Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo haluaa piiskausta ja sidontaa

Hämmentynyt
13.04.2017 |

Hyvät naiset, miksei miehetkin,
olemme vasta avioon päätynyt pari. Seurustelimme ennen avioliittoa pari vuotta. Meillä on hyvä avioliitto ja parisuhde. Lapsia ei ole. Elämme ihan normaalia elämää ja olemme ihan tavallisia. Meillä on ihan hyvä seksielämä.
Nyt kun olemme naimisissa on vaimoni vaatinut minulla enemmän huomiota. Huomio liittyy erikoisuuksiin. Vaimo on pyytänyt minua piiskaamaan peppuaan vyölläni. Hän haluaa että häntä piiskataan välillä ennen seksiä ja välillä muuten vain. Erityisesti hän haluaa, en ole suostunut, että kurittaisin häntä jostakin. Siis väittäisin hänen tehneen jotain väärin ja sitten minun pitäisi rangaista häntä esim. piiskaamalla. Hän on ostanut myös köyden jolla minun pitäisi sitoa häntä, käsiään ja jalkojaan yhteen. Yhdynnässä pitäisi myös kuristaa ja vetää hiuksista. Vaimoni mielestäni miehen pitää tehdä mitä hän pyytää. Olen hämmentynyt. En halua piiskata ja hakata vaimoani vyöllä vaikka hän sitä pyytää tai oikeastaan jopa vaatii. Enkä sitoa tai kuristaa. Hän on pyytänyt jopa että sitoisin hänet ruokapöytään kiinni ja piiskaisin sitten hänet siinä.
Olen hämmentynyt. Mitä tästä pitäisi ajatella? Minua ei kiinnosta onko tämä normaalia mutta en ymmärrä vaimoani. Olen aina ajatellut että hyvä seksi on hyvää. Mihin tämä piiskaaminen ja alistaminen liittyy? Miten pääsen tästä eteenpäin? Riitelemme asiasta joka päivä kun en suostu vaimoni vaatimuksiin. Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia tai osaisiko joku nainen kertoa mikä tämä asia on? Oma vaimoni vain suuttuu kun en kuulema ymmärrä. Rakastan vaimoani enkä haluaisi että eroamme.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdistäydy MIES ja tee niin kuin vaimo pyytää!

Vierailija
2/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ensin mitä asiasta "pitäisi ajatella" ja toimi oman tuntosi mukaan. Seksileikit voivat piristää ja vahvistaa parisuhdetta, ja ne eivät ole mitenkään "sinulta pois". Ehkä voisitte kerran testiksi yrittää?

Toisaalta kenekään ei tarvitse tehdä mitään mitä ei halua, eli jos ajatus alistamisesta on aivan kuvottava, pitäisi puolisosi kyllä kunnioittaa rajojasi.

Jos kerran riitellette asiasta paljon, niin kannattaisi kyllä jotain kevyttä sitomista ja piiskausta ainakin testata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tosimies haluaa aina vähän kurittaa ja alistaa naistaan. Se on biologiaa. Ole mies ja toeuta naisesi haave ja tee se todella tosissasi, rajusti, mutta kuitenkin hellästi.

Vierailija
4/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten sama tilanne, mutta minä miehenä haluaisin piiskausta, sitomista yms. Puolin jos toisin.

Todella raastavaa ja turhauttavaa, jopa jollakin tavalla lamaannuttavaa. Nuo jutut kiehtovat mutta meillä ei mieltymykset kohtaa. Jos toista ei kertakaikkiaan kiinnosta... niin hankala tilanne. Itsekin pohdin että eikö voisi aluksi hieman " pehmeämmin" kokeilla ja tunnustella. Mutta ei meillä.

Itse olen valmis kokeilemaan ihan mitä vaan toinen keksisi ehdottaa :)

Tulkintani omalla kohdalla on valitettavasti että jos kyseisiä juttuja haluaa kokeilla/ toteuttaa , on vaihdettava kumppania.

Toivottavasti teillä onnistuu toisin.

Vierailija
5/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aika miesten näkökulmasta nämä kommentit. Kiitos näistäkin. Olisi kiva kuulla jonkun naisen ajatuksia aiheesta. Mistä tämä johtuu? Miksei tavallinen seksi riitä.

Vierailija
6/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aika miesten näkökulmasta nämä kommentit. Kiitos näistäkin. Olisi kiva kuulla jonkun naisen ajatuksia aiheesta. Mistä tämä johtuu? Miksei tavallinen seksi riitä.

Peruna on ihan hyvää ja sitä voi laittaa monellakin tavalla, mutta joskus tekee mieli muutakin.

Vierailija
7/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni olisi niiiiin innoissaan naisesi fantasioista... Minua taas ei yhtään kiinnosta piiskaus. Nämä ovat näitä seksuaalisia eroja.

Mieheni kiihottuu vain näistä piiskaus-jutuista.:(

Vierailija
8/9 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli sama homma aluksi kun pyysin häntä piiskaamaan, kuristamaa ja sitomaan yms... Koska ei halunnut kuulema satuttaa ja se olisi väärin. mutta kyllä se tunne lähti sitten kun pari kertaa sitä harrasteltiin (:

Vierailija
9/9 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät. Jos vaikka tosiaan kokeilisitte, vaimoni tekee olevinaan jotain josta pitää rangaista. Siitä lähtee meidän bdsm leikit eikä kumpaakaan kaduta Ruoska on se mitä vaimoni eniten jota haluaaM50+.