Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaation aikaan järkyttävät seksihalut. Oikeasti sattuu.

Vierailija
11.04.2017 |

Onko muilla tällaista? Ovulaation aikaan mulla on siis niin kovat halut, että mua sattuu alapäähän. Kiihottuessa tulee sellaista epämukavaa painetta, siis oikeasti epämukavaa. Sitten kun ensimmäisen kerran saa orgasmin, kipu helpottaa. Ensimmäinen orgasmi ei ole kovin voimakas, koska kiihottuminen tekee niin kipeää :D Seuraavat ovat sitten sellaisia aivan käsittämättömiä räjähdyksiä. Onko ihan normaalia vai mitä hemmettiä? Muutenkin ihan järkyttävät panohalut.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mullakin välillä seisoo niin lujaa että sattuu. Varsinkin silloin kun luen aiheesta "naisen panetus". 

Voih, tunnen tuskasi! Anna patukallesi hieman rakkautta. On tää rankkaa.

t.ap

Kiitti. Koitan tsempata tän erektion kanssa viikonloppuun. Toivottavasti baarireissun jälkeen saan sitten kivunkin laantumaan.

Olkoon voima kanssasi!

Vierailija
62/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielikin ihan taivaissa ovulaation aikaan. Oon hyvällä tuulella, näytän kauniilta ja tunnen oloni seksikkääksi. Elämä hymyilee. Hitto kun olis aina niin hyvä fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Exä "kärsi" aivan jumalattomasta ovulaatiopanetuksesta, neljä päivää kuussa oli sellaista että kuusi kertaa päivässä riitti juuri ja juuri pitämään hänet tyytyväisenä. Ja minä poika pyyteettömästi panin parastani, kirjaimellisesti.

Omien sanojensa mukaan hoiteli itsensä pariin kertaan odotelessa minua töistä kotiin.

Vierailija
64/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kipu ei ole vaarallista, vaan ihan verenkiertoon ja paineeseen perustuva asia. Jos kipu on todella kovaa kannattaa mennä lääkärille.

Vierailija
65/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kipuileva täällä. Kolmenkympin puolessa välissä, ei pillereitä. "Pahimmillaan" tämä oli pari vuotta sitten nykyisen suhteeni alussa, kun alkuhuuma oli muutenkin kovimmillaan. Kipuilee silti yhä.

T. Limavana35

Vierailija
66/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en syö hormoneja ja siksi se panettaakin. Se tarve saada miestä ja munaa on ihan järkyttävän todellinen, siis ovulaation aikana. Halukas olen kyllä muulloinkin, mutta ovulaatio tekee siitä jotain ihan muuta..töissäkin tuntuu että katselen jokaista miehekkäämpää miestä sillä silmällä.

Ja ovulaatio aiheuttaa kipua, tietenkin. Sehän kuuluu asiaan.

Ja sen aikana muuten alapää "turpoaa" joten siksikin varmaan valittaa ja "tykyttää".

Ei ovulaatio aiheuta kaikille mitään kipua. Lakatkaa yleistämästä. Jos sinulla on joku oire tai tuntemus, ei se tarkoita että jokaisella muullakin on asiat samalla tavalla.

No näinpä. Itse en edes osaa sanoaa, milloin minulla on ovulaatio, koska se ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia tai haluja.

Olen kyllä aika tyytäväinen, etten ole viettieni ohjailtavissa.

Äläpä viitsi latistaa niitä, jotka tuntevat. Ei se tarkoita, että he olisivat viettiensä vietävissä.

Vierailija
67/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla luonto varmaan sanelee, että et nyt lisääntys, kun oviksen aikaan panettaa ehkä kierron kaikista ajoista vähiten :D

Mulla myös näin ja tullut, kun synnytyksiä oli takana useampi. Nuorempana ei ollut. Kellään faktaa tästä asiasta, miksi näin?!

Vaihdevuodet lähenee eli kohta et voi enää lisääntyä. Viimeisiä hetkiä!

Olen 32 v...

