Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteessa olevat, sekstailu vieraan miehen, naisen tai parin kanssa

Vierailija
12.04.2017 |

Aika monella tuntuu olevan kiinnostusta kolmanteen pyörään parin vaihtoon tms. leikkeihin, jossa on vieras/vieraita mukana. Monet myös tuntuvat torjuvan tuon fantasian siksi, koska pelkää siitä aiheutuvan mustasukkaisuuden tuhoavan suhteen. Olen miettinyt sitä miksi tähän asiaan suhtaudutaan tavallaan on/off, eli joko mennään heti sänkyyn vieraan kanssa tai sitten unohdetaan koko asia.

En näe tässä on/off ajattelussa oikein järkeä. Toistaalta näen järkeä siinä, että ollaan varovaisia, eikä thdä mitään peruuttamatonta. Minusta jos parin molemmilla osapuolilla on kiinnostusta tällaiseen touhuun, niin asiassa kannattaisi edetä varovasti vähän kerrassaa sekä kesksutellen ja omia tunemuksia tutkien. Esim. jos pari haaveilee kolmannesta pyörästä, niin eikö voitaisi sopia, että on lupa käydä tanssimassa vähän rohkeammin vieraan kanssa. Jos se sujuu hyvin, siis ilman mustasukaisuutta, niin sitten voi antaa luvan vaikka suudella. Jos taas asia tuntuu ok:lta niin sitten jotain enemmän.

Minusta tämän ei edes tarvitsisi olla mitenkään tavoitteellista, eli että sänkyyn on sitten jossain vaiheessa päädyttävä, vaan fantasiasta voi nauttia myös siten, että esim. vaimo käy tansimassa vieraan miehen kanssa ja sitten kotona voidaan fiilistellä sitä miltä tuntuisi ottaa ko. mies mukaan leikkeihin.

Mitä ajattelette tästä? Tietääkö joku onko tällaisella touhulla joku oma nimi? Jos ei ole, niin pitäisi varmasti keksiä Swinger -courious couple?

Kommentit (44)

21/44 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen suhteessa, niin ei ole pienintäkään fiilistä jakaa tyttöystävää muille. Tai vastaavasti en löydä toiselle naisellekaan lisäarvoa sängyssämme.

Tuossa sinkkuillessa tuli kyllä toteutettua ja järkkäiltyä useilla eri variaatioilla kimppoja ja en väitä etteikö olisi kivaa ollut. Mutta nyt tuommoinen ajatus tuntuu erittäin vieraalle, mikä oikeastaan yllätti itsenikin. En tiedä, johtuisiko siitä, että noi hommat on jo vähän koettu. Olemme kyllä jutelleet avoimesti asioista ja hyvin samanlaisin ajatuksin on toinenkin liikkeellä.

Vähän linjasta poikkeava viesti, mutta ihan vaan nyt ilmoittaa, että tällaisiakin mielipiteitä on. :)

Joo varmastikkaan tällaiset puuhat ei kiinnosta tuoreita pareja, mutta sitten kun yhteistä taivalta on takana vähintään 5-10 vuotta, niin aihe voi alkaa kiinnostamaan.

Olin edellisessä suhteessani ollut kimppasuhteessa 1N ja 2M sekä tykännyt hommasta.

Olimme olleet nykyisen vaimoni kanssa pari kuukautta kimpassa kun kerroin hänelle halustani kolmen kimppaan 1N ja 2M.

Vaimoni mietti asiaa ja sanoi etteì hänellä ole mitään sitä vastaan jos kokeillaan jos ei tule riitoja ja mustis kohtauksia jälkeenpäin.ja ensimmäisestä riidasta asiasta kimppa loppuu.

Nyt yksi mies on ollut yli 6 vuotta mukana ja joitakin muita epä säännöllisesti.

Meillä meni puhumisesta toteutukseen 3 päivää eikä ole kaduttu kertaakaan toteutusta.

Vierailija
22/44 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatustasolla mua miehenä kiinnostaa 2n+m. En tosin voisi sitä tehdä vaimoni kanssa.

T

m54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt oikein ehkä tähän ketjuun kuulu, mutta mä oon alkanut käydä tosi kuumana erääseen miespuoliseen hyvään ystävääni. Hän on ystävä mun rakkaan ystäväni kanssa, johon mulla on seksisuhde. Ovat tunteneet toisensa pitkään. En tiedä, onko ne sopineet tämän jotenkin keskenään, kumpikin tuntee mut hyvin ja tietävät, mistä narusta vetää että mun kiinnostus herää. Sanomista ei tule mistään, jos sen teen, mutta mutta. Me kolme tiedetään toisistamme aivan kaikki, joten kyllä näitten juonittelu olis ihan mahdollista.

