Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi tässä oikeassa, mies vai minä? Riita leipomisesta ja herkkujen ostamisesta

Vierailija
11.04.2017 |

Eli meillä on sellainen juttu, että minä tykkään leipoa ja mies tykkää ostaa usein valmiita leivoksia leivostiskiltä. Nyt juuri soitin miehelle, joka on töissä, että aion tänään leipoa Fazerin sininen-suklaakakkua, koska tulee vieraitakin niin että meillä on sitten kakkua, ettei kannata ostaa kalliita 5€/kpl leivoksia. Mies alkoi valittaa että se on ihan eri asia ja ne kaupan leivokset maistuvat hyvälle kun minun leivokseni eivät.
No, sanoin sitten että senkun ostaa mutta ei käytä siihen yhteistä tiliä. Se on tarkoitettu ihan perus elintarvikkeisiin. Itsekin ostan leipomisaineet omalta tililtä. Tähän sain kuulla olevani nalkuttava akka ja luurin korvaan.
Minusta nyt ei vaan ole mitään järkeä ostaa noita ylihintaisia pikkuleivoksia jos kotona odottaa iso suklaakakku? Kukaan muu ei ole arvostellut leipomisiani, päinvastoin kehuneet eli eivät ne nyt aivan suolesta voi olla. Leiponut myös ystävien juhliin pyynnöstä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pösilöä kummankin puolelta, kun pelaatte tuollaista.

Tämä.

Ei tuommoisessa suhteessa ole mitään järkeä.

Mies on sinulle tyly ja sinä vänkäät että kumpi on oikeassa.

Mitä väliä sillä on kuka on oikeassa. Jos mies tykkää kaupan leivoksista niin hän tykkää niistä. Jos sinä tykkäät leipomisesta niin sinä tykkäät siitä. Kumpikin olette oikeassa.

Miksi ei voi olla niitä leivoksia ja se sun kakku?

Vierailija
22/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioituksen puutetta sinua kohtaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka paljon oikein syötte noita leivoksia, jos ne uhkaavat teidän talouttakin?

No en minä ainakaan tykkäisi siitä, että puoliso tuhlaisi ihan turhuuteen esim. 30e (6x5e) ostamalla useamman leivoksen, kun samaan aikaan olisin kotona leipomassa vastaavia puoli-ilmaiseksi. Sehän olisi kuin rahaa polttaisi. Ja harvemmin makeita leivonnaisia voi (maun puolesta) taidottomuudella pilata niin ettei itse huomaisi mitään, enintään ne ei ole yhtä nättejä kuin kaupan tekeleet, mutta sehän ei makuun vaikuta. Ja eiköhän ap itsekin huomaisi, jos hän polttaisi leivoksensa tai vaikka vahingossa unohtaisi niistä sokerin tms. makua pilaavaa. 

Mitä jos mies puuttuisi apeen rahankäyttöön? Ja minä en pitäisi jos mieheni tekisi aina kaiken miellyyttääkseen vain vieraita ja muita ihmisiä eikä ajattelisi minua yhtään. Nalkuttaisi vaan. Onneksi mieheni tekee sitä ruokaa mistä pidän ja vieraat saavat sitä samaa. Minun kehuni tarjottavista ovat ne tärkeimmät. Ap vain kiukuttelee kun kuvittelee olevansa Martha Steward, eikä ole.

Vierailija
24/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnioituksen puutetta sinua kohtaan

Kunnioituksen puutetta miestä kohtaan. Mikä kotitaloudellinen valta naisella on määrä, että vieraille tarjotaan HÄNEN leipomaa kakkua? 

Vierailija
25/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät, että vieraasi pitää juuri siitä kakusta, eikä esim. leivoksista?

Itse toivoisin, että esillä olisi juuri vain se yksi leivos per vieras :D Olen huono sanomaan ei sille väkisin tarjotulle kolmannelle palalle, kun sitä kakkua on vielä niin paljon ja se on syötävä pois ettei itselleen jää niin paljon syötävää.

Vierailija
26/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Marie keksejä.

Vierailija
27/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisikö miehesi vihjailla että olet liian pullea? Että kun teet ison kakun, syöt siitä eniten itse? Tuli tällainen mieleen kun miehet yleensä haluavat hoikan ja nätin naisen.

Ei aina saa mitä haluaa. Ei apeekaan haluaisi olla kuspään kanssa parisuhteessa.

Kuka hänet sitten pakottaa olemaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme