Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En luota mieheeni, vaikka hän on olevinaan luottamuksen arvoinen
13.04.2017 |
En vaan luota. Se tunne vaan on ollut alusta asti. Muihin kumppaneihini olen voinut luottaa, lukuunottamatta erästä tapausta johon alussa luotin mutta lopussa aloin epäillä, jonka jälkeen aloin tutkia asiaa ja sainkin hänet kiinni pettämästä minua. Eli aiempikin vaistoni on ollut oikeassa. Nyt tuntuu että olen löytänyt miehen johon en luota. Kuinka todennäköistä on, että kuvittelen vain?
Aiheena siis intuitio. Voiko se pettää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Itse olen todennut että vaisto ei ole koskaan ollut väärässä! Joku toisen ihmisen käytöksessä hälyttää, mikäli vaisto siitä varoittaa! Kannattaa ainakin itselle selvittää, mistä on kysymys, sitä tarkoitusta vartenhan sinulle on varoitusmekanismit annettukin!
Kuinka paljon on niitä naisia, jotka tapaavat jonkun ex-miehensä , sydän takoo kurkussa ja perhoset lepattavat vatsassa, melkein voisi oksentaa, kun jännittää niin paljon. Vaikka koko keho huutaa että EI EI EI EI!!! Päästetään tämä mies sisälle asuntoon, kun ei kehdata sanoa sitä mikä kuuluisi sanoa, eli EI! Lopputuloksena on väkisinmakaaminen, pahoinpitely ja itsesyytökset, kuinka saatoin olla niin tyhmä!