Vierailija
68/82 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi sama, hullu kiima iskee päälle puolessa välissä kiertoa. Oikein jyskyttävä tunne alakerrassa, unet tosi seksisävytteisiä, eikä tarvii oikeastaan kuin avomiehen nilkka vilahtaa ja olen jo ihan läpimärkä. Ei kyllä satu mitenkään tuskallisesti, pakotusta se oikeastaan on. Helpottaa, kun saa seksiä, mutta halut on tosi voimakkaat siitä huolimatta.

Luulen että on ihan normaalia, kumminkin kroppa yrittää kertoa, että nyt voisit yrittää lasta. Älä huoli :)

N24

Vierailija
69/82 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla tällaista? Ovulaation aikaan mulla on siis niin kovat halut, että mua sattuu alapäähän. Kiihottuessa tulee sellaista epämukavaa painetta, siis oikeasti epämukavaa. Sitten kun ensimmäisen kerran saa orgasmin, kipu helpottaa. Ensimmäinen orgasmi ei ole kovin voimakas, koska kiihottuminen tekee niin kipeää :D Seuraavat ovat sitten sellaisia aivan käsittämättömiä räjähdyksiä. Onko ihan normaalia vai mitä hemmettiä? Muutenkin ihan järkyttävät panohalut.

Mulla kanssa ihan järkyttävät halut oviksen aikaan ja tuttua tuo kipu, kun oikein kovasti panettaa. Minulla se on sellaista kouristavaa ja viiltävää/pistävää ja liittyy nimenomaan hillittömään himotukseen. Pari peräkkäistä orgasmia helpottaa, mutta lisää haluan senkin jälkeen. Töissä pakko käydä vessassa helpottamassa oloa jos kesken päivän iskee. Olen siis halukas muulloinkin, mut oviksen aikana menee jo vähän överiksi, luulen. Pienen orgasmin (emätin supistelee rytmikkäästi ja pulssi kohoaa) saan silloin ihan itsestään jos lähellä haluttava mies. Ikää on 45 v.

Vierailija
70/82 |
17.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa ihan järkyttävät halut oviksen aikaan ja tuttua tuo kipu, kun oikein kovasti panettaa. Minulla se on sellaista kouristavaa ja viiltävää/pistävää ja liittyy nimenomaan hillittömään himotukseen. Pari peräkkäistä orgasmia helpottaa, mutta lisää haluan senkin jälkeen. Töissä pakko käydä vessassa helpottamassa oloa jos kesken päivän iskee. Olen siis halukas muulloinkin, mut oviksen aikana menee jo vähän överiksi, luulen. Pienen orgasmin (emätin supistelee rytmikkäästi ja pulssi kohoaa) saan silloin ihan itsestään jos lähellä haluttava mies. Ikää on 45 v.

Ja tarkennuksena vielä, että tuo panetuskipu ei ole mitään vatsassa tuntuvaa oviskipua, vaan ihan himosta ja laukeamisen tarpeesta johtuvaa kouristavaa panetuskipua, joka tuntuu emättimessä. Jotkut tuntuivat edellisissä viesteissä sekoittavan oviskivun ja tämän vähän mukavamman tuskan.

Vierailija
71/82 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en syö hormoneja ja siksi se panettaakin. Se tarve saada miestä ja munaa on ihan järkyttävän todellinen, siis ovulaation aikana. Halukas olen kyllä muulloinkin, mutta ovulaatio tekee siitä jotain ihan muuta..töissäkin tuntuu että katselen jokaista miehekkäämpää miestä sillä silmällä.

Ja ovulaatio aiheuttaa kipua, tietenkin. Sehän kuuluu asiaan.

Ja sen aikana muuten alapää "turpoaa" joten siksikin varmaan valittaa ja "tykyttää".

Ei ovulaatio aiheuta kaikille mitään kipua. Lakatkaa yleistämästä. Jos sinulla on joku oire tai tuntemus, ei se tarkoita että jokaisella muullakin on asiat samalla tavalla.

No näinpä. Itse en edes osaa sanoaa, milloin minulla on ovulaatio, koska se ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia tai haluja.

Olen kyllä aika tyytäväinen, etten ole viettieni ohjailtavissa.

Minä taas tunnen mieluusti ovulaation ja kierron eri vaiheet. Olisipa elämä tylsää jos ei olisi viettejä eikä kierron vaihteluja.

