En saa enää psykiatrian hoitoa piikkikammon takia (en ole pystynyt käymään verikokeissa)
Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Olen töissäkäyvä ja korkeakoulussa opiskeleva aikuinen ihminen, jolla nyt vaan sattuu olemaan varsinkin kaamoksen aikaan todella rankkoja masennusjaksoja ja muutenkin välillä on ollut tarvetta esimerkiksi rauhoittavaan lääkitykseen kun kuormitusta päässä on liikaa. Poden todella, siis todella voimakasta neulakammoa, enkä ole voinut käydä verikokeissa antamassa näytettä. Tänään muutamaa tuntia ennen varattua aikaa minulle soitetaan että tapaaminen täytyy perua, koska en ole labrassa käynyt... Psykiatrista hoitoa vaativaa myös fobiaan siedättyminen on. Turhauttaa ja suututtaa, muutenkin sai odotella kuukausia kotona sairauslomalla että pääsi edes jollekin polille miettimään lääkitysasioita. Silloinkin oltiin tietoinen mun neulakammosta, ja valvotusti annettu virtsanäytehuumetesti riitti hoidon aloitukseen. Ja nyt kolmen kerran jälkeen se pitää lopettaa, vaikka mitään ei keretty vielä asioille tehdä.
Ja "rohkeesti vaan labraan, ei siihen kuole" -neuvoa antaville: on yritetty, on todella yritetty vaikka millä tainnuttavilla lääkkeillä ja ajanvarauksilla ja ystävän kanssa tai hoitajan kanssa yhdessä menemällä - ei auta. :(
No mitäpä siinä voi tehdä sitten. Asioilla on seuraamuksensa. Joko sinä otat itseäsi niskasta kiinni ja menet labraan,tai sitten kärsit seuraamuksista. Kaikkea ei voi saada.