Lääkäri esittää tekevänsä alkionsiirron, mutta ei tee oikeasti
Sama tapaus ollut aiemminkin. Värkkää kauan välineiden kanssa ja lopuksi sanoo epävarmasti "joo sinne se meni pehmeästi. Tarkistetaan vielä onko katetri tyhjä" eikä todellakaan oikeasti ole siirtänyt kohtuun mitään alkiota, kun itse satuin näkemään. Sitten pyydetään vielä että käytä lääkitystä 2 viikkoa ja tee raskaustesti joka on yllätys - negatiivinen. Miksi ei voi myöntää, jos ei ole varma onnistuuko siirto?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin sekopään pitäisi tulla raskaaksi?
Millähän perusteella ap on sekopää? Siksikö että hän ei luota toimenpiteen tekijän olevan sataprosenttisen osaava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään sama lääkäri myöntänyt sulle pelkkää lumelääkettä, kun eivät oikein tunnu toimivan.
Sä siis tiedät lapsettomuushoidoista enemmänkin? Mitkä lääkkeet sitten toimii ja mitä ne auttaa kun mitään ei oikeasti siirretä?
Kirjoittaja tais tarkoittaa psyykenlääkkeitä..
Vierailija kirjoitti:
Miten olet voinut nähdä alkion kun se on niin pieni, ettei sitä silmällä näe?
Kyllä se näkyy ultrassa, kuten joku täällä jo sanoikin, pieni valkoinen piste katetrin vieressä. On sen lääkäri aina näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
On näkynyt edellisissä siirrossa aina. Näkyy kun vapautetaan katetrista, se ultraääni on ilmeisesti katetrin päässä. Tavallisella ultralla ei näkyisi.
Mää uskon sua ap. Mulle on käynyt samoin, tosin lääkäri myönsi epäonnistumisensa. Onneksi ei ollut viimeinen alkio.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet sekopää. Ja kyllä itse olen ollut hoidoissa, enkä usko että kukaan läkääri valehtelisi alkionsiirrosta.
En usko, että olet ollut missään hoidoissa, kun olet noin empatiakyvytön. Kuulostaa kyllä oudolta, jos lääkäri valehtelisi. Mutta joka tapauksessa ei ketään leimata sekopääksi siksi, että hän suhtautuu asioihin kriittisesti. Ja toisaalta, onhan Suomessakin ollut valelääkäreitä ja valehoitajia.
Huoh, mistä näitä hulluja keväisin tuleekin niin usein
Vierailija kirjoitti:
Mää uskon sua ap. Mulle on käynyt samoin, tosin lääkäri myönsi epäonnistumisensa. Onneksi ei ollut viimeinen alkio.
Mitä hän sanoi? Minne alkio meni?
Ihmettelen sitä, miten jotkut voivat olla noin julmia toisille. Kuinka nautinnollista voi olla kivittää ja valmiiksi kärsivää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette nussi.
Miksi et ole älykäs?
Niin onko se siis ruutannu sen emättimeen vai missä vaiheessa se alkio on siitä katetrista hävinnyt? Mikä klinikka kyseessä tai lääkärin nimikirjaimet?
Voihan se tietty olla mahdollista. Kun mietin, niin minun lääkärini itse asiassa sanoi kerran, että hedelmättömyyshoitoja ei osata kauhean hyvin joka paikassa... Joka tapauksessa todella ikävää, jos hoito ei tuottanut tulosta ja jouduit läpikäymään sen turhaan.
Miksi sitten menet sellaiselle lääkärille? Pakko oli mennä uuudestaan vaikka edellisestä siirrosta jäi epävarma olo? Not sorry for your lost.
Kyseessä OYS. Nimikirjaimia en uskalla tänne kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten menet sellaiselle lääkärille? Pakko oli mennä uuudestaan vaikka edellisestä siirrosta jäi epävarma olo? Not sorry for your lost.
Ei sitä lääkäriä itse aina saa valita. Eihän tuo sinua sinänsä koske, joten miksi sinun tulisikaan olla pahoillasi. Tuskin kukaan olisi pahoillaan siitäkään, jos sinä menettäisit äkisti jonkun rakkaasi tai oma lapsesi joutuisi lapsettomuushoitoihin. Eihän se meille kuulu. t. sivusta
En usko että yliopistollinen sairaala tekee tuollaisia mokia. Niin että otahan ne päälääkkeet
Vierailija kirjoitti:
En usko että yliopistollinen sairaala tekee tuollaisia mokia. Niin että otahan ne päälääkkeet
Sinänsä kyllä oikeastaan päälääkkeillä + sinun uskolla + ap:n epäilyillä ei ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistollisessakin sairaalassa on joskus mokattu niin, että potilaalta on lähtenyt henki. Joten miksi eivät voisi mokata näinkin. Ikävää tietysti molemmissa tapauksissa.
Ihan vaan ohiksena.
Suosittelen yksityistä klinikkaa, kaikki alan parhaat lääkärit on niissä. Voit myös vaikuttaa itse hoitoosi ja klinikan maine on kiinni hoitojen onnistumisesta, koska niitä tilastoidaan. Joten tekevät kaikkensa, jotta hoidot onnistuvat. Julkisella puolella "ovat vain töissä". Tämä mun mielipide asiasta. 2 IVF lasta olen saanut yksityisellä.