Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kommentti rakennekynsistäni "hyi hitto mitkä kotkan kynnet, eikö noita saa pois"

Vierailija
13.04.2017 |

Yritä siinä sitten miellyttää miestä. töiden takia en voi pitää pitkiä kynsiä tai lakkaa ja nyt lomalla ajattelen vähän hemmotella itseäni.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan hän on. Ne ovat kamalia.

Vierailija
2/7 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kommentoi mun kynsiä kans taannoin (ne on aika maltilliset oikeasti) ja mä kuittasin mielipiteelläni hänen kasvavasta kaljakummusta. Loppui siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miedtä vai itseäsi miellyttääkdesi laitoit? Olen miehesi kanssa samaa mieltä, rakennekynnet ovat kamalat koykankynnet. Monista naisista kuitenkin kauniit. Jos itse pidät niin älä oleta miehesi tykkäävän. Ovat todella luonnottoman näköisiä.

N25

Vierailija
4/7 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä pidät kotkankynsistä ja miehesi ei.

Vierailija
5/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä siinä sitten miellyttää miestä. töiden takia en voi pitää pitkiä kynsiä tai lakkaa ja nyt lomalla ajattelen vähän hemmotella itseäni.

Mitä jos yrittäisit hemmotella miestäsi asioilla, josta mies itse pitää, sen sijaan, että hemmottelet itseäsi?

Vierailija
6/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet tuovat aina, aina mieleeni vain sen millaiset bakteeripesät siellä kynnen alla kasvaneekaan... ja eivät ole siis mielestäni koskaan kauniit. Sorry kaikki rakennekyntiset, vaikka kuinka itse niistä tykkäätte niin kaikki kuitenkaan todellakaan eivät.

Vierailija
7/7 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehesi täysin hetero? Normaali mies kiihottuu kynsistä..