Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaako sossu henkkarin jos ei sitä ole?

Vierailija
13.04.2017 |

Olen tt-tukilainen ja haluaisin päästä kesällä Tallinnan risteilylle. En myöskään pääse mm. äänestämään kun ei ole henkkaria. Maksaako sossu jos haen harkinnanvaraisena?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa. Älä kuitenkaan mainitse sitä risteilyä.

Vierailija
2/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisille toimeentulotuen asiakkaille maksaa, jos tosiaan ei ole etkä ole saanut tukea siihen sen 5 vuoden aikana (tai mitä ne on voimassa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi??

Vierailija
4/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kyllä maksaa. Nimenomaan sossu, ei kela. Eli hae seuraavan tt-tuen mukana harkinnanvaraista tukea, KELA ohjaa sossuun kuuluvat osat tuesta eteenpäin sossuun.

Vierailija
5/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii edessossuun vaivautua, vaan Kela myöntää ihan perustoimeentulotuesta.

Vierailija
6/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ei ainakaan myönnetty passeja, vaan henkikökortti. Ei ttt-asiakas tarvitse passia. Sinänsä typerää, kun ovat saman hintaisa ja yhtä kauan voimassa. Mutta pääasia, että on jonkunlaiset henkkarit.

Vierailija
7/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sossusta saa henkkarit!!  Vähän aikaa sitten pankki vaati henkkarit näyttää sillä uhkauksella, että pankkitoiminta loppuu. Itse saatana maksoin seittemän kymppiä henkkareista. Sossuelätit vaatii risteilyä varten ilmaiset henkkarit!!

Vierailija
8/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia sossusta saa henkkarit!!  Vähän aikaa sitten pankki vaati henkkarit näyttää sillä uhkauksella, että pankkitoiminta loppuu. Itse saatana maksoin seittemän kymppiä henkkareista. Sossuelätit vaatii risteilyä varten ilmaiset henkkarit!!

No älä viiti. Kyllä jokaisella pitää olla henkkarit, käytti niitä sitten äänestämiseen, risteilyyn tai vaikka pankissa asioimiseen. Ja edelleen, ei niitä enää sossu myönnä vaan nykyään Kela.

T: sossu

Vierailija
9/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hassulta, jos maksaa. Ainakin jos tavoitteena on risteilylle pääsy. Eikö risteily maksa jo enemmän, kuin henkarit? 

Vierailija
10/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelassa kestää pitkään. Hain passia monta viikkoa sitten, vieläkin odotan päätöstä. Niiden sivuilla lukee, että saa.

Vierailija
11/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä viiti. Kyllä jokaisella pitää olla henkkarit, käytti niitä sitten äänestämiseen, risteilyyn tai vaikka pankissa asioimiseen. Ja edelleen, ei niitä enää sossu myönnä vaan nykyään Kela.

Ei ne henkkarit ole elintärkeitä. Miksi niitä ei pidä itse maksaa?

Vierailija
12/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi Kelassa asioidessa kysytään henkkarit. Ja pankissa. Aikalailla pakollinen kortti kuitenkin.

Vierailija
13/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maksetaan kaikki sille porukalle joka on syntynyt 1. päivä tammikuuta.

Vierailija
14/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaikka siinä mielessä tärkeää, että kyllä jokaisen pitää pystyä tarvittaessa todistamaan henkilöllisyytensä. Elintärkeää, ehkä ei, mutta tärkeää kuitenkin.

Vierailija
15/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hassulta, jos maksaa. Ainakin jos tavoitteena on risteilylle pääsy. Eikö risteily maksa jo enemmän, kuin henkarit? 

Risteilyille nyt pääsee lähes ilmaiseksi ja luuletko, että nyky-yhteiskunnassa henkkareita tarvitaan vain johonkin risteilyyn?

Vierailija
16/16 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mikä nyyhkytarina! Itte maksoit! Pienituloisethan ei käy pankissa, pelkillä risteilyillä vaan koko ajan.