Ovulaation aikaan järkyttävät seksihalut. Oikeasti sattuu.
Onko muilla tällaista? Ovulaation aikaan mulla on siis niin kovat halut, että mua sattuu alapäähän. Kiihottuessa tulee sellaista epämukavaa painetta, siis oikeasti epämukavaa. Sitten kun ensimmäisen kerran saa orgasmin, kipu helpottaa. Ensimmäinen orgasmi ei ole kovin voimakas, koska kiihottuminen tekee niin kipeää :D Seuraavat ovat sitten sellaisia aivan käsittämättömiä räjähdyksiä. Onko ihan normaalia vai mitä hemmettiä? Muutenkin ihan järkyttävät panohalut.
Kommentit (82)
Sama täällä. Lisäksi himoitsen milloin ketäkin miestä, jota en tavallisesti himoitsisi. Esimerkiksi Timo Lavikaista.
Mulla suurin himo on ennen ovulaatiota. Muutenkin mieliala on jopa liiankin innokas ja hyvä. Saan paljon aikaan.
Sitä kestää sen muutaman päivän kunnes muutun taas tavalliseksi, pessimistiseksi omaksi itsekseni.
Onkohan ap nainen vai mies joka haluaa saada tällaista keskustelua aikaan. Jotkut naiset menevät lankaan. Höh. Onpa puhetta.
Ei mulle silti kelpaa kuka tahansa. Oletteko te kaikki kipuilevat sellaisia jotka ei syö pillereitä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap nainen vai mies joka haluaa saada tällaista keskustelua aikaan. Jotkut naiset menevät lankaan. Höh. Onpa puhetta.
Olen alle 30v nainen.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla luonto varmaan sanelee, että et nyt lisääntys, kun oviksen aikaan panettaa ehkä kierron kaikista ajoista vähiten :D
Mulla myös näin ja tullut, kun synnytyksiä oli takana useampi. Nuorempana ei ollut. Kellään faktaa tästä asiasta, miksi näin?!
Vaihdevuodet lähenee eli kohta et voi enää lisääntyä. Viimeisiä hetkiä!
Minä en syö hormoneja ja siksi se panettaakin. Se tarve saada miestä ja munaa on ihan järkyttävän todellinen, siis ovulaation aikana. Halukas olen kyllä muulloinkin, mutta ovulaatio tekee siitä jotain ihan muuta..töissäkin tuntuu että katselen jokaista miehekkäämpää miestä sillä silmällä.
Ja ovulaatio aiheuttaa kipua, tietenkin. Sehän kuuluu asiaan.
Ja sen aikana muuten alapää "turpoaa" joten siksikin varmaan valittaa ja "tykyttää".
Vierailija kirjoitti:
Minä en syö hormoneja ja siksi se panettaakin. Se tarve saada miestä ja munaa on ihan järkyttävän todellinen, siis ovulaation aikana. Halukas olen kyllä muulloinkin, mutta ovulaatio tekee siitä jotain ihan muuta..töissäkin tuntuu että katselen jokaista miehekkäämpää miestä sillä silmällä.
Ja sen aikana muuten alapää "turpoaa" joten siksikin varmaan valittaa ja "tykyttää".
Haha :D Siis mä olen fantasioinut varmaan jokaisesta mun työkaverista (miehestä), kun on ovulaatio. Siis oikeasti töissäkin muistan ihan muutaman kerran, kun olen tuntenut suurta halua ja kuumotusta esimiestäni kohtaan, joka on siis mua n. 15v vanhempi. Oikeasti normaalisti en kyllä missään nimessä haluaisi häntä.. :D Ompa hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se maailma ihmeellinen, Somaliassa klitorikset leikataan pois seksuaalisuuden tyrehdyttämiseksi ja Suomessa naiset huutavat tuskissaan avoimesti netissä kun panettaa.
Kulttuurishokki anyone?
