Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovulaation aikaan järkyttävät seksihalut. Oikeasti sattuu.

Vierailija
11.04.2017 |

Onko muilla tällaista? Ovulaation aikaan mulla on siis niin kovat halut, että mua sattuu alapäähän. Kiihottuessa tulee sellaista epämukavaa painetta, siis oikeasti epämukavaa. Sitten kun ensimmäisen kerran saa orgasmin, kipu helpottaa. Ensimmäinen orgasmi ei ole kovin voimakas, koska kiihottuminen tekee niin kipeää :D Seuraavat ovat sitten sellaisia aivan käsittämättömiä räjähdyksiä. Onko ihan normaalia vai mitä hemmettiä? Muutenkin ihan järkyttävät panohalut.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös aina ollut tosi isot seksihalut, mutta ei kyllä koskaan ole sattunut. Ei ovulaation aikaan eikä kuukautisten aikaan, eikä niiden välillä. Onko kipusi normaalia, sitä emme tiedä. Kannattaisi varmaan kysyä gynekologilta.

Niin täytyy varmaan seuraavalla kerralla kysyä gynekologilta :)

t.ap

Vierailija
22/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän tunteen! Nyt kun olen raskaana, niin tekee mieli miestä vaan silitellä, ei ole sellaista hullua munankipeyttä lainkaan. Mieskin on helpottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko apua ap? Kuulostaa aika hyvältä vaikka tietenkin ikävää jos sulla on kipuja.

Vierailija
24/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Tarvitsetko apua ap? Kuulostaa aika hyvältä vaikka tietenkin ikävää jos sulla on kipuja.

Kiitos huolenpidosta, pärjään kyllä!

t.ap

Vierailija
25/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla luonto varmaan sanelee, että et nyt lisääntys, kun oviksen aikaan panettaa ehkä kierron kaikista ajoista vähiten :D

Oikeastiko? Minua panettaa ovulaation aikaan siis melkein 24/7. Muuten taas ei kovia haluja.

Joo! Tunnen siis ovulaation muuten kipuna, mutta panetus lähinnä vähenee! Seksi-intoa noin muuten kyllä riittää e-pillerit lopetettuani, mutta jotenkin väärin kehoni toimii :D Oikeastaan menkat on pahinta aikaa, tai ihan hetki ennen menkkoja. Kipuna silloinkaan se pahin kullinhimo ei tunnu, mutta jonkinlaisena paineena kuitenkin.

Vierailija
26/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voi tulla. Mulla on endometrioosi. Myös tärinäkipua tulee kävelystä:(

Vierailija
27/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla luonto varmaan sanelee, että et nyt lisääntys, kun oviksen aikaan panettaa ehkä kierron kaikista ajoista vähiten :D

Oikeastiko? Minua panettaa ovulaation aikaan siis melkein 24/7. Muuten taas ei kovia haluja.

Joo! Tunnen siis ovulaation muuten kipuna, mutta panetus lähinnä vähenee! Seksi-intoa noin muuten kyllä riittää e-pillerit lopetettuani, mutta jotenkin väärin kehoni toimii :D Oikeastaan menkat on pahinta aikaa, tai ihan hetki ennen menkkoja. Kipuna silloinkaan se pahin kullinhimo ei tunnu, mutta jonkinlaisena paineena kuitenkin.

On muuten itsellänikin noin, että juuri ennen menkkoja tulee myös kova panetus. Mistähän sekin johtuu.

t.ap

Vierailija
28/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kipuja ja itken myös turhautumisesta ja itsesäälistä, aikuinen nainen enkä pysty itseäni auttamaan. En ole ollut näin pitkään yksin sen jälkeen kun aloitin seksielämän ja tarvitsen laukeamiseen toisen ihmisen läheisyyden, kiihottumiseen riittää ajatus.

Vierailija
29/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös näin ja tullut, kun synnytyksiä oli takana useampi. Nuorempana ei ollut. Kellään faktaa tästä asiasta, miksi näin?!

