Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi yli 10 vuotta nuorempi pikkusisko, haluaisitko tavata?

Vierailija
13.04.2017 |

Olen itse tälläinen pikkusisko, perheenrikkoja ja mt-ongelmaisen äidin kasvattama. En ole koskaan tavannut sisaruksiani, vaikka he kyllä tietävät olemassaolostani. Olen tulkinnut asian niin, etteivät halua minua tavata. Heillä on perhe ja toisensa. Minulla ei ole koskaan ollutkaan perhettä.

Olen löytänyt heidän facebook-profiilinsa, mutta en ole uskaltanut ottaa yhteyttä. En varmaan uskaltaisikaan. Molemmat ovat perheellisiä, hyvätuloisia ja ammatissaan arvostettuja ihmisiä. Veljeni kirjoittaa artikkeleita erääseen arvostettuun verkkojulkaisuun.

Minä olen ollut koko elämäni masentunut enkä ole saanut mitään aikaan. Opiskelen tällä hetkellä ammattikorkeakoulussa, mutta saan varmaan tuoltakin potkut kun en masennuksen takia ole saanut suoritettua kahden vuoden aikana kuin 50 opintopistettä.

Olen itse siis parikymppinen.

Miten te reagoisitte, jos teillä olisi kuvauksen kaltainen sisko, joka yhtäkkiä ottaisi yhteyttä?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tilanne selviää vain kysymällä.

Vierailija
82/84 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ilahtuisi. Olen itseasiassa kammonnut tälläistä tilannetta, koska minulla on puolisisko jota en tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi erittäin paljon nuorempaa sisaruspuolta. Minä synnyin, kun isä oli vasta aikuistumassa eikä ollut koskaan elämässäni mukana. Sisaruspuolet taas syntyivät isän ollessa jo eläkeiässä, kun tämä oli innostunut menemään naimisiin vielä kerran ikämiehenä. Toisen sisaruksen olen kerran tavannutkin, mutta eipä meillä syntynyt yhteistä säveltä juuri tuon mahdottoman ikäeron takia. Tunsin olevani kuin vieras täti, ellen peräti vieras mummo!

Vierailija
84/84 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme