Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita

Vierailija
12.04.2017 |

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Kommentit (515)

Vierailija
281/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloiteseksiiin kirjoitti:

Kertokaahan toki samalla naiset miten miehen pitäs tehdä se aloite siihen seksiin sitten varsinkin uuden tuttavuuden kanssa niin että teillekkin kelpaisi koska oletan että itsehän ette aloitetta tee.????  ? 

Lainaan tätä viestiä, vaikka ketjussa oli muitakin samansuuntaisia.

Vastauksena kysymykseen: älä yritä ostaa seksiä naiselta, joka ei ole sitä myymässä. Tässä ketjussa on keskusteltu toisen arvostamisesta ja huomioonottamisesta ja sen osoittamisesta, ei vain siitä, miten saada pesää. Sitä pesää saa maksullisilta naisilta ihan rahalla.

Nainen on paljon muutakin kuin seksiä. Yllättävää miten moni täällä ei kykene ymmärtämään sitä.

Vierailija
282/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella joku ventovieras nainen vaatii tuollaista, miksi miesten pitää olla joku yhden miehen viihdytysjoukko mielellään vielä niin että visakin vinkuu piikki auki, ilman mitään takeita mistään.

Kertokaa, mikä tuo oikeus on, miksi nainen sinä et viihdytä joskus meitä miehiä, annat vaikka sylitanssin ekoilla treffeillä lätkämatsin jälkeen jonka sinä kustannat juomineen. 

K o s k a   m i n u n   e i   t a r v i t s e. Ymmärrätkö? Koska aina on olemassa miehiä, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa minun vuokseni. En ole aloittaja, mutta ymmärsin kyllä oikein hyvin, että nämä ohjeet olivat niille   m i e h i l l e, j o t k a   e i v ä t   s a a   n a i s i a   k i i n n o s t u m a a n  i t s e s t ä ä n.

Hieno juttu, on myös aina olemassa maksullisia joten minunkaan ei tarvitse, eikö ole jännä. Kenenkään ei tarvitse, joten siinähän kiljutte ja vaaditte.

Ei kukaan ole vaatinut. Huoh mikä asenne.

Tulee kuva aloituksesta ja ketjusta kuinka halutaan joku Pelle Hermanni joka viihdyttää naisia ja tekee temppuja ilman palkkaa, on mukava kun miehet pokkuroi ja tekee itsestään pellejä. Joku valta/egotrippi siis kyseessä, ei kyse ole muusta.

Ihmisillä on olemassa luontaisesti kosiskelutapoja, joilla pyritään herättämään vastakkaisen sukupuolen huomio. Naiset puleeraavat itseään ja kainostelevat, miehet pyrkivät esittämään itsensä hyvässä valossa. Joku ymmärtää hyvän valon siisteytenä ja hyvinä käytöstapoina, toinen esittelee varallisuuttaan jne. Se, että naiseton mies kieltäytyy kosiskelusta, ei muuta mitään. 99% miehistä korjaa silloin potin ja periaatteen miehet kihisevät yksinäisyyttään. Niin se menee. Ei naisilla ole tarvetta muuttaa lajityypillistä käytöstään marginaalisen ryhmän takia.

Miten voi joku olla yksin, kaikilla on kavereita ja seksiäkin saa satasella jos haluaa, en tajua koko kommenttia.

Otan tämän kommentin talteen ja seuraavan kerran, kun joku mies valittaa yksinäisyyttä ja/tai naisen ja/tai seksin puutetta, niin muistutan häntä, kuinka muille miehille hänen ongelmansa on käsittämätön.

Eikö ne miehet itse muka ole jo tajunneet ettei heitä kukaan nainen halua, tekisi niinkuin muutkin ja keksisisi muuta puuhaa kun joku psuhde marketit ja muu hölynpöly.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joo eli naiset ei keksi yhtä ainutta järkevää syytä miksi minun pitäisi toimia niinkuin aloituksessa kirjoitetaan, enkä keksi minäkään. Seksiä saa kaikki halutessaan ilman tuotakin vaikka rahalla, jos ei muuten niin miksi ryhtyä tuohon. Siihen ei siis ole olemassa mitään järjellistä syytä.

Miehiä?

Vierailija
284/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaahan toki samalla naiset miten miehen pitäs tehdä se aloite siihen seksiin sitten varsinkin uuden tuttavuuden kanssa niin että teillekkin kelpaisi koska oletan että itsehän ette aloitetta tee.????  ? 

Vastauksena kysymykseen: älä yritä ostaa seksiä naiselta, joka ei ole sitä myymässä. Tässä ketjussa on keskusteltu toisen arvostamisesta ja huomioonottamisesta ja sen osoittamisesta, ei vain siitä, miten saada pesää. Sitä pesää saa maksullisilta naisilta ihan rahalla.

Nainen on paljon muutakin kuin seksiä. Yllättävää miten moni täällä ei kykene ymmärtämään sitä.

Onko nykyajan nainen kovinkaan paljon muuta, en oikein usko. Kerran viikossa jos silloinkaan voi saada säälistä, loppuaika onkin kuin lusisi vankilassa. Siinä nykyajan parisuhde pähkinänkuoressa.

Vierailija
285/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella joku ventovieras nainen vaatii tuollaista, miksi miesten pitää olla joku yhden miehen viihdytysjoukko mielellään vielä niin että visakin vinkuu piikki auki, ilman mitään takeita mistään.

Kertokaa, mikä tuo oikeus on, miksi nainen sinä et viihdytä joskus meitä miehiä, annat vaikka sylitanssin ekoilla treffeillä lätkämatsin jälkeen jonka sinä kustannat juomineen. 

K o s k a   m i n u n   e i   t a r v i t s e. Ymmärrätkö? Koska aina on olemassa miehiä, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa minun vuokseni. En ole aloittaja, mutta ymmärsin kyllä oikein hyvin, että nämä ohjeet olivat niille   m i e h i l l e, j o t k a   e i v ä t   s a a   n a i s i a   k i i n n o s t u m a a n  i t s e s t ä ä n.

Hieno juttu, on myös aina olemassa maksullisia joten minunkaan ei tarvitse, eikö ole jännä. Kenenkään ei tarvitse, joten siinähän kiljutte ja vaaditte.

Kiljutte ja vaaditte xD ap teki ketjun miten käyttäytymällä joku yksinäinen mies VOISI EHKÄ saada naisen. Kyllä tämä on nyt elämäntehtäväni että tämä mies ja kaikki käyttäytyvät niin!!! Huhhuh.. Ei neuvosta tarvitse ottaa vaaria jos on ihan tyytyväinen siellä äitöön peräkammarissa. Just saying.

Ei vaan yritän vain kertoa kuinka yhdenkään miehen ei tarvitse tehdä yhtään mitään jos ei halua, joten vaadi mitä haluat meiltä miehiltä mitä lystäät. Jokainen pystyy olemaan ilman ja seksiäkin saa yhtä helposti kuin pizzaa tilaamalla.

Miksi ihmeessä suututtaa tästä noin paljon jos kerta et edes halua treffeille naisen kanssa?

Ei suututa mikään kunhan ihmettelen mikä on se syy miksi joku rupeaisi pelleksi teidän naisten takia, kun ei sellaista ole, seksiäkin saa helposti ilmankin tuota Pelle Hermanni showta. 

Toivottavasti nämä miehet jotka pitävät käytöstapoja pelleilynä tuovat sen heti ilmi, niin voi jättää tutustumisen siihen.. Hirveää jos esittää kohteliasta mutta oikeassa elämässä ei edes kiitä.

Kohteliaisuus on hieman eri asia, jos verrataan tuota AP listaa.

No AP:n lista olikin miten nainen vietellään ja hurmataan. Tietysti se on enemmän kuin pelkkä kohteliaisuus, mutta kohteliaalla käytöksellä toimii tosiaankin paremmin. Toki kuten esillä on, rahallakin saa, mutta ne on eri naiset.

Vierailija
286/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyajan nainen kovinkaan paljon muuta, en oikein usko. Kerran viikossa jos silloinkaan voi saada säälistä, loppuaika onkin kuin lusisi vankilassa. Siinä nykyajan parisuhde pähkinänkuoressa.

Sänkytaitosi lienevät aika vaatimattomat, jos sääli on ainoa mitä ne sytyttävät naisessa. t: nainen, jonka avioliitossa seksiä on päivittäin

Vierailija
287/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiljutte ja vaaditte xD ap teki ketjun miten käyttäytymällä joku yksinäinen mies VOISI EHKÄ saada naisen. Kyllä tämä on nyt elämäntehtäväni että tämä mies ja kaikki käyttäytyvät niin!!! Huhhuh.. Ei neuvosta tarvitse ottaa vaaria jos on ihan tyytyväinen siellä äitöön peräkammarissa. Just saying.

Ei vaan yritän vain kertoa kuinka yhdenkään miehen ei tarvitse tehdä yhtään mitään jos ei halua, joten vaadi mitä haluat meiltä miehiltä mitä lystäät. Jokainen pystyy olemaan ilman ja seksiäkin saa yhtä helposti kuin pizzaa tilaamalla.

No ei tietenkään tarvitse poitsukulta. Mitä sinä olet? 15 ja saat ilmeiset kiksit  ja kovat (!) tästä naisvihaesityksistäsi. Ei kukaan vaadi sinua täälläkään olemaan: jokin tässä (meidän keskustelussa) näyttää vain kovasti kiinnostavan?

Vierailija
288/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä saa lukea miesten itkuketjuja siitä, miten kaikki tyssää ensitreffiin ; miten naisten pitäisi olla naisellisempia ; miten tekisi mitä vaan että saisi seurustelukumppanin...

Sitten kun joku antaa neuvoja naisen näkökulmasta, niin ketjuun kirjoittaa miehiä joilla ei näitä ongelmia ilmeisimmin ole ollut, sanoen että heille essonbaari ja pari murahdusta ennen panoa on aina riittänyt, ja että riittää kun naisella on pulssi. No hyvä, tämä ketju ei ollutkaan tarkoitettu teille. Voitteko lakata spämmäämästä?

-ohis

Näin juuri.

Vierailija
289/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta aloittanut treffeillä käymisen. Aloittajalla on hyviä vinkkejä. Kuitenkaan omalla kohdalla en halua, että mies on ensitreffeillä "liian" innokas, kun ei vielä oikeasti tunneta toisiamme. Se saattaa vaikuttaa jopa epätoivoiselta yrittämiseltä. Minulle käy kahvit Shellillä, kunhan tunnelma on rento ja mukavaa juttua riittää. Kieltämättä kun olen nyt törmännyt tähän, että maksan sen kahvikupin itse, niin se on ollut pienesti turn off. En ole tottunut tällaisiin miehiin. Olen tottunut tarjoamaan myös itse ja muistamaan arjessakin pienillä lahjoilla suhteessa ollessani. Tuntuu kuin nämä miehet ajattelevat, että toisen ilahduttaminen on itseltä pois. 

Tärkeintä on keskinäinen kemia. Kyllä sen molemmat tuntee riittääkö meillä juttua enemmänkin ja onko aineksia romantiikkaan. Silloin on mukava lähteä tähtitaivasta katsomaan ja voi vaikka halailla. Ei siis ensitreffeillä vielä. Vaikutuksen tekemisessä minun kohdalla on tärkeää, että mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta juuri minusta. Kyselee töistä, harrastuksista, intohimoista ja vaikka lapsuudesta. Samoin haluan oppia tuntemaan myös miehen aidosti ihmisenä, joten avoin asenne on tärkeä. Toki tietty kepeys ensitreffeillä on tärkeää, jotta molemmilla on mukavaa. 

Vierailija
290/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään tarvitse poitsukulta. Mitä sinä olet? 15 ja saat ilmeiset kiksit  ja kovat (!) tästä naisvihaesityksistäsi. Ei kukaan vaadi sinua täälläkään olemaan: jokin tässä (meidän keskustelussa) näyttää vain kovasti kiinnostavan?

Ottaako päähän kun et pysty kontrolloimaan minua, etkä vaatimaan mitään eikä sinulla ole mitään valtaa. Samanlaisia miehiä on jo nykyään paljon joihin teillä ei ole mitään valtaa ja te olette ihmeissänne, kun ei kukaan edes katso teidän suuntaan, olette täysin näkymättömiä.

Vierailija
291/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä puolestani sanoisin, että kannattaa olla siisti, kohtelias ja kiinnostunut myös naisen jutuista. Ei tarvitse tuoda ruusuja ja hurmailla ties millä, vaan tavalliset kahvit riittää, kunhan keskustelee järkevästi ja näyttää olevan kiinnostunut naisenkin asioista. Koko treffejä kestävää monologia ei jaksa kukaan. Ja tämä toki varmasti pätee myös naisiin.

Vierailija
292/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan tiennyt, että useat miehet vievät naisia treffeille essonbaariin, tai katsomaan nousevia ja laskevia lentokoneita ja tietenkin pukeutumalla verkkareihin tjsp. 

Lienee kuitenkin mielikuvituksen tuotetta nuo eräiden "henkilöiden" havainnot.

Juu, pieruverkkarit jalassa Esson baariin. Sellasii me miehet kato ollaan, itse en edes peseydy treffeille, ilman paitaa ja rintamus täynnä ruuantähteitä ja kaljaa.

Sori, mun exä kyllä teki kumpaakin. Sitä ei tahtonut saada kirveelläkään muualle kuin huoltoaseman baariin syömään sen lehtipihvin (miksi maksaa 29 e, kun Essolta sen saa 9.90). Jee.

Ja ollaan oltu katselemassa H-Vantaalla lentokoneita, vaikka en ollutkaan minä, joka olisi tuotakaan ketjuun nostanut.

Mutta moni on tosiaankin kokenut samaa. Ja noista kahdesta itse pidin enemmän tuosta lentsikkatreffistä.

Se vei minut autolla kaatopaikalle nai_maan. 

Vierailija
293/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta aloittanut treffeillä käymisen. Aloittajalla on hyviä vinkkejä. Kuitenkaan omalla kohdalla en halua, että mies on ensitreffeillä "liian" innokas, kun ei vielä oikeasti tunneta toisiamme. Se saattaa vaikuttaa jopa epätoivoiselta yrittämiseltä. Minulle käy kahvit Shellillä, kunhan tunnelma on rento ja mukavaa juttua riittää. Kieltämättä kun olen nyt törmännyt tähän, että maksan sen kahvikupin itse, niin se on ollut pienesti turn off. En ole tottunut tällaisiin miehiin. Olen tottunut tarjoamaan myös itse ja muistamaan arjessakin pienillä lahjoilla suhteessa ollessani. Tuntuu kuin nämä miehet ajattelevat, että toisen ilahduttaminen on itseltä pois. 

Tärkeintä on keskinäinen kemia. Kyllä sen molemmat tuntee riittääkö meillä juttua enemmänkin ja onko aineksia romantiikkaan. Silloin on mukava lähteä tähtitaivasta katsomaan ja voi vaikka halailla. Ei siis ensitreffeillä vielä. Vaikutuksen tekemisessä minun kohdalla on tärkeää, että mies vaikuttaa oikeasti kiinnostuneelta juuri minusta. Kyselee töistä, harrastuksista, intohimoista ja vaikka lapsuudesta. Samoin haluan oppia tuntemaan myös miehen aidosti ihmisenä, joten avoin asenne on tärkeä. Toki tietty kepeys ensitreffeillä on tärkeää, jotta molemmilla on mukavaa. 

Hyvä näkökulma.

Ensitreffejäkin on kuitenkin erilaisia - mm. niitä, joissa on jollain tasolla tunnettu vaikka jo vuosi pari, puoli vuotta ja kierretty esim. toisiaan kuin kissa kuumaa puuroa. Tai nettiflirttailtu kuumasti muutama kuukausi. Näissä se ruusukin ekoilla treffeillä toimii. Ei toki vielä niiillä ekoilla treffeillä, kun on juuri vasta tavattu kaikessa mielessä.

Vierailija
294/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakaan ei ensitreffeille kukkasia tai mitään ylimenevää. Jos on tuntenut kaverina kauemmin ja sen jälkeen treffit niin silloin tietenkin kaikki ruusut ja tähtitaivaan tuijjottelut ovat hyviä.

Mutta jos ei tunne toista on minusta vaivaannuttavaa rakentaa liian pian jotain suurta romanssia.

Jos käy vain kahvilla on molemmilla mahdollisuus perääntyä toista loukkaamatta jos ei kiinnostakkaan.

Itselleni kerran tuotiin ruusu kahvilaan kun en tuntenut toista kunnolla.

Koin sen äärettömän vaivaannuttavaksi varsinkin kun mies ei kiinnostanut minua.

Jouduin inhottavaan tilanteeseen.

Ei halua loukata toista, mutta ei toinen kiinnosta. Siinä hän on ruusu kädessä ja koko kahvilan asiakaskunta vilkuilee.

Jos seurustelee niin kyllä se vain niin menee, että jos toista huomioi se auttaa suhdetta pysymään hyvänä.

Mutta se miten toista huomioi on kiinni sen toisen ihmisen luonteesta.

295/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oven avaaminen ja takin päälleauttaminen kuuluvat tavallisiin tapoihin. Sensijaan kukkakimpun antaminen kodin ulkopuolella on aivan turhaa ja naiselle jopa hankalaa. Treffeillä maksaa kutsuja. Jos nainen kutsuu niin yleensä silloin kumpikin maksaa omansa.

Kun seksistä puhutaan niin sano, että sulla on iso. Se herättää nsisen mielenkiinnon. Jos se sitten ei olekaan totta niin tuskin siinä mitään menetätkään...

Vierailija
296/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kuitenkin. Jos on epävarma mistä nainen pitää niin kannattaa lähteä kuitenkin siitä, että naiset ovat useammin romanttisista asioista pitäviä kuin sellaisi, että eivät sellaista halua.

Mutta ei pelkkä päälleliimattu romantiikka pelasta liittoa jos siinä on muita suuria ongelmia.

Vierailija
297/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle yhdelle tiedoksi, länsimaalainen nainen on onnettomampi kuin koskaan ja mt ongelmat on isompia kuin koskaan. Tasa-arvo ei ole onnellisuutta ainakaan lisännyt naisilla vaan päinvastoin.

Tämä tasa-arvo hömpötys on typerä juttu tässä. Meistä naispuolisista väittelijöistä on jokainen sanonut useaan kertaa, että viemme myös teidät miehet vuorollamme treffeille ja maksamme sen pirun kahvikupposen. Ja kohtelemme teitä nätisti. Ruusunkin lupasin (olen ennenkin vienyt ihanalle miehelle).

Mutta ette vie. Jos kuitenkin joskus viette, niin 20 miestä on ensin vienyt teidät, myös se mies jonka te sitten viette. Eikä kukaan mies halua ruusuja, vaikka toisin tietysti herrasmiehenä esittää jos semmoisen tuot.

Kyllä muuten tykkää.

Yksi naispuolinen ystäväni vei miehelleen seurusteluaikana, kun kuuli että minä olen vienyt. Mies ei tiennyt, että vinkki oli minulta. Kertoi minulle jälkeenpäin (en minäkään tiennyt ruusustaan) oikeasti otettuna ja liikuttuneena, ".... että kyllä nainen rakastaa, kun ruusunki tuo". Ja tämä oli sellainen parimetrinen pohjalaisjermu.

Vierailija
298/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna miehen pikkutakin rintapieleen ruusu - siinähän on perinteinen kukan paikka /taskuliina, miehellä.

OK, olen romanttinen.

Vierailija
299/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitää käyttäytyä valheellisesti että saa treffikaverin ihastumaan itseensä.

Jep, jep, siitä se lähtee, tasa-arvoinen suhde. Oho, suututin kumppanin. Kyllä se leppyy kun ostan sille uuden auton.

Vierailija
300/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakaan ei ensitreffeille kukkasia tai mitään ylimenevää. Jos on tuntenut kaverina kauemmin ja sen jälkeen treffit niin silloin tietenkin kaikki ruusut ja tähtitaivaan tuijjottelut ovat hyviä.

Mutta jos ei tunne toista on minusta vaivaannuttavaa rakentaa liian pian jotain suurta romanssia.

Jos käy vain kahvilla on molemmilla mahdollisuus perääntyä toista loukkaamatta jos ei kiinnostakkaan.

Itselleni kerran tuotiin ruusu kahvilaan kun en tuntenut toista kunnolla.

Koin sen äärettömän vaivaannuttavaksi varsinkin kun mies ei kiinnostanut minua.

Jouduin inhottavaan tilanteeseen.

Ei halua loukata toista, mutta ei toinen kiinnosta. Siinä hän on ruusu kädessä ja koko kahvilan asiakaskunta vilkuilee.

Jos seurustelee niin kyllä se vain niin menee, että jos toista huomioi se auttaa suhdetta pysymään hyvänä.

Mutta se miten toista huomioi on kiinni sen toisen ihmisen luonteesta.

Olimme netissä jutelleet pari viikkoa ennen tapaamista, siinä ajassa ehti käy paljon asioita läpi. Mies toi ensitapaamiseen minulle pienen lahjan joka viittasi työhöni ja kortissa oli teksti asiasta josta oltiin joitain päiviä sitten puhuttu.

Ei ollut lähtenyt etsimään juuri tätä, oli vain käynyt vilkaisemassa josko löytyisi jotain kivaa ja sattui näkemään tämän lahjan.

Ei tarvitse suurta vaivannäköä ja voi sitten olla myös se ruusu jos löytyy saajan lempivärissä esim.