Vierailija
30/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mullakin välillä seisoo niin lujaa että sattuu. Varsinkin silloin kun luen aiheesta "naisen panetus". 

Vierailija
31/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kipuja ja itken myös turhautumisesta ja itsesäälistä, aikuinen nainen enkä pysty itseäni auttamaan. En ole ollut näin pitkään yksin sen jälkeen kun aloitin seksielämän ja tarvitsen laukeamiseen toisen ihmisen läheisyyden, kiihottumiseen riittää ajatus.

Sama täällä. En vaan ole ikinä nähnyt itseni kanssa touhuamista houkuttelevana. Muut tehkööt mitä haluaa, mutta mä en vaan ole koskaan kiinnostunut yksin puuhailusta. Ihan pölhöltä tuntuis.

Ehdottomasti tarvitsen minäkin toisen ihmisen läheisyyden.

Vierailija
32/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuttakaa alapäätänne kylmällä suihkulla, se helpottaa.

Vierailija
33/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panettaa noin niinkuin normaalistikin paljon, mutta hitto ovulaation aikaan tuntuu että melkein kuka vaan mies joka hymyilee päin tai vaikkapa hipaisee on varsin potentiaalinen panokaveri. Vähän välttelen treffeille menoa pahimpina päivinä uuden kaverin kanssa :D

Vierailija
34/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mullakin välillä seisoo niin lujaa että sattuu. Varsinkin silloin kun luen aiheesta "naisen panetus". 

Voih, tunnen tuskasi! Anna patukallesi hieman rakkautta. On tää rankkaa.

t.ap

Vierailija
35/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, ap, miksi sulla on hirveet panohalut juuri silloin?

Olen käsittänyt, että silloin panettaa koska luonto haluaa että lisäännyn. Ovulaatio on otollinen hetki sille. Mutta ihmettelen tässä sitä, että onko tuo kipu ihan normaalia.

hei, kuulostaa kyllä kaiken kaikkiaan epänormaalilta.

Kaikki normaali ja luonnollinen on nykyään epänormaalia ja luonnotonta. Elämme omituisia aikoja.

Vierailija
36/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua panettaa noin niinkuin normaalistikin paljon, mutta hitto ovulaation aikaan tuntuu että melkein kuka vaan mies joka hymyilee päin tai vaikkapa hipaisee on varsin potentiaalinen panokaveri. Vähän välttelen treffeille menoa pahimpina päivinä uuden kaverin kanssa :D

Jep, se on ihan käsittämätöntä, kun niinä muutamana päivänä kelpais varmaan melkein kuka tahansa. Ihan itseänikin joskus huvittaa, että miten voin kuolata jotain sellaista ovulaation aikaan, joka normaalisti ei kiinnostaisi pätkääkään.

Vierailija
37/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Mutta myös menkat on jäätävän kivuliaat, joten endometrioosin mahdollisuus on kyllä käynyt mielessä...

Vierailija
38/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi kylmällä? Lämpimällä suihkulla kun hieman suihkuttelee alapäähän, niin siinä kyllä kiihottuu mukavasti. Anteeksi, meni vähän asiattomaksi.

Vierailija
39/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi kylmällä? Lämpimällä suihkulla kun hieman suihkuttelee alapäähän, niin siinä kyllä kiihottuu mukavasti. Anteeksi, meni vähän asiattomaksi.

No työnnä pari jääpuikkoa sinne vittuun ja hiero vaikka jotain chiliä niin varmasti himot loppuu.

No mikäs sua noin vituttaa?

Vierailija
40/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalistikin tosi seksuaalinen. Sitten jouduin ottamaan elimistöä sekoittavaa lääkettä, joka minulla vaikutti myös seksihaluihin. Kävin "hieman" ylikierroksilla koko ajan, ts. mikään määrä ei tuntunut riittävän.