Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko psykoosissa?

Vierailija
12.04.2017 |

olen kirjoittanut tällaisen tarinan : Heräsin synnytyksen varrella. Paniikkiin ja tukehtuminen lapsivesi, minä kynsi on meheviä seinät, taistelee kaikin kauhuissaan voimaa vapauttaa itseni. Märällä, repeytymisen ääni, olin kaadetaan mutainen cobbles kadun alla, kiertäen nilkkani kuin minä purettu.

Kylmä sade puhallettu my alastoman ruumiin puhtaaksi SAC neste, yritin ja onnistunut saada jalkani. Katu oli minulle vieras, mieletön medley arkkitehtuurin vaihtelevat modernin esihistoriallisen. Taivaalle keitetään synkkiä pilviä, valaiseva ympäristööni non-stop salamoita.

Mies käveli luokseni, hänen hiuksensa oli takkuinen saastalla ja sade siveltiin alas hänen ristiriitaiset nahkavaatteisiin. Hän ei sanonut mitään, vain katseli minua kiemurtelevat lattialla.

”Ole hyvä”, minä huohotti. "Auta minua."

Hän vastasi slamming jalka-alas kasvojani, rikkomatta minun leuka ja tehdä näköni kela. Hän siirtyi minun raajat, leimaamalla ja vetämällä kunnes hän kuuli luut snap. Rampa alasti ja huutaa, ei ollut mitään voisin tehdä puolustaa itseäni, kun hän alkoi syödä minut elävältä.

Tutustuin Hell ollut epätavallista. Hyvin harvat ihmiset hengissä ensimmäinen tunti, saati heidän ensimmäinen yö. Kun he kuolevat, ne menevät läpi saman uudestaan, nousemassa uusi synnytyksen sac toisessa osassa kaupunkia. Lopulta he oppivat hyökätä ensimmäinen henkilö he näkevät, ja jos he ovat onnekkaita, he voivat tappaa kyseinen henkilö.

Se on yksi sääntö Helvetin, vahva ottaa heikosta. Tottua ajatukseen ja saatat selviämään tuonpuoleisessa.

Aion antaa sinulle auttavan käden. Mieti tätä teidän käsikirja helvettiin, pohjamaali Inferno. Älkää erehtykö kuitenkin en tee tätä hyvyyden sydämeni. Kun kuolet, sinun velkaa minulle yhden. Älä välitä yrittää löytää minua, takaan me törmätä toisiinsa lopulta. Ikuisuus on pitkä vitun aikaa, joten se on asia ”kun” eikä ”jos”.

Tee niin kuin minä sanon teille ja sinulla on paremmat mahdollisuudet kuin useimmat välttää oman ikäviä johdatus kuoppaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin. Olet Google Translate.

Vierailija
2/2 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla