Onko miesten treffeillä tarjoaminen verrattavissa huutokauppaan?
Se joka huutaa palkintolehmästä kovinta hintaa, voittaa huutokaupan? Eli mies joka maksaa treffeillä naiselle teatteria, kahvit + pullat tai ravintolassa illallisen, nostaa osakkeitaan kohti "voittoa"? Naiset ikäänkuin huudattavat itsestään kovinta hintaa, tai ainakin jonkinlaista arvoa sillä mies joka ei treffeillä tarjoa, saa välittömästi alentuneet pisteet.
Kommentit (11)
Mä en ikinä anna miehen tarjota treffeillä. Tienaan itse omat rahani ja enpä ainakaan jää mitään velkaa. En myöskään tunne ketään joka odottaisi miehen tarjoavan treffeillä. Tulepas ap 2017-luvulle sieltä misogynistisestä utopiamaailmastasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ikinä anna miehen tarjota treffeillä. Tienaan itse omat rahani ja enpä ainakaan jää mitään velkaa. En myöskään tunne ketään joka odottaisi miehen tarjoavan treffeillä. Tulepas ap 2017-luvulle sieltä misogynistisestä utopiamaailmastasi.
Luepa vaikka tämän palstan 2016-2017 vuosina kirjoitettuja kymmeniä ketjuja. Erittäin suuri osa naisista pitää miehen arvoa laskevana jos mies ei treffeillä maksa. Vähän pienempi osa suorastaan olettaa, että mies maksaa. Tämä sama osa perustelee sen, että maksaahan naisellekin laittautua treffeille (vaatteet, kampaus, kosmetiikka, korut, kaikki maksaa) joten vähintä mitä mies voi tehdä niin on "maksaa naisen seurasta".
Jos tämä palsta ei kuvaa suominaisia niin mikä sitten? Miksi ei kuvaisi?
Mites ois kohteliaisuus? Meikä maksaa kyllä parermmasta ensivaikutelmasta ... korjaan maksoi. ....totuus on jo paljastunut puolin ja toisin :D
hejj zensuuri!
En anna miehen maksaa treffeillä jollei intä niin vahvasti että asiasta tulee big deal. Seksivelkaan jääminen kahvista ja pullasta tai muusta ateriasta, kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa vaikka tämän palstan 2016-2017 vuosina kirjoitettuja kymmeniä ketjuja. Erittäin suuri osa naisista pitää miehen arvoa laskevana jos mies ei treffeillä maksa. Vähän pienempi osa suorastaan olettaa, että mies maksaa. Tämä sama osa perustelee sen, että maksaahan naisellekin laittautua treffeille (vaatteet, kampaus, kosmetiikka, korut, kaikki maksaa) joten vähintä mitä mies voi tehdä niin on "maksaa naisen seurasta".
Jos tämä palsta ei kuvaa suominaisia niin mikä sitten? Miksi ei kuvaisi?
Minä olen ainakin huudellut kaikkia noita perusteluja miehille, jotka sanovat naisia maksulliseksi kahvikupin juomisen takia. Olen keksinyt toinen toistaan älyttömämpiä perusteluja. On ihanaa ärsyttää noita mulkeroita.
Miksi te aikuiset naiset vastaatte provoon, jossa on jo nimitetty naisia lehmiksi ja huoriksi? Miksi haluatte palkita huomiolla näitä trollaajia??
Kuka tässä nyt on palkitsija ja kuka palkittu? Kyllä minäkin lyön löylyä kiukaalle että ukot saa istua täällä perse hiessä ulisemassa keksittyihin juttuihin. Siinä on mun salainen kosto :D.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aikuiset naiset vastaatte provoon, jossa on jo nimitetty naisia lehmiksi ja huoriksi? Miksi haluatte palkita huomiolla näitä trollaajia??
Käyn tällä palstalla lähinnä provosoimassa provoilijoita. Asialliset keskustelut ovat liian tylsiä. Nuo luuserit jäävät huomiotta oikeassa elämässä. Tällä palstalla ei ole mitään väliä.
Olen nainen ja aina ollut parisuhteessa. Itse tienaan omat rahat ja puoliksi haluan menot maksaa. Mutta jos olisin vapaa ja mies pyytäisi syömään eikä tarjoaisi, niin se olisi täydellinen turn off. En vain huolisi sellaista ja tiedän että löytäisin helposti paremman. Jos mies on mies, se tarjoaa. Enkä tarkoita mitään kovin kallista. Perusruoka tai kahvia. Mutta jos mies olisi opiskelija tai työtön, sanoisi et haluaisi tarjota, mutta ei ole juurikaan varaa, niin senkin sit hyväksyisin. Rehellisyys, hyväkäytöksellisyys, järkevyys. OK.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja aina ollut parisuhteessa. Itse tienaan omat rahat ja puoliksi haluan menot maksaa. Mutta jos olisin vapaa ja mies pyytäisi syömään eikä tarjoaisi, niin se olisi täydellinen turn off. En vain huolisi sellaista ja tiedän että löytäisin helposti paremman. Jos mies on mies, se tarjoaa. Enkä tarkoita mitään kovin kallista. Perusruoka tai kahvia. Mutta jos mies olisi opiskelija tai työtön, sanoisi et haluaisi tarjota, mutta ei ole juurikaan varaa, niin senkin sit hyväksyisin. Rehellisyys, hyväkäytöksellisyys, järkevyys. OK.
Tässä se taas tuli. Parisuhde ja sen kivijalka mitataan rahassa. Mies joka ei naisen seurasta maksa, ei saa naista. Koska naisella on "hintansa", eli on maksullinen.
Nainen = lehmä. Lupaavastipa aloitit ketjun.