Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekasyöjät: Mitä pahaa on "ituhippeydessä"?

Vierailija
12.04.2017 |

Itse olen pyrkinyt vähentämään lihansyöntiä noin 90%, ja se on onnistunut hienosti. Olen itsestäni ylpeä, sillä olen omalta osaltani vaikuttanut elävien olentojen kohteluun ja maapallon tuhoutumisen hidastamiseen.

Mielestäni nämä ovat niin perustavanlaatuisesti tärkeitä asioita, ettei niiden eteen työskennelleellä pitäisi olla otsassaan mitään väheksyvää ituhippi-leimaa. Silti täällä näkee jatkuvasti vihamielisiä kommentteja vegaaneita kohtaan, aivan kuin he olisivat tehneet jotain pahaa! En käsitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sekasyöjä, mutta koitan vähentää lihan syömistä. Eli kasvisruoka on jees. Mutta jotkut "ituhipit" ja vegaanit ärsyttävät, kun sitä omaa maailmankatsomusta pitää tuputtaa ja ylistää ja jakaa joka tilanteessa. Mua ei kiinnosta mitä muut syö, eikä muita pitäisi kiinnostaa, mitä minä syön. 

Mä oon vegaani enkä julistele sitä ikinä missään. Mutta mölyjen mahassa pitäminen on oikeesti välillä haastavaa koska koen, että jengi pistää eläimet kärsimään oman mukavuutensa takia, ja se tuntuu vaan nii pirun väärältä. Tuntuu melkein samalta, kun olisin ainoa väkivallan vastustaja sodan keskellä :D (Alapeukkuja odotellessa..)

Vierailija
22/24 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pyrkinyt vähentämään lihansyöntiä noin 90%, ja se on onnistunut hienosti. Olen itsestäni ylpeä, sillä olen omalta osaltani vaikuttanut elävien olentojen kohteluun ja maapallon tuhoutumisen hidastamiseen.

Mielestäni nämä ovat niin perustavanlaatuisesti tärkeitä asioita, ettei niiden eteen työskennelleellä pitäisi olla otsassaan mitään väheksyvää ituhippi-leimaa. Silti täällä näkee jatkuvasti vihamielisiä kommentteja vegaaneita kohtaan, aivan kuin he olisivat tehneet jotain pahaa! En käsitä.

Ei mitään muuta kuin SAARNASI. Ei siis mitään tuota ruokaa kohtaan, tai että joku on vegaani. Vastustus ja vi_tutus on sitä kohtaan, että kun sinut tai jonkun vastaavan näkee, niin luennoit tuon yllä olevan saarnan joka kerta. Jos sinun kanssasi menee syömään tai juomaan jotain, saa taas tuon saarnan. Yleensä mulkoilun kera. Pahin on, kun yhdet (aikuiset!!!!) yökkäili toisen annoksen lihantuoksuille, vaikka olimme syömässä.

Mikä tekee sinusta ja laisistasi sellaisia, että katsotte oikeudeksenne luennoida ja opettaa koko ajan ympärillänne olevia? Kuin pahintakin uskonnollista fanaattisuutta ja jumalan sanan julistusta: sen on rasittavaa, siksi naamami näyttää, että minua vi_ttaa.

Voitaisiikon vain syödä ilman saarnaa?  Jos muka ollaan kavereitakin?

Oikeastiko olet joutunut kohtaamaan tuollaisia kasvissyöjiä arjessasi? Eipä sitten ihme, kun olet vihainen, jos et saa lounastasikaan rauhassa syödä :D Itse en ole tuollaista törkykäytöstä kohdannut kasvissyöjien/vegaaneiden taholta.

En halunnut luennoida, halusin tuoda esiin faktan ja ihmisten asenteiden välisen ristiriidan. Jostainhan se johtuu, että jo aloitukseni sai sinut noin vihaiseksi.

Vi_tutus ei ole sama kuin vihaisuus. Mistä päättelet, että otsikkosi sai minut vihaiseksi?

Et luennoi, vaan haluat tuoda esille faktoja.  Huomaatko mitään ristiriitaa tässä?  Ja vitonen vetoa, että jos sinun(kin) kanssasi menee syömään, niin sinun on pakko näitä faktoja nostaa esille.

Kyseessä oli kysymys, jota taustoitin muutaman sanan verran faktalla. Oletin että olet vihainen, koska hyökkäät sanallisesti kimppuuni todistellen inhottavuuttani vain ruokavalioni ja yhden kysymyksen perusteella. Huomioithan, että en ole arvostellut sinua enkä ketään muuta ihmistä, häviäisit siis vitosesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään vegaanikaverini saarnaa tai tuputa. Mistä te löydätte noita? Monet eivät edes mainitse olevansa vegaaneja kuin pakon edessä.

Vierailija
24/24 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään muuta kuin SAARNASI. Ei siis mitään tuota ruokaa kohtaan, tai että joku on vegaani. Vastustus ja vi_tutus on sitä kohtaan, että kun sinut tai jonkun vastaavan näkee, niin luennoit tuon yllä olevan saarnan joka kerta. Jos sinun kanssasi menee syömään tai juomaan jotain, saa taas tuon saarnan. Yleensä mulkoilun kera. Pahin on, kun yhdet (aikuiset!!!!) yökkäili toisen annoksen lihantuoksuille, vaikka olimme syömässä.

Mikä tekee sinusta ja laisistasi sellaisia, että katsotte oikeudeksenne luennoida ja opettaa koko ajan ympärillänne olevia? Kuin pahintakin uskonnollista fanaattisuutta ja jumalan sanan julistusta: sen on rasittavaa, siksi naamami näyttää, että minua vi_ttaa.

Voitaisiikon vain syödä ilman saarnaa?  Jos muka ollaan kavereitakin?

Oikeastiko olet joutunut kohtaamaan tuollaisia kasvissyöjiä arjessasi? Eipä sitten ihme, kun olet vihainen, jos et saa lounastasikaan rauhassa syödä :D Itse en ole tuollaista törkykäytöstä kohdannut kasvissyöjien/vegaaneiden taholta.

En halunnut luennoida, halusin tuoda esiin faktan ja ihmisten asenteiden välisen ristiriidan. Jostainhan se johtuu, että jo aloitukseni sai sinut noin vihaiseksi.

Vi_tutus ei ole sama kuin vihaisuus. Mistä päättelet, että otsikkosi sai minut vihaiseksi?

Et luennoi, vaan haluat tuoda esille faktoja.  Huomaatko mitään ristiriitaa tässä?  Ja vitonen vetoa, että jos sinun(kin) kanssasi menee syömään, niin sinun on pakko näitä faktoja nostaa esille.

Joku on nyt vähän peppukipee kun ei pysty elään eettisesti ja kokee siitä huonoa omatuntoa :D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi