Säälittää lapset, jotka eivät pääse pääsiäspyhinä reissuun vaan joutuvat olemaan kotona.
Kommentit (51)
Ei kannata juurikaan matkustaa juhlapyhinä kun hinnat on kalliimmat ja kaikki muutkin on liikenteessä. Sesongin ulkopuolella saa rahalle enemmän vastinetta.
En ole koskaan mennyt reissulle pääsiäisenä. Käyn mieluiten sukuloimassa kuin menisin jonnekin ulkomaille. Ei meidän perhe mennyt mihinkään vietimme kotona tai kävimme lähisukulaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään Porvoossa pitää käydä.
Säälittää kaikki Porvoolaiset . Mihin he voivat matkustaa?
Että mitähän vittua mä just luin?!? XD
Kotona olo on ihanaa. Ehtii tehdä vaikka mitä lasten kanssa!! Lapsetkin ehtii rauhoittua ja leikkiä omiakin leikkejään aivan kyllästymiseen asti.
Tiesitkö että lapselle on hyvästä välillä pitkästyäkin?
Mua taas säälitt miten nämä provoyritykset menee aina huonompaan suuntaan
Noi mun lapset tuntuu olevan oikein onnellisia kun saavat olla kotona ja lomailla. Nukkua pitkään, pelailla, ulkoilla ja vaan olla. Eivät halua lähteä mihinkään, sillä se ei kuulemma ole kunnon lomailua.
Eli turhaan säälit :)
Niin minuakin. Piti lähteä maalle, kun lapselle nousi kuume 2h ennen lähtöä. Kipeänä ei voi mennä rartuttamaan 90-vuotiasta vaaria.
Me matkustellaan aika paljon, pääsiäinen yleensä ei koska aika monet luokkalaiset on niin ikään kaupungissa. Tytöt on tykänneet pitää sleepovereita ja lisäksi haluavat viettää aikaa anoppilassa tossa viereisessä kaupunginosassa. Ei meitä ole säälittänyt, kun molemmat lapset on olleet aika tyytyväisiä omassakin kaupungissa. Koulujen loputtua kesällä lähdetään sitten taas pidempään reissuun, ja sitä odottavat jo innolla.
Mua säälittää lapset jotka ei KOSKAAN pääse minnekään. Ei edes naapurikaupunkiin hotellilomalle tai Tallinnaan. Ei mökkeilemään, ei edes leirintäalueelle telttailemaan. Ulkomaan matkoista tai laskettelulomista turha edes haaveilla. Mutta että just pääsiäisenä pitäis lähteä matkalle? Miksi ihmeessä? Onks se joku yleinen tapa vai? Ehkä multa on menny jotain ohi mutta en oo koskaan ollu pääsiäisenä missään reissussa. En edes lapsena. Voi mua ressukkaa!
Siis mitä?
Kai tiesit ap, että monien lasten stressiä nykyään lisää se, että vanhemmat ovat ohjelmoineet myös lomat? Edes silloin ei saa hengähtää ja rentoutua rauhasssa kotona.
Hullua tämä nykymeno, niin monella lapsellakin jo uupumisen oireita, mm.edellämainitusta syystä.
Eikö pääsiäinen ole vähän lyhyt lähteä minnekään reissuun? Saati että voin kuvitella, että kaikki käymisen arvoiset paikat ovat täynnä turisteja, ei oikein kiinnosta sellainen.
Lapsella oli kyllä ihan oma reissu, jolta palasi eilen. Kuusi päivää Zürichissä enkä edes tiedä kuka sen matkan oikein maksoi, oli vähän tuollainen kilpailu/edustusmatka. Sen verran tiukka ohjelma oli, että on nyt levon tarpeessa.