Vierailija
24/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbeth kirjoitti:

Meillä mies oli jo vuosia ehdotellut että harrastaisin seksiä jonkun vieraan kanssa, ei kuitenkaan kenenkään hänelle tutun kanssa häntä kovasti kiihottaisi.Itse olin aluksi vähän epäröivällä kannalla , kunnes aloin itsekin kiihottumaan hänen fantasioitaan.

Sitten eräänä viikonloppuna kun mies oli mökillä ja olimme erään ystävättären kanssa joka oli eronnut siis sinkku ,kaupungilla ravintolassa .

Tutustuimme kahteen latino mieheen , ja niin siinä kävi että mentiin heidän asunnolleen ja harrastettiin villiä seksiä koko yön heidän kanssaan , kaikki estot hävisivät vaihdettiin jopa pareja , minulla oli koko ajan mielessä että minulla on mieheni lupa .Seuraavana päivänä vähän nolotti , mutta en ole uskaltanut kertoa vielä miehelleni ,kun en oikein ole varma miten hän todellisuudessa suhtautuu.

Minusta tuo menee tavallaan jo pettämisen puolelle, kun puuttuu se avoimuus. Eiköhän mies juuri halua kuulla noista retkistä.

Vierailija
25/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin vaihtelua toisesta naisesta. En uskalla edes ehdottaa vaimolle, kun hän on jotenkin niin perinteinen muissakin parisuhdeasioissa.

Vierailija
26/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbeth kirjoitti:

Meillä mies oli jo vuosia ehdotellut että harrastaisin seksiä jonkun vieraan kanssa, ei kuitenkaan kenenkään hänelle tutun kanssa häntä kovasti kiihottaisi.Itse olin aluksi vähän epäröivällä kannalla , kunnes aloin itsekin kiihottumaan hänen fantasioitaan.

Sitten eräänä viikonloppuna kun mies oli mökillä ja olimme erään ystävättären kanssa joka oli eronnut siis sinkku ,kaupungilla ravintolassa .

Tutustuimme kahteen latino mieheen , ja niin siinä kävi että mentiin heidän asunnolleen ja harrastettiin villiä seksiä koko yön heidän kanssaan , kaikki estot hävisivät vaihdettiin jopa pareja , minulla oli koko ajan mielessä että minulla on mieheni lupa .Seuraavana päivänä vähän nolotti , mutta en ole uskaltanut kertoa vielä miehelleni ,kun en oikein ole varma miten hän todellisuudessa suhtautuu.

No höh!

Jos olisit mun vaimo, olisin suuttunut!

Itse olen joskus vaimolle vierasta miestä ehdottanut, mutta se tarkoittaisi sitä, että olen itse mukana.

En oikein käsittäisi, että mitä iloa siitä on, että vaimo käy panemassa jotain latinoa ja mä en edes tiedä siitä mitään, saatikka sitten että olisin päässyt näkemään.

Vierailija
27/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin vaihtelua toisesta naisesta. En uskalla edes ehdottaa vaimolle, kun hän on jotenkin niin perinteinen muissakin parisuhdeasioissa.

Eli oma nainen on niin ruma ja lahna että toinen nainen kuinnostaa...eihän tuolla ole mitän tekemistä kimpan kanssa vaan ihan vain siitä että olet kyllästynyt naiseesi

Vierailija
28/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatustasolla mua miehenä kiinnostaa 2n+m. En tosin voisi sitä tehdä vaimoni kanssa.

T

m54

Miksi et voisi tehdä sitä vaimosi kanssa?

Vierailija
29/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni otti kerran esille että hän haluaisi kolmenkimppaa. Niin että olisi 2m ja minä. En tyrmännyt ajatusta suoralta. Häntä kiihottaisi jos kaksi miestä hoitelisi minua yhtäaikaa. En ihan ymmärrä miksi? En ole mikään unelmakroppaa omaava edes joten ei ainakaan minun esitteystä voi olla kyse..mistä tälläinen ajatua juontaa?

