En VOI olla enää raskaana, koska rintoja ei arista enää yhtään :' ' ' (
Rv 7 ja usean keskenmenon kokeneena tiedän, että näin se alkaa.. Ja joo, kehtaan varmaan mennä päivystykseen ja sanoa, että tissiin ei enää satu, tehkääs ultra..
Kommentit (11)
Väsymys ja kuvotus on kyllä täyspäiväistä. Oliskohan tuo keskenmeno sitten mullakin odotettavissa :(
Samasta asiasta minäkin aloin hätääntymään ja tosiaan, tänään tuo r-testi vastasi minulle, mitä pelkäsinkin. Toivottavasti sinulla ei tarkoita samaa!!!
Minulla 2 keskenmenoon johtanutta raskautta, joissa molemmissa oli tosi paljon kaikkia mahdollisia oireita. Kesken menivät kuitenkin.
Kolmas raskaus taas joka kesti loppuun asti, eikä etenkään aluksi ollut mitään oireita. Ei rintojen aristusta, ei pahoinvointia, ei turvotusta, ei mielitekoja.
Ehkä stressaat ihan suotta. Onko muuten sinulla lämmöt koholla?
Voisitko mennä yksityiselle ultraan ?
olen rv 37 ja nyt parin päivän sisällä on loppunut rintojen aristus eikä ne ole enää sellaiset kovatkaan, vaan yhtä löysät ku ennen raskauttakin!
Peukkuja sulle!!
Rintoja minulla on aristanut pidempään vain yhdessä raskaudessa, muulloin aristus loppunut aika pian plussan jälkeen. Eli älä sure vielä, älä!
(tosin niistä ei sitten tullut maitoakaan, täysin turhat värkit).
Toivottavasti ei ole tulossa keskenmenoja teille kenellekään.
aattelin et kesken meni, mut nyt on raskausviikko 25 menossa. :) et ei se sitä kato.. älä murehdi!!
toisessa keskenmenossa sikiö oli kuollut monta viikkoa aiemmin ja oireet vain jatkuivat. Ultrassa sitten havaittiin, ettei sydän enää syki.
Jäi muutaman viikon päästä pois joten ei se sullakaan välttämättä mitään ikävää merkitse... Tsemppiä!
Eikös se rintojen aristus ajanmittaan vähene muutenkin ?