Somalinaisen nähdessäni ajattelen, että onkohan kivaa hikoilla kesähelteillä kaikkien niiden kangaskasojen alla.
Kommentit (16)
ne " kaavut" on kuule tehty lämpimiin oloihin... Suojaa auringon paahtavalta kuumuudelta. Mietihän millaisia vaatteita esim. miehet käyttävät saharassa.. " Kaapuja!!" Aivan ;) Oma ajattelu on suositeltavaa..
paksut kangaskerrokset viilentävät oloa, vaikkei heti uskoisi. Lämpimissä maissahan kuljetaan järjestään kaavuissa. Jossain aavikolla kuolisi heti lämpöhalvaukseen liian vähissä vaatteissa.
luuletteko muka? :D ne on miehiä varten ne kaavut, ei naisia.
millä sinä suojautuisit paahtavaa aurinkoa ja hiekkamyrskyjä vastaan.. Ja ne eivät ole paksua kangasta.. Tai siis niitä on erilaisia, mutta yleisimmin ovat kevyttä kangasta,ok?
On paksua talvikangasta ja ohuita kesäkankaita.
Ja aivan varmana shortseissa ja topissa kuolisi Saharassa. :D Kattokaa miten ne paimentolaiset pukeutuneet siellä...
Kadehtiikohan ne muuten meidän seksikästä kesävaatetusta?
Vierailija:
Kadehtiikohan ne muuten meidän seksikästä kesävaatetusta?
Miksi ihmeessä kadehtisivat?
Ja toisekseen, kyllä mä tunnen useita somaleja, vaikka itse olenkin suomalainen. Ollaan ihan tutustuttu vaikka bussissa tai ostarilla. Olen jopa ollut yökylässä somalinaisen luona vauvani kanssa. Suu auki ja juttelemaan.
Ei pidä vaan hautoa omia ennakkoluuloja, vaan tutustua ihmisiin ja asioihin.
Minä haluaisin ihan oikeasti tutustua kivaan somalinaiseen!
Mutta en osaa heidän kieltään.
Kokemusta on.
Ja niissä on outo haju.
Juuri noin! Myös minulla on monia somalialaisia kavereita.. Mene ihan rauhassa juttelemaan (siis se joka halusi tutustua somalialaisiin)
Kannattaa kokeilla suomea/englantia/arabiaa/ranskaa...
Heistäkin te haisette kummalliselle.
Vierailija:
Kannattaa kokeilla suomea/englantia/arabiaa/ranskaa...Heistäkin te haisette kummalliselle.
kun on hikinen olo ja tukka rasvanen, olis kiva pukeutua kaapuun kun on pakko mennä kauppaan :).
Miten muuten selität sen että hiki haisee niin niiin paljon että ohikulkijakin sen heti huomaa.
ethän voi tietää vaikka sen kaavun alla olisi vain pelkät alusvaatteet ;), silloin hänellä voi olla jopa aika vilpoisat oltavat, mietippä sitä vaihteeksi:D