Kuulostat maalaisperheen harmaalta hiirulaisäidiltä.

En kauheasti minäkään arvosta tuollaista toisten dissaamista, jos ovat erilaisia kuin itse... Ei siis mitään tarvetta arvostella naisia, joilla halut eivät ole yhtä voimakkaat.

Mutta joo, allekirjoitan tuon, että tunnen mieluusti ovulaation ja kierron vaiheet. Tekee elämän suorastaan helpoksi, itseään ja tuntemuksiaan on helpompi ymmärtää kun tietää että riippuu vahvasti hormoneista kussakin vaiheessa kiertoa. Ja toisaalta, tämä oviksen aika on erityisen nautinnollista... Jokaisessa kierrossa ei ihan yhtä vahvana tunnu, siis sellaisen tuskaisen, "pakko saada" -vahvana, mutta nyt meneillään juuri sellainen kierto. Tykyttää, jyskyttää, päässä humisee, noteeraan jokaisen miehen lähistöllä ja varmaan antautuisinkin valtaosalle, jos vaan osaisivat tulla kysymään. Huh huh. 

Ensi viikonloppuna täytyy saada...

N39

Vierailija
72/82 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin ihana kuin tunteva ja halukas nainen.

Vierailija
73/82 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut vaihtelee....oviksen aikaan kaikkein pahinta.

Onneksi ensi viikonloppuna lapset isällään. Silloin pakko saada kunnolla

Vierailija
74/82 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarkennuksena vielä, että tuo panetuskipu ei ole mitään vatsassa tuntuvaa oviskipua, vaan ihan himosta ja laukeamisen tarpeesta johtuvaa kouristavaa panetuskipua, joka tuntuu emättimessä. Jotkut tuntuivat edellisissä viesteissä sekoittavan oviskivun ja tämän vähän mukavamman tuskan.

Mulla aivan sama kuin toisella 45v naisella. Olen halukas muulloinkin kuin oviksen aikaan ja siihen on pakko hakea helpotusta vaikka sitten kesken työpäivän, muutoin ei pysty kunnolla edes keskittymään. Välillä tuntuu että ei kai tää voi olla tottakaan...

Vierailija
75/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ihan sama homma. Ovulaation aikaan on vain pakko saada koko ajan. Mies on 42v ja mä 31v. Mies on tuntunut olevan ihan innoissaan, mutta siltikin tuntuu, että mun pitäs enemmän saada ovulaation aikaan. Joudun hoitelee itseni monta kertaa

Vierailija
76/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se halu ole se mikä sattuu, vaan se ovulaatio. Ovulaatiokivut on ihan normisettiä. Se halu vaan sattuu olemaan päällä justiin samoihin aikoihin. Sit ku se munasolu irtoo ni kipu helpottaa.

Vierailija
77/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se halu ole se mikä sattuu, vaan se ovulaatio. Ovulaatiokivut on ihan normisettiä. Se halu vaan sattuu olemaan päällä justiin samoihin aikoihin. Sit ku se munasolu irtoo ni kipu helpottaa.

Varmasti jollain voi olla näinkin. Minulla halu sattuu siten, että todella kiihottuneena kun pimppi on pakkautunut täyteen verta, niin tuntuu että se räjähtää. Joskus tosi kiimaisena on aivan tuskaa seistä tai kävellä, pakko päästä istumaan tai makaamaan että kipu hellittää. Oviskipu tuntuu alavatsalla menkkamaisena jomotuksena mutta halukipu tuntuu ihan alapäässä.

Vierailija
78/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi hankkia pillerit.

Vierailija
79/82 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi hankkia pillerit.

Ei kannata pumpata itseensä tuollaisia

Vierailija
80/82 |
02.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös aivan järkyttävät halut oviksen aikoihin kun jätin e-pillerit pois. Mutta mikään hyvä olo minulla ei varsinaisesti ole, olen tosi kiukkuinen, miestä olisi pakko saada. Minä kun luulin, että meitä naisia ei vain seksi kiinnosta... Tältä miehistä varmaan tuntuu joka päivä.