Vierailija
30/44 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme harrastaneet noin kymmenen vuotta parinvaihtoa ja kimppaseksiä erilaisilla comboilla ja käyneet monissa erilaisissa seksibileissä. Oma suhteemme on tuona aikana vain vahvistunut. Mikäli oma keskinäinen suhde ei ole kunnossa tai toinen on kovin mustasukkainen, ei ehkä kannata lähteä kokeilemaan. Joskus se on hyvä pitää vain fantasia -tasolla. 

Vierailija
31/44 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti ja Maija kirjoitti:

Me olemme harrastaneet noin kymmenen vuotta parinvaihtoa ja kimppaseksiä erilaisilla comboilla ja käyneet monissa erilaisissa seksibileissä. Oma suhteemme on tuona aikana vain vahvistunut. Mikäli oma keskinäinen suhde ei ole kunnossa tai toinen on kovin mustasukkainen, ei ehkä kannata lähteä kokeilemaan. Joskus se on hyvä pitää vain fantasia -tasolla. 

Mustasukkaisuutta kun ei usein saa pois millään toisesta vaikka vuosia olisikin

Vierailija
32/44 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mieheni suostuis jakaa minua, ollaan keskusteltu asiasta ja hän vois ehkä suostua mutta vain parhaan kaverinsa kanssa kun kerran kännissä kokeili kimppaa tän kanssa jo sinkkuna (ei saanut seisomaan silloin)..

Kaveri puhui avopuolisolleen mutta päättivät ettei pari vaihto tällä hetkellä kiinnosta, suhde kun vähän liian hauraassa tilassa on.

Kaveri kyllä näyttänyt halukkaalta siitä lähtien kun sai tietää fantasioistani ja mieheni avautunut "nymphoudestani".

Mieheni selvästi pelkää ettei riitä minulle ja on muutenkin epävarma pienehköstä varustuksestaan, oli jo kateellinen ja katkera mun yhdelle dildollekin...

Mustasukkaisuutta hänessä löytyy vaikken ole antanut sille syytä. Olen aina ollut rehellinen ja avoin hänelle, yrittänyt nostattaa hänen omatuntoa ja kehunut sängyssä.

Miten saan hänet ymmärtää ja uskoa että vaikka kiihotun kimpoista tai parivaihdoista niin haluan aina kokea sitä mieheni kanssa en aio pettää tai vaihtaa vaikka jättiläistä sais, ja palaan aina oman mieheni vierelle.

Seksi on vaan niin paljon kiihkeämpää pienen yhteisen seikkailun jälkeen ja minulla on niin vaikeata saada orkkuja "normi" seksillä.

Muita naisia toisin ilomielin meidän yhteiseen sänkyyn suostuttelemaan mieheni kokeilemaan kunhan niitä vaan löytyisi..

Mitäköhän muuta voisi tehdä että nöjen kokeiluhalu heräis?

33/44 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut yhdellä toisella palstalla useilta pariskunnilta pyyntöjä kolmanneksi pyöräksi, toisaalta ajatus on kiinnostava mutta jotenkin minulle kuitenkin niin vieras että pitäisi harrastaa samaan aikaan seksiä kun toinenkin mies... Jääpi tämä hienous ehkä kokeilematta tässä elämässä. But never say never. Ehkä kuitenkin enemmän viehättää satunnainen seksi ainoastaan vieraan naisen kanssa...

Vierailija
34/44 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko raitis, siisti ja tosi kunnollinem 180/80 mies,  74v tulla pariskunnan vakituiseksi vierailijaksi

makuuhuoneeseen,  nuolemaan molempia, teidän toiveiden mukaan. asun pks alueella,

odotan viestiänne os:  kivaa.aikaa@luukku.com

Vierailija
35/44 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvämaku. kirjoitti:

Saisiko raitis, siisti ja tosi kunnollinem 180/80 mies,  74v tulla pariskunnan vakituiseksi vierailijaksi

makuuhuoneeseen,  nuolemaan molempia, teidän toiveiden mukaan. asun pks alueella,

odotan viestiänne os:  kivaa.aikaa@luukku.com

Sä olet ihan vähän ulkona meidän miettimästä ikähaarukasta, mutta jos oot nuorekas niin mikä jottei!

Vierailija
36/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut vähän samaa, tosin säännöllisen epäsäännöllisesti.

Tuttu ja kiva mies jolla on lupa lainata vaimoa aina kun se kaikille sopii.

Takana on ihania mökkiviikonloppuja kolmisin sekä myös viikonloppuvapaita jolloin vaimoni "rentoutumassa" esim kylpylässä tai Tahkon lomalla.

Kaikki lähtenyt jo vuosia sitten liikeelle jostakin hassusta illanvietosta joka sitten päättyi kolmikivaan, tätä jatkunut siis jo noin 10 vuotta

J&J

Vierailija
37/44 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eka kerran ehdotin vaimolle oli ehdoton ei.

Kuitenkin vaimo otti myöhemmin erään peiton heiluttelu illan jälkeen.

Tehtiin vaimolle melkein posliini, vain pieni kiitorata jäi.

Vaimo kävi jo silloin aika kuumana. Näki että halut ovat päällä.

Tansseissa vieras sitten löytyi.

Tulikin sitten kimppa kokemus.

Ja mun oli pakko kuulemma tulla mukaan ei muuten kuulemma uskalla.

Se olikin sitte tuntojen kokemus. Ei niinkään se yhdyntä vaan se kun vaimo pakolla riisuttiin jalevitettiin nuoltavaksi ja ne intohimoiset suudelmat.

Parasta Kait se oli että näki sen esileikin. Vaimo oikeasti tuoksui pillulle. En tiedä runkksasko pojat vaimoa siellä ravintolassa. Ehkä.

Totta kait mustis nosti päätään, mutta se vaimon nautinto se oli näkyvä.

Vierailija
38/44 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muta kannattaa ottaa esille. Sitenhän sen näkee.

Vierailija
39/44 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on keskustelua, kissa pöydälle ja keskustella asiat halki.

Vierailija
40/44 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aviopari pitkän aikaa kyllähän siinä tulee sellainen tunne että tietää jo kaiken.

Kaikkihan sen ensimmäisen kiiman tunteen muistaa ,kuinka pulssi kiihtyy ja happi loppuu.

Puhuimme vaimon kanssa vuoteessa rakastelua jälkeen.

Vaimo sanoi että meillä niin kaikki hyvin,jos mulla siltä tuntuu niin käy.

Sanoin että ei se noin mene ,haluan nähdä kun hän tärisee kiimassa ja vieras mies työntyy pilluun ja saa aikaa sellaisen orkut että se muistuu myöhemmin ja saa aikaan kiihkeä meillekin.

Oot kuitenkin mustis ,vaimo hymyili.

Niin onkin tunnustin, mutta enköhän kestä jos et kiusaa paljoa.

Meni aikaa ja oltiin kahdestaan lomalla,vaimo yllätti.

Oli kuulemma useinkin nähnyt unia että oli useamman miehen kans silleen.

Oletko ollut ,kysyin.

En ,hän ärähti.

Mentiin saunaan ja halusin sheivata, sain luvan jos ei posliinia.

Aloin siistimpänä, ja samalla käytin sormea pillussa ja pyllyssä.

Se sai vaimon haukkomaan henkeä.

Enää oli viivan päällä pieni kolmio.

Ja siitä baariin.

Ja mitenköhän kävi?

Sellainen nainen kun vaimoni,vetää miehiä puoleensa.

Vaatetus sellainen että herättää huomiota.

Pian oltiin siinä vaiheessa että lähdettiin jatkoille.

Vaimo vaan ei ollut tyytyväinen,kolme oli liikaa,ei se onnistu.

Vaikka päässäni kiisti ja kädet hikoili,niin oli se esileikkiä sellaista katsottavaa.

Olin mustis sillä tiesin että kohta vaimo naidaan, enkä edes nyt pysty mitään.

Vaimo tuoksui pillulle,pojat olivat jossain vaiheessa käyneet Pikkareissa.

Mökkiin kun päästiin niin hame lähti ,sukkahousut ja pikkarit repesi.

Vaimo laitettiin pöydälle ja jalat aukaistiin .

Vaimo halus päästä pesemään Pillua ,mutta poikien mielestä se oli nyt parasta.

Vaimoa nuoltiin,nuolija vaihtui.

Älkää multa tulee,,tiesin että nyt pyyhe äkkiä. Sain siepattua lentävät nesteet .

Pojat katsoivat vapisevaa naista ,joka oli puoli tajuton. Aina kun kieli koski pilluun vaimo koristeli ja pillu leves.

Antakaa kullia kuiskasin, eka jolla oli housut pois alkoi sovitaan kullia sisään.

Se meni heittämällä sisään ,taisi olla Vaimolla pillu liukas.

Pakko näin monen vuoden jälkeenkin sanoa ,otti koville nähdä kun vieras mies työntyy paljaalla sisään.