Vihjaatko nyt että meidän suomalaistenkin olisi hyvä vain surkutella pois leikattuja klitoriksia? Että on vulgääriä huutaa tuskissaan netissä kun panettaa, koska jossain päin maailmaa naisia silvotaan?
ihmettelin kulttuurin ja kansojen välisiä eroavaisuuksia suhteessa seksuaalisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, ap, miksi sulla on hirveet panohalut juuri silloin?
Olen käsittänyt, että silloin panettaa koska luonto haluaa että lisäännyn. Ovulaatio on otollinen hetki sille. Mutta ihmettelen tässä sitä, että onko tuo kipu ihan normaalia.
hei, kuulostaa kyllä kaiken kaikkiaan epänormaalilta.
Kaikki normaali ja luonnollinen on nykyään epänormaalia ja luonnotonta. Elämme omituisia aikoja.
ei naisen panetuksessa ole mitään ihmeellistä tai epänormaalia. siinä, miten asioita esittää ja missä milloin , se taas on pohdinnan arvoinen asia, ja siinä on paljon eri variaatioita kulttuurien kesken.
Olin 2 kk ilman hormonaalista ehkäisyä,ja kyllähän se seksi pyöri aivan toisella lailla mielessä,kuin sitten nuvaringin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ovulaatio aiheuta kaikille mitään kipua. Lakatkaa yleistämästä. Jos sinulla on joku oire tai tuntemus, ei se tarkoita että jokaisella muullakin on asiat samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se maailma ihmeellinen, Somaliassa klitorikset leikataan pois seksuaalisuuden tyrehdyttämiseksi ja Suomessa naiset huutavat tuskissaan avoimesti netissä kun panettaa.
Kulttuurishokki anyone?
Vihjaatko nyt että meidän suomalaistenkin olisi hyvä vain surkutella pois leikattuja klitoriksia? Että on vulgääriä huutaa tuskissaan netissä kun panettaa, koska jossain päin maailmaa naisia silvotaan?
ihmettelin kulttuurin ja kansojen välisiä eroavaisuuksia suhteessa seksuaalisuuteen.
Naisen ympärileikkaus on yksi tapa kahlita ja omistaa nainen. Kun naiselta tuhotaan seksuaalisuus ja osa luonnollisesta identiteetistä, tätä on helpompi hallita. Naisen ei tee mieli olla petipuuhissa vieraiden miesten kanssa, ja niihin omiin petipuuhiinhan ympärileikatun naisen voikin sitten pakottaa.
En muuten usko että omalla kohdalla olisi kyse endometrioosista, koskaan mitään tärinä tai yhdyntäkipuja ollut, kuukautiskivut olleet kovat aina ja kierto säännöllinen kuin kuu. Äidilläni myös kovat kivut ja säännöllinen kierto, raskautuminen ollut harvinaisen helppoa molemmilla, tai sitten ollaan osattu valita oikeat miehet.
Vahva oma luonnollinen hormonitoiminta on, sitä arvelivat syyksi neuvolassa kun raskauden jälkeen kuukautiset alkoi miltei heti vaikka imetin pitkään. E-pillereitä söin 14-vuotiaana muutaman kuukauden juurikin kuukautiskipujen vuoksi, lääkäri ne määräsi, ei kai noin nuorille muuten edes kirjoiteta. Mutta itkin perhana koko ajan ja kaikki tuntui toivottamalta, joten heitin pois. Siitä on jo hetki vierähtänyt.
Hmh, ei se minunkaan kipu mitään ovulaatiokipua ole. Klitoris tosin repesi synnytyksessä ja parsivat sen kieli poskessa niin sieltä ehkä voisi jotain syytä hakea kivulle jos se kipu sinne yksistään paikantuisi, mutta ei.
