101 myydyintä kirjaa- monta olet lukenut?
Listassa on 101 maailmalaajuisesti myydyintä kirjaa, poislukien uskonnolliset ja poliittiset teokset, joita jaetaan usein myös ilmaiseksi. Kuinka monta olet lukenut?
http://www.listchallenges.com/101-best-selling-books-of-all-time
Kommentit (92)
33. Jätin pois kaikki joista en ollut varma. Eli olen lukenut jotain ko. kirjailijalta, mutten välttämättä juuri tuota kirjaa. Lasten kirjojen joukossa oli mun suosikkejakin, matokirja, pikku prinssi ja lokki joonatan.
46.
Joitain vuosia sitten oli joku brittiläinen lista, missä oli 100 kirjaa, jotka "pitäisi" lukea ennen kuolemaa - niistä olin suorittanut jo 70. Se oli mielenkiintoinen lista!
en paljoa kirjallisuutta lue. listalla olleista olen lukenut hobittiaiheiset kirjat ja olen lukenut joitain pottereita. en muista että olenko juuri tuolla mainittua potteria lukenut.
8.
Luen aivan toista genreä, varsinkin nuo lastenkirjat vieraita mulle. Kirjoja kyllä luen 2-3 viikossa, viimeisen 35 vuoden ajan.
Yhden ja se on tietysti Outsiders joka oli pakko lukea äikässä :) Luen silti aika paljon.
35. Mutta listassa oli lastenkirjoja ja myos uskonnollisia kirjoja, eivat kuulu minun lukemistooni.
36. Vastaavissa klassikkolistoissa mulla on aina lähes kaikki :)
Mut en luo ollenkaan selfhhelp kirjoja joita tossa oli monta.
25 varmaa, joitakin todennäköisesti. Useat lastenkirjoista olen lukenut, Pikku toukka paksulaista viime aikoina kerran viikossa, aina kun tapaan yksivuotiaan lapsenlapsen.
Vierailija kirjoitti:
26
26 minäkin
17.
Puolet näistä lasten kirjoja. Itse luen paljon pohjoismaalaista kirjallisuutta.
29 oon lukenut, tosin suurimman osan siis vain suomeksi.
28