Puolison eksät
Miten kestätte nähdä puolisonne eksiä? Minulla on riesana kaksi eksää pienessä pitäjässä. Vituttaa ja ahdistaa ihan hirveästi.
Kommentit (12)
Ajattelen että mun kanssa ukko on ollu 6v, mun kanssa sillä on lapsia. Exien kanssa suhde kesti minkä kesti
Pöhöttynyt itsetunto kirjoitti:
Koska minä olen parempi kuin vaimon exät.
Et ole, liityt niiden joukkoon ihan samalla tavalla, ainoastaan ajan kysymys.
Kuulostaa järkiperäiseltä ajattelulta. Itse en voi (osaa?) ajatella, että olisin parempi kuin eksät. Toisen kanssa mies on saanut lapsia ja toisen kanssa on ollut kuulemma kuuma seksisuhde. Näihin ihmisiin sitten törmään jokapäiväisessä elämässä. Ahdistaa. Ap.
Miehellä ei ole eksiä. En olisi mitään horoukkoa ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa järkiperäiseltä ajattelulta. Itse en voi (osaa?) ajatella, että olisin parempi kuin eksät. Toisen kanssa mies on saanut lapsia ja toisen kanssa on ollut kuulemma kuuma seksisuhde. Näihin ihmisiin sitten törmään jokapäiväisessä elämässä. Ahdistaa. Ap.
Jos mies on kokenut tarpeelliseksi kertoa sinulle kuumasta seksisuhteesta, niin ihan tarkoituksella hän on halunnut sinua loukata.
Ei tuollaisia asioita kerrota.
Empä edes tiedä mieheni exiä, ei kiinnosta menneet. Pari kertaa seurustellut enne mua, mutta enempää en ole kysellyt koska nyt eletään meidän omaa elämää joka on täydellistä! 7 vuotta mennyt jo yhdessä, eikä kriisin kriisiä, kun emme kumpikaan viiti turhista asioista jankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kokenut tarpeelliseksi kertoa sinulle kuumasta seksisuhteesta, niin ihan tarkoituksella hän on halunnut sinua loukata.
No todella! Minkä ikäisiä olette? Onko miehellä yhteishuoltajuus? Ei kukaan täysjärkinen ja emotionaalisesti tasapainoinen äijä mene tollasia asioita sanomaan edellisestä suhteesta. Mustasukkaisuus on normaali tunne, mutta tämä mies ei ehkä ole paras valinta sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Oma miehenikin kertoili tuollaisista kuumista seksisuhteista jne suhteen alussa minulle. Myöhemmin sanoi että kertoi koska oli niin epävarma itsestään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Suhteen alussa kertoi, koska ajatteli meidän voivan kaiken jakaa. En siis itse kysynyt, vaan se tuli puheeksi enkä tajunnut asiaa estää (että en haluaisi kuulla!). Siitä saakka asia on vaivannut, sillä itse en eksistäni ole juuri jutellut. Pienellä paikkakunnalla ollaan jatkuvasti näköetäisyydellä toisiimme nähden muutenkin. Ahdistaa hirveästi! En tiedä miten tästä pääsee yli? Ap.
Ollaan aikuisia. Miehellä siis lapsiakin. Ihana mies on, huolehtiva ja hyvä. Ei vaan tajunnut, että ei tarvitsisi niin avoin olla. Katuu tietenkin puheitaan nyt, kun en enää pysty ihan normaalisti hänen eksiään tapaamaan arkisessa elämässä tässä liian pienessä kylässä. Hyvät ihmiset! Varoitus! Älkää puhuko eksistä (ja varsinkaan seksistä) uuden suhteenne alkuaikoina uudelle ihmiselle! Sitä ei voi tietää toisen haavoja ja kokemuksia, varsinkin seksin alueella monella on ollut vaikeita kokemuksia.
Koska minä olen parempi kuin vaimon exät.