Painan 140kg ja liikun s-sarjan mersulla. Mitä haluat kysyä?
Sana vapaa
Kommentit (30)
Outo sanavalinta "liikun" s-sarjan mersulla. Etkö siis omista sitä itse? Kuka sen omistaa?
Kannattaisik vaihtaa mersu jo tässä vaiheessa polkupyörään ja kävelyyn, ettet myöhemmin joudu hankkimaan liikkumiseesi myös pyörätuolia?
Millainen on s-sarjan mersu, onko se erityisen hieno? Minulla ei ole ajokorttia, joten en osaa tulkita automerkkien piilomerkityksiä. Mutta hyvä, että sinulla on auto, se varmasti helpottaa liikkumistasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuoletko jo tänä vuonna vai sinnitteletkö tammikuuhun?
Itse asiassa voin oikein hyvin. Säännöllistä liikuntaa mersulla tulee harrastettua päivittäin.
Painan 270kg ja minua liikutellaan crafter-sarjan volkkarilla. Mitä haluat kysyä?
Jos "liikkuu" autolla, niin eiköhän se jo kerro olennaisen - ei kai tuota painoa oikein muullakaan tavalla voi siirtää paikasta toiseen.
Mese kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa voin oikein hyvin. Säännöllistä liikuntaa mersulla tulee harrastettua päivittäin.
Veikkaan siis, että et näe juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisik vaihtaa mersu jo tässä vaiheessa polkupyörään ja kävelyyn, ettet myöhemmin joudu hankkimaan liikkumiseesi myös pyörätuolia?
Mikään pyörä ei enää kannattele minua.
Mese kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään pyörä ei enää kannattele minua.
Höpöhöpö, kun muakin kannattelee.
t: se liki 150kg
Mese kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 120kg ja liikun fiesta-sarjan fordilla. Mitä haluat kysyä?
Miten mahdut sisään?
Ovesta
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo s-sarjan mersu pieni niin kuin S-vaatekoko?
kyseessähän on business-auto, joten tilaa on kuin herroille konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Painan 100kg ja liikun bx-sarjan sitikalla. Mitä haluat kysyä?
Vieläkö noita on elossa?