Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ripuli ennakoida alkavaa synnytystä? Onko kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no en nyt tiedä ihan ripuli, mutta vajaa viikkoa ennen kuin kuopus ilmoitti tulostaan " iso hätä" -tiheys kasvoi aivan älyttömästi. Kävin kakalla jopa keskellä yötä, mikä on täysin ennenkuulumatonta minulle. Pöntöllä piti istua neljä-viisi kertaa päivässä. En tajunnut epäillä mitään, mutta kätilö sitten kertoi, että kyseessä on varsin tavallinen ilmiö. Oppia ikä kaikki ;)

Vierailija
2/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä voiko ihan vesiripuli ennakoida synnytystä, mutta kyllä mulla on vauvan laskeutuessa oikein kunnolla suoli tyhjentynyt.

Esikoisen kanssa mulle tuli päivää ennen synnytystä 5-6 kertaa pakottava tarve mennä kakille, sellasta pehmeää massaahan se oli.

Toisesta raskaudesta istuin synnärillä vessassa supistelujen kourissa vatsan tyhjentyessä puolen tunnin ajan.

Eli kyllä se miusta mahdollista on!

Minjuska, kolmas ponnistus edessä syyskuulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä jatkunut nyt useita päiviä, ehkä melkein viikon, en muista tarkkaan milloin alkoi, kuitenkin epänormaalia minulle, eli olisiko vauva nyt entisestään laskeutunut ja synnytys tosi lähellä??? Jännittää...

Vierailija
4/5 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli synnytys lähellä ;)

Mulla alkoi kunnon ruikuli n. 2 viikkoa ennen synnytystä. Samoin aina 3 pv ennen menkkoja alkaa " ruikuttamaan" (heh!).

Onnea synnytykseen :) :)

Vierailija
5/5 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niin että heräsin yöllä ja juoksin vessaan. mahaa kipristi ja tuli tuota löysää kamaaa.. Sitten kun pääsin sänkyyn, niin 20 min päästä jouduin lähtee uudelleen. Luulin jo että mahatauti on iskenyt, mutta kun kolmannen kerran joiduin istumaan ja mitään ei enää tullut, niin tajusin että ne olikin supistuksia.. Siitä sitten tihenivätkin ja 4,5 tunnin päästä oli esikoinen maailmassa =)