Tuskin teillä muilla on se revennyt kun on ilmeisen harvinaista, vai? Kun täällä noista silpomisista muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
En muuten usko että omalla kohdalla olisi kyse endometrioosista, koskaan mitään tärinä tai yhdyntäkipuja ollut, kuukautiskivut olleet kovat aina ja kierto säännöllinen kuin kuu. Äidilläni myös kovat kivut ja säännöllinen kierto, raskautuminen ollut harvinaisen helppoa molemmilla, tai sitten ollaan osattu valita oikeat miehet.
Vahva oma luonnollinen hormonitoiminta on, sitä arvelivat syyksi neuvolassa kun raskauden jälkeen kuukautiset alkoi miltei heti vaikka imetin pitkään. E-pillereitä söin 14-vuotiaana muutaman kuukauden juurikin kuukautiskipujen vuoksi, lääkäri ne määräsi, ei kai noin nuorille muuten edes kirjoiteta. Mutta itkin perhana koko ajan ja kaikki tuntui toivottamalta, joten heitin pois. Siitä on jo hetki vierähtänyt.
Hmh, ei se minunkaan kipu mitään ovulaatiokipua ole. Klitoris tosin repesi synnytyksessä ja parsivat sen kieli poskessa niin sieltä ehkä voisi jotain syytä hakea kivulle jos se kipu sinne yksistään paikantuisi, mutta ei.
Tuskin teillä muilla on se revennyt kun on ilmeisen harvinaista, vai? Kun täällä noista silpomisista muutenkin.
Ei ole revennyt minulla, en ole synnyttänytkään. Kierto on säännöllinen ja ovulaatio on aina samoihin aikoihin. Kovia kuukautiskipuja ei ole. Ainoastaan ovulaation aikaan kiihottuessa, erityisesti jos edellisestä seksikerrasta on aikaa.
T.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen aikana muuten alapää "turpoaa" joten siksikin varmaan valittaa ja "tykyttää".Ei ovulaatio aiheuta kaikille mitään kipua. Lakatkaa yleistämästä. Jos sinulla on joku oire tai tuntemus, ei se tarkoita että jokaisella muullakin on asiat samalla tavalla.
No näinpä. Itse en edes osaa sanoaa, milloin minulla on ovulaatio, koska se ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia tai haluja.
Olen kyllä aika tyytäväinen, etten ole viettieni ohjailtavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen aikana muuten alapää "turpoaa" joten siksikin varmaan valittaa ja "tykyttää".Ei ovulaatio aiheuta kaikille mitään kipua. Lakatkaa yleistämästä. Jos sinulla on joku oire tai tuntemus, ei se tarkoita että jokaisella muullakin on asiat samalla tavalla.
No näinpä. Itse en edes osaa sanoaa, milloin minulla on ovulaatio, koska se ei aiheuta mitään erityisiä tuntemuksia tai haluja.
Mä oon kyllä viettien ohjailtavissa ovulaation aikaan. Myönnän, en voi sille mitään. Pakko saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Mullakin välillä seisoo niin lujaa että sattuu. Varsinkin silloin kun luen aiheesta "naisen panetus".
Voih, tunnen tuskasi! Anna patukallesi hieman rakkautta. On tää rankkaa.
t.ap
Kiitti. Koitan tsempata tän erektion kanssa viikonloppuun. Toivottavasti baarireissun jälkeen saan sitten kivunkin laantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen mieluusti ovulaation ja kierron eri vaiheet. Olisipa elämä tylsää jos ei olisi viettejä eikä kierron vaihteluja.
Kuulostat maalaisperheen harmaalta hiirulaisäidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tunnen mieluusti ovulaation ja kierron eri vaiheet. Olisipa elämä tylsää jos ei olisi viettejä eikä kierron vaihteluja.
Kuulostat maalaisperheen harmaalta hiirulaisäidiltä.
Pitäydytäänpä asiallisessa keskustelussa eikä mollata toisia siksi, että he ovat erilaisia kuin mitä itse olet. Tietty ulkonäkö, harmaus tai "hiirulaisuus" ei sulje pois viettejä.
No vittu menkat!