Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä teen tuon tytön kanssa?

Vierailija
10.04.2017 |

Tyttö täyttää tänä vuonna 20 ja on nyt saanut päähänsä että muuttaa yhteen poikaystävänsä kanssa. Tämä "poikaystävä" 8 vuotta vanhempi. Mielestäni hän on liian nuori aikuiseen parisuhteeseen. Tyttö ei ole asunut koskaan omillaan eikä edes aloittanut opintojaan ja on jo nyt sitomassa palloa jalkaansa. Asumme kaiken lisäksi pääkaupunkiseudulla, joten olisi taloudellisestikin järkevämpi asua vielä kotona.

Olen yrittänyt ehdottaa, että asuisi muutaman vuoden vielä kotona ja kun opinnot olisivat hyvässä vaiheessa voisi sitten muuttaa yksin asumaan jos haluaa. Aikanaan löytyy myös se kiva oman ikäinen mies jonka kanssa on oikeasti onnellinen. Huoh, mutta eihän tyttö kuuntele vaan sanoo rakastavansa tuota miestä ja tekevänsä kuten itse haluaa.

Noin nuori ei ole kypsä päättämään tällaisesta asiasta, mutta täysi-ikäisyyden takia olemme voimattomia. Tuossa iässä kuuluisi elää huoletonta nuoruutta, ei leikkiä kotia jonkun aikuisen miehen kanssa. Tyttö on muutenkin epänormaali kun baarit ja tulevat opiskelijabileet eivät kiinnosta. Miksi pitää sitoutua näin aikaisin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin 17. vuotiaana pois äidin helmoista