Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään tänne semmoisia asioita, mitä et usko kenenkään muun tekevän!

Vierailija
11.04.2017 |

Esim. ajatteluun liittyvää toimintaa tai tekoja yms.

Katsotaan onko ne meidän asiat mitä tehdään sittenkään niin outoja/erikoisia.. :D

Mun "outo" tapa: Puhun ajatukseni monesti ääneen ja puhun pään sisällä aika paljon, siis omalla sisäisellä äänellä itselleni ja saatan kuvitella käyväni keskustelua jonkun ihmisen kanssa, ja sitten kuvitella että miten hän tai minä reagoidaan mihinkin mitä puhutaan. Tätä on melko paljon, oikeastaan jatkuvasti.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani kuuntelen musiikkia ja tanssin ympäri taloa.

Vierailija
22/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakkomielle juoda aamukahvi isosta mukista jos syön aamupalaa, ja pienestä jos en. Kahvin kylkiäisiksi juon aina myös mehua, sellaisesta minimukista. Auta armias jos joku laittaa minulle väärät mukit, on maailman kirjat sekaisin ja päivä pilalla!!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin käyn erilaisia keskuksia ja tapahtumia varsinkin vessan peilin edessä. Saatan jopa kuiskia, ettei poikaystävä kuule mitä minä höpötän :D Minä laulan aina mielessäni, ihan sama mikä laulu on, mutta tiedostomattomasti minä lausun sanoja ilman ääntä. Ihmiset katsovat kummasti :D Mulla on myös sellanen tapa, että rupean ns liikkumaan/tekemään asioita hidastettuna, ja sitten kun aivoni tottuvat siihen siitä tavasta on vaikea hetkessä päästä pois, menee jokunen minuutti parhaimmillaan. Mutta sellaista täällä.

Vierailija
25/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen hauskoja juttuja tai keksin mielessäni uusia, jolloin nauran itsekseni. Tätä tapahtuu usein.

Vierailija
26/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelen korvaa pumpulipuikolla ja saan järkyttävän hyviä eargasmeja.

Vierailija
27/28 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin ollessani kuuntelen musiikkia ja tanssin ympäri taloa.

Ja kuvittelet ettei kukaan muu tee tätä?

Vierailija
28/28 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi tietty lause, jota päässäni hokemalla minulle tulee sellainen olo, että olen oikeasti jossain muualla ja vain kuvittelen olevani siellä missä olen. Tosi vaikea selittää. Tulee sellainen "kirkas" olo ja kaikki ympärillä näyttää ja kuulostaa jotenkin oudolta ja abstraktilta. Tunne menee ohi nopeasti, mutta saan sen tulemaan tosiaan ohan milloin haluan tuon lauseen avulla. Tätä on ollut niin kauan kuin muistan, jo lapsena. Lausekin itse asiassa kuulostaa lapsen lauselta. Olisi kiva, jos jollain olisi sama kokemus, olisi kiva kuulla.

Täällä toinen. Uskomatonta, en luullut että löytyisi. Minulla tämä meni ohi lapsuuden jälkeen. Ihan samalla tavalla minulla oli lause, ja toinen keino millä sain tuon olon tulemaan oli keskittyä kieleen ja kitalakeen, silleen jännästi tunnustella miltä ne tuntuvat toisiaan vasten :D Luulin että olin ihan umpihullu näiden juttujeni kanssa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä