Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittää lapset, jotka eivät pääse pääsiäspyhinä reissuun vaan joutuvat olemaan kotona.

Vierailija
13.04.2017 |

Nyt vanhemmat niitä valoja hieman päälle!!

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittäisi enemmän, jos mun lapset JOUTUISIVAT lähtemään kuumeisina ja oksennustaudissa reissuun.

Vierailija
22/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun ei tarvi lähteä mihinkään :). 4 vapaata vain olla köllötellään kotona, koko perhe halusi näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Ei meillä reissata hiihtolomallakaan mutta joulun aikaan olemme yleensä 12-16pv Aasiassa tai Karibialla (ei risteilyllä).

Vierailija
24/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia mutta erään vähävaraisen tutun lapset tulee mun luokse yökylään. Pelataan pelejä ja tehdään kaikkea kivaa.

Vierailija
25/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnehän asti noi muruset pitää lähettää? Itse nimittäin olen koko pääsiäisen töissä.

Vierailija
26/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään Porvoossa pitää käydä.

Vierailija
27/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon lapsia, jotka eivät ikinä pääse reissuun.

Vierailija
28/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää lapset jotka JOUTUVAT olemaan kotona. Taitaa ap:n kotona olla niin huonot olot, ettei lapsiraukat halua sielä olla :(.

Lapsivapaata se vaan kinuaa - ja huomiota...

Vierailija
29/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa tuo pomolle. Tai asiakkaille, jotka haluavat pääsiäisenäkin kauppaan. Lapsiparat

Vierailija
30/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pääsiäisenä pitäisi matkustaa? Kerrankin voi vaan OLLA kotona. Teinitkin saavat rauhassa nukkua pitkään.

Sitäpaitsi pääsiäisenä ainakin kotimaan lomakohteissa on sellaiset sesonkihinnat ettei meidän viisihenkisellä perheellä olisi edes varaa lähteä minnekään.

31/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun voi kerrankin olla kotona, eikä tarvitse lähteä yhtään minnekään. Yleensä ollaan oltu vähintäänkin ruotsinristeilyllä mutta nyt on kiva olla vaihteeksi ihan vain kotona.

Kesällä sitten matkustetaankin ihan tarpeeksi ympäri Eurooppaa niin lomalla kuin lasten harrastusten takia kisoissa ja turnauksissa.

Vierailija
32/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin päiväkotiin lähtevälle lapselle että tänään alkaa hoidon jälkeen loma eikä mennä hoitoon 4ljään päivään. Alkoi itkemään koska ei halua lähteä lomalle vaan jäädä kotiin.

Että semmoista. meillä on liian pitkistä lomamatkoista traumatisoitunut lapsi jonka mielestä kaikkein parasta on olla vaan kotona!

Vierailija
33/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs! Pääsiäisestä voi nauttia kuten joulusta: koristellaan koti kauniisti keltaisella, on tipuja, munia, onnenpensaan oksia maljakossa, kukkia, rairuohoa jne. Syödään hyvin, nautitaan yhdessäolosta. Lapset pääsevät aarteenetsintään puutarhaan, retkelle rannalle ja makkaranpaistoon metsään.

Veikkaanpa, että ne parhaat muistot syntyvät tällaisesta yhdessäolosta ainakin silloin, kun lapset ovat pieniä.

Vierailija
34/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sitä pitäisi oikein mennä? ei ole autoa eikä ole mitään mökkiä johon menisi.Turhaan säälit xD

Vierailija
35/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten jos jotkut eivät reissaa? Ei se sulje pois kivoja harrastuksia, kirjastokäyntejä, metsäretkiä ja leipomista, näin esimerkkinä. Parempi läsnäoleva vanhempi ja turvallinen lapsuus, kuin jatkuva matkaaminen ja rahan tahkoaminen.

Ei meilläkään lapsena reissattu. Aikuisena reissasin sitten minne halusin ja varaa oli.

Tunnen monia kotiinsa jumahtaneita aikuisia, heitä ei voisi vähempää kiinnostaa reissaaminen. Heillä on yleensä rikas elämä omassa kotipiirissään.

Vierailija
36/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan ainakaan meidän lasta sääli. Se on ihan innoissaan kun saa lauantai aamuna etsiä piilotettuja pääsiäismunia ja tavata pyhien aikana serkkujaan. Reissuun pääsee kyllä 2-3 kertaa vuodessa mutta ei jouluna eikä pääsiäisenä koska meillä on juhlapyhien suhteen perinteet jotka on koko perheelle tärkeitä.

Vierailija
37/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon helpompaa ja mukavampaa pysytellä pyhinä kotona. Pystyy hiljentymään ja keskittymään paljon paremmin kuin tien päällä. Liturgiassa käyminenkin on helpompaa kun ei tarvitse miettiä missään vieraassa kaupungissa että missä täällä olisi kirkko vai onko lähin ehkä 100km päässä (en ole luterilainen joten tällainen tilanne voi oikeasti tulla vastaan).

Jotkut tietysti tykkäävät matkailla pääsiäisenä enkä näe siinä mitään väärää mutta itse tykkään viettää sen kotona.

Vierailija
38/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää tämmöisten aloitusten tekijät.

Vierailija
39/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset, jotka säälivät toisia ihan käsittämättömistä syistä. Ilmeisesti joidenkin vain on vaikea ymmärtää, ettei se matkailu ole kaikkien juttu. Meillä on heppa ja sekin sitoo kotosalle, mutta eipä yhtään edes innostaisi lähteä istumaan johonkin ruuhkaan.

Ehkä minun pitäisi sääliä sitten vuorostani ihmisiä, jotka matkustelevat, kun se matkailu ei kuitenkaan avarra.

Vierailija
40/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni 'turhaa' lähteä näin lyhyen loman aikana mihinkään - neljästä päivästä menisi kaksi päivää matkustamiseen, joka on sitä tympeintä touhua, oli alla sitten auto, laiva, lentokone, mikä vaan, niin se istuminen paikoillaan vaan puuduttaa. Kiukuttaisi tuhlata näitä muutamaa vapaapäivää siihen.