Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt tasapainon muutamaan elämäni osaan: liikunta, ruoka, oma keho

Vierailija
11.04.2017 |

Mä oon löytänyt liikunnan ilon. Olen liikkunut teini-ikäisestä lähtien enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Mutta aiemmin olen lähinnä käynyt salilla ja jumpissa ym. Ja käynyt siellä lähinnä sen takia, että laihtuisin ja näyttäisin hyvältä. Samalla olen aina stressannut syömisiäni. Laskenut kaloreita ja tuntenut huonoa omaatuntoa herkuista. Olen siis aina ollut normaalipainoinen ja normaalivartaloinen.

Mun ongelma oli, että mä en oikeasti aina tehnyt sitä liikuntasuoritusta siksi, että se olisi mukavaa. Vaan musta tuntui että tätä on pakko tehdä, että laihdun. Jotenkin ne ajatukset aina pyöri vaan sen laihtumisen ja ulkonäön ympärillä. Vaa'allakin piti käydä joka päivä monta kertaa.

Vähän aikaa sitten aloitin pienen tauon jälkeen taas liikkumaan aktiivisesti. Harrastan liikuntaa suunnilleen 3-5 päivänä viikossa. Olen löytänyt sellaiset lajit, joista aidosti nautin. Harrastan niitä silloin, kun hyvältä tuntuu ja sen verran kun sillä hetkellä jaksan. Syön hyvin, hyvää ja terveellistä ruokaa. En laske kaloreita ja suupaloja. Musta tuntuu vaan niin hyvältä kokonaisvaltaisesti :) En mä tiedä mikä pointti tai järki tässä aloituksessa on. Halusin vaan vuodattaa tätä hyvää oloa tänne. Pitäkää itsestänne huolta, liikkukaa ja syökää ravitsevaa ruokaa. Kyllä mä ymmärrän jos on vaikka ylipainoa reilusti, niin terveyden kannalta laihduttaminen on varmasti hyvä valinta. Mutta te normaalipainoiset, lopettakaa se oman kehonne inhoaminen ja kiusaaminen. Kuunnelkaa sitä ja pitäkää se terveenä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla