Työn saaminen on paljon helpompaa kuin miesystävän löytyminen
En olisi uskonut, että sinkkuus jatkuu ja jatkuu mutta työtarjouksia tulee ovista ja ikkunoista. Miten tähän on tultu? Muita kohtalontovereita? :(
Kommentit (8)
Jep. 19 täytettyäni en ole ollut päivääkään vastentahtoisesti työtön.
Mutta päivääkään en ole seurustellut.
Mulla toisinpäin. Miehiä olisi tyrkyllä jonossa (en huoli), mutta kokopäivätyötä en ole löytänyt (50 v akateeminen, osa-aikainen).
Itselläni päinvastoin. Miehiä kyllä saisi jos haluaisi, mutta työpaikan löytäminen on kiven alla. Mieluummin ottaisin työn kuin miehen.
Mulla olisi sulle miesehdokas, mutta et kelpuuta kuitenkaan. Älä siis valita. Hän on masentunut siksi, koska ei ole löytänyt naista vielä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toisinpäin. Miehiä olisi tyrkyllä jonossa (en huoli), mutta kokopäivätyötä en ole löytänyt (50 v akateeminen, osa-aikainen).
Kuule, tämä on ikäjuttu. Noi toiset oli parikymppisiä. ;-)
N53
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!
Olen saanut aina sen työn minkä olen halunnut, mutta seurustellut en ole koskaan.
Lisään: kyllä mullakin miehiä tyrkyllä on ollut ja olisin jonkun "saanut" jos olisi kiinnostanut.
Pointti on siis, ettei sopivaa miestä ole löytynyt.
Ei se, etteikö miehiä yleisesti kiinnostaisi.
Minusta se on niin, että kunnollista työtä ja kunnollista miestä on nykypäivänä vaikea saada.
Huonoja töitä ja renttumiehiä kyllä on tarjolla aina
Sama täällä!
Olen saanut aina sen työn minkä olen halunnut, mutta seurustellut en ole koskaan.