Mitä puhut autosi kanssa?
Ostin auton ja nyt en keksi sen kanssa puheenaiheita. Kiusallinen hiljaisuus, mitä sitä keksis?
Kommentit (23)
Yleensä aloitetaan kevyillä aiheilla eli höpötellään säästä jne. Vähän aamuäreenä hän joskus kaipaa extra tsemppausta aamuisin. Aina sillointällöin hän on kovasti huolissaan omasta olostaan, useimmiten kuitenkin on vain bensa vähissä tai renkaat kaipaa lisää ilmaa, mut hän osaa olla kovin dramaattinen huolensa kanssa. Säännöllisin väliajoin järjestän hänelle omaa aikaa kivojen setien seurassa, yleensä sen jälkeen hän oikein hyrisee tyytybäisenä.
Mun onnekseni häntä ei haittaa olla hiljaakin välillä (mikä on yllättävää, onhan hän kuitenkin jenkki) ja hän on niin kohtelias jaksaessaan kuunnella kun mua laulattaa.
Me kuunnellaan vaan radiota. Välillä auto neuvoo mua ja vastaan 'joojoo, tiedetään'. Ollaan kai niinku vanha aviopari, pitkään ollaan yhdessä oltukin. Tiedetään kyllä toistemme jutut. Aina ei tartte sanoja <3.
Autosi vastaa sulle: Kuuleeko Sika, palvaamo kutsuu, kuuleeko Sika, palvaamo kutsuu...