Luomen poisto!
Kommentit (26)
Juuri tänään kävin poistamassa terveyskeskuksessa yhden luomen otsasta. 4 tikkiä tuli, viikon päästä tikkienpoisto.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään kävin poistamassa terveyskeskuksessa yhden luomen otsasta. 4 tikkiä tuli, viikon päästä tikkienpoisto.
Paljon sinulla maksoi poisto? Ja poistettiinko ekalla kerralla?
Yksityisellä olen poistattanut. Silloin poistatin laserilla, mutta nykyään se ei ole enää mulla mahdollista. Mutta mene plastiikkakirurgille. Saat parhaan lopputuloksen ja he ihan oikeasti tekevät myös luomen poistoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä laskua tullut kotiin. Ekana kävin hoitajalla (6.4) tarkastuksessa ja sitten sain lääkärille ajan tänään (13.4).
Kerran kävin ruokatunnilla Mehiläisessä ihotautilääkärillä näyttämässä kasvojen luomia ja kysymässä miten kannattaisi poistaa isot luomet. Poisti samantien laserilla. Ei sattunut, ei vuotanut verta, ei jäänyt arpia. Hintaa oli n 200 € mutta tästä on aikaa lähes 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä laskua tullut kotiin. Ekana kävin hoitajalla (6.4) tarkastuksessa ja sitten sain lääkärille ajan tänään (13.4).
Okei, tuleeko arpi? ja sattuiko?
Vierailija kirjoitti:
Yksityisellä olen poistattanut. Silloin poistatin laserilla, mutta nykyään se ei ole enää mulla mahdollista. Mutta mene plastiikkakirurgille. Saat parhaan lopputuloksen ja he ihan oikeasti tekevät myös luomen poistoja.
Paljon maksoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, tuleeko arpi? ja sattuiko?
Arpi luultavammin tulee, ja puudutus nipisti. Leikkaus ei sattunut eikä tikkaus puudutuksessa.
Kasvonsa luomien poisto ehdottomasti plast. kirurgilla
Kävin koskiklinikalla tampereella, ari karppisella. Voin vaan suositella! Laserilla poistettiin 8 pientä luomea, vajaa 400€ maksoi. Alle vartin olin huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon yksityisellä maksaa? Ap
Mulla maksoi 300euroa 4luomea.
Ompa kallista käydä yksityisellä, poistaako tk ulkonäkösyistä?
Tk:ssa poistettiin kasvoista. Iso arpi jäi.
tk:ssa, normi lääkärimaksu, arpi jäi tietenkin
Pitkään pähkäilin, kun pelkäsin arpia. Poistatin radiofrekvenssimenetelmällä Helsingissä yksityisellä klinikalla. Oli nopea toimenpide, 3 luomea näkyvillä paikoilla. Ei arpia, edullinen, Oisko ollut 200-300€. Hyvin paranivat, pieni punoittava jälki oli noin 3viikkoa. Ei tikkejä.
Minulta on poistettu naamasta kerralla viisi luomea tk:ssa, normaali käyntimaksu meni. Poistettiin otsasta, huulesta, nenänvarren keskeltä ja kaksi leuasta. Nenänvarteen jäi arpi, minkä tiesin jo ennakolta. Ei haittaa, mieluummin vaalea pieni ura kuin järkyn kokoinen noita-akkaluomi, joka on koko ajan näköpiirin reunalla. Muissa kohdissa ei näy mitään. Tikkejä tuli jokaiseen. Ennen poistamista oli hoitajalla käynti, hän arvioi tarvittavan ajan lääkäriä varten. Reilu tunti siihen meni.
Olen tyytyväinen. Joskus vanhempia valokuvia katsellessani ihmettelen, että tuoltako minä ennen näytin.
Poistin ofc plastiikkakirurgilla. En halua arpia.
Yksityisellä yleislääkärillä. Meillä tk ei poista edes oireilevaa luomea, saati sitten hoida muutakaan.
Yksityisellä plastiikkakirurgilla.
Vatvoin kauan kun pelkäsin kamalia arpia ja jälkiä, joilla yleislääkäri pelotteli mutta lopulta toimenpide oli älyttömän nopea ja helppo (30min) ja jälki on tosi siisti! Mulla meikittömästä naamasta ei arpia edes näy (n.vuosi myöhemmin), ainoastaan jos katsoo suurentavalla peilillä läheltä niin voi ne erottaa.
Eli jos menet plastiikkakirurgille niin saat kyllä varmasti hyvää jälkeä.