Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi uimahallissa hitaampi ei anna käännöksessä nopeamman mennä ohi?

Vierailija
13.04.2017 |

Tätä tapahtuu jatkuvasti. Odottamalla 2 sekuntia ja päästämällä takana tulevan käännöksessä ohi, homma toimisi sujuvasti. Mutta ei. Pitää itsekkäästi vaan pitää "omasta paikastaan" kiinni. Minuahan ei ohiteta prkl.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut saman. Vaikka ruuhkaa on niin ohitse ei päästetä.

Vierailija
2/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikän kilpailu se uiminen joten ihan rauhassa saat odotella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulla on tapana päästää nopeammat ohi.

Vierailija
4/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin hallissa "nopeille" omat radat. Ja eihän sitä opi, jollei treenaa

Vierailija
5/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin muita hitaammin ajava autoilija ei tee elettäkään helpottaakseen takanaan tulevien nopeampien ohitusta.

Vierailija
6/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikän kilpailu se uiminen joten ihan rauhassa saat odotella!

En tule uimaan siksi että saisin uida metrin minuutissa.

Yritän kuntoilla.

Vierailija
7/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut päästää, jotkut ei.

Vierailija
8/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvässä päässä on helppo ohittaa sukeltamalla pohjan kautta.

Vierailija
9/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän jos on lähellä, mutta en jää odottamaan kovin kaukaa, vaan joudut sitten uidessa ohittamaan. En minä halua koko ajan pysähdellä odottelemaan, enhän ehdi uida itse muuten ollenkaan. Ratkaisu on pysyä pois hitaiden radalta. 

Vierailija
10/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nopeasti uivat eivät vaan sukella ja ohita? Ei se ole hitaiden velvollisuus odotella teitä, nopeat radat on sitä varten.

Vierailija
11/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he eivät ole oppineet normaalia toisten huomioimista. joko niin, että ovat kasvaneet itsekkäiksi lellittyinä tai sitten laiminlyötyinä. 

Vierailija
12/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän. Mutta se on ärsyttävää minustakin odotella jos tsemppaan itseäni itselleni hyvään vauhtiin ottamalla aikaa. Onneksi moni nopeampi kääntyy vähän ennen päätyä ennen kuin ehdin antaa tilaa joten saan jatkaa omalla flowlla, kiitos heille :)

Vierailija
13/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ui ohi, jos kerran olet nopeampi?

Vierailija
14/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimies/nainen, ui toisen päältä. "oho, sori en nähny sua, kun on tätä vauhtia kato kun pienes kyläs!"

Vierailija
15/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nopeampi ohittaessaan pysähtyy päätyyn estäen hitaamman kääntymisen?

Itse ainakin haluaisin uida oman reilun kilometrin matkani pysähtymättä. Ei ole kivaa, kun joku mukamas ohittaa ja pysähtyy eteen.

16/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea ohittaa hitaamman jos ei ymmärrä uida nopeiden uimareiden radalla tai jos on tuollakin radalla se nopein.

Vierailija
17/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pohdin tällaisia. Enää en käy uimahalleissa, koska olisin vain tiellä. Yksinkertainen ratkaisu. 

Vierailija
18/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä päästä, koska olen uimassa matkaa, enkä silloin pysähtele välillä, varsinkaan jatkuvasti.

Useimmiten tosin olen se nopeampi, ei tarvitse minun vuokseni kenenkään pysähdellä. Menen ohitse suoralla, hankaluuksia joskus, koska uin aina rintauintia, mutta koitan olla potkaisematta ohitettavaa.

Vierailija
19/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa on usein kuntouimarirata ja tavallinen rata erikseen. Jokaisen pitäisi pikkuisen seurata mikä on mikäkin rata ja valita itselle sopiva rata.

Nopeiden ja hitaiden radalla noudatetaan sitten sääntöä, että jokainen vuorollaan, ellei ole ohitusratoja. Jokainen on maksanut saman sisäänpääsymaksun, joten nopeammalla ei ole mitään etuoikeutta suhteessa hitaampaan.

Vierailija
20/32 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ui ohi, jos kerran olet nopeampi?

Ohitan jos ei ole vastaantulijoita. Uimalla ohittaminen on hidasta. Jos olisin tosi nopea, uisin nopealla radalla.