En ole muslimi, mutta en tajua huivi vihaa. Ymmärrän jos kasvot ei näy tai joku kiehuva voi olla vaarallinen. Mutta huivi tiukasti ja siististi, mikä siinä on niin kamalaa? Ihmiset edustavat itseään pukeutumaan. Useimmilla on joku tyyli.
Huivi tässä edustaa ismiä, jonka käsitykset naisen asemasta edustavat kaikkea muuta, kuin valinnanvapautta, edistystä ja tasa-arvoa.
Jokaisen itseään sivistyneenä pitävän naisen kannattaisi muistaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei bisnesmiehetkään tule töihin missään turbaanissa.
Kyllä tulevat, asun Briteissä ja meillä on toimistossa useampi turbaani ja muutama huivi. Ja yksi Marimekon asusteilla koreileva :D
Vierailija kirjoitti:
Paitsi sikhi bisnesmiehet
Tässä asiassa Lenita on todella ahdasmielinen. Ja kyllä, voi sanoa, että sivistymätön, juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tulevat, asun Briteissä ja meillä on toimistossa useampi turbaani ja muutama huivi. Ja yksi Marimekon asusteilla koreileva :D
Saanko kysyä, missä pankissa?
Miksi miehet eivät käytä myös huivia?
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitten hienosti parturoitu tukka näy. Ei muslimimiehen tarvitse peittää itseään.
Vain naisen hiuksissa asuu pahuus, joka viekoittaa miehen paheen teille.
Näin ainakin imaamit ja ajatollahit tulkitsevat.
Maassa maan tavalla, näin sanoi myös Lenita. Järkeviä sanoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitten hienosti parturoitu tukka näy. Ei muslimimiehen tarvitse peittää itseään.
Vain naisen hiuksissa asuu pahuus, joka viekoittaa miehen paheen teille.Näin ainakin imaamit ja ajatollahit tulkitsevat.
"Jokainen hiussuortuva on tikarinisku martyyriemme sydämiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti meillä pitää olla oikeus pukeutua kuten haluamme:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/6f/7a/b3/6f7ab30d5a8319b…
Myös natsiasu kuvastaa ideologiaa, ihan samoin kuin uskonollinenkin pukeutuminen.
Mä olen ihan samaa mieltä. Ei työaika ole tarkoitettu mihinkään uskontunnustukseen, vaikka olisikin passiivista niinkuin huivin käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan samaa mieltä. Ei työaika ole tarkoitettu mihinkään uskontunnustukseen, vaikka olisikin passiivista niinkuin huivin käyttö.
Kai sulla on myös risti sitten muualla kuin kaulassa? Esim. kotona?
Koska siis mielestäsi uskonto ei kuulu työpaikalle niin eipä sinne siis kuulu ristitkään, ei edes paidan alle piilotettuna...