Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mummo antaa vauvalle sokeria

Vierailija
11.04.2017 |

Kuulemma pysyy niin tyytyväisenä ja "ei sen suu tuohesta ole". Kun kiellettiin hän (muka) hyväksyi kiellon, mutta jäi kuitenkin myöhemmin taas kiinni verekseltään "minä vähän vain!" ja suuttui kun kielletään häneltä lapsen kanssa hänen tavallaan oleminen. AAARGH. Miksi ei vaan vois olla antamatta sokeria? Antaisi vaikka maissinaksuja jos jotain on pakko jo kiinteitä syöttää. Ja sitten valitetaan kun ei anneta vauvaa hoitoon eikä anneta tutustua rauhassa kahden kesken. Mistä sen tietää mitä se siellä tekee, kun ei kunnioita suoraa kieltoa vaikka on luvannut noudattaa sitä! Eipä se tietysti sanonut "minä lupaan" tai ehkä sillä oli sormet ristissä tai jotain.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisia ne mummot ovat aina olleet. Nähtäväksi jää, mikä on tilanne sitten, kun sinä itse olet mummo.

No ei ainakaan minun äitini, eikä kumpikaan omista mummoistani ole tuollainen.

Oma äiti oli lapsen syntyessä tosi innostunut ottamaan selvää mitä saa syödä ja mitä ei. Teki itse vauvan ruuat kun mentiin kylään ja ihan "toiveiden" mukaan teki ne. Ei ylipäätään ole tainnut missään asiassa haluta tehdä vasten toiveitamme, eikä ole myöskään vaatinut mitään kummallisia oikeuksia hoitaa lasta tms.

Ilmeisesti olen jotenkin onnekas.

Vierailija
22/23 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme niitä mummoja vaivaa? Miksi pitää antaa kielloista huolimatta? Onko tää nyt oikeasti asia minkä ymmärtää kun on itse mummo? Toivottavasti en ymmärrä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoisia ne mummot ovat aina olleet. Nähtäväksi jää, mikä on tilanne sitten, kun sinä itse olet mummo.

No ei ainakaan minun äitini, eikä kumpikaan omista mummoistani ole tuollainen.

Oma äiti oli lapsen syntyessä tosi innostunut ottamaan selvää mitä saa syödä ja mitä ei. Teki itse vauvan ruuat kun mentiin kylään ja ihan "toiveiden" mukaan teki ne. Ei ylipäätään ole tainnut missään asiassa haluta tehdä vasten toiveitamme, eikä ole myöskään vaatinut mitään kummallisia oikeuksia hoitaa lasta tms.

Ilmeisesti olen jotenkin onnekas.

Noinhan sen pitäisi olla. Ilmeisesti teillä muutenkin keskusteluyhteys toimii, mummo ei kuvittele että hänen kiusaksesi keksit että mitä saa antaa ja mitä ei ja ei koe sitä jotenkin henkilökohtaisena arvosteluna jos mummolassa ei saa syödä kaikkea mitä mummo haluaisi tarjota. Jotenkin noi syömiset ja ruoat on ihmeellisiä kiistakapuloita. Jos haluaa rakastaa ruoalla niin luulisi että niitä sallittujakin ruokia on, ei miniä tai tytär kiusallaan päätä ettei vauvalle saa antaa vaikka lehmänmaitoa, sokeria...Tai ihan pienelle vauvalle yhtään mitään, vaikka kuinka ennen vanhaan olisi annettu jo 2 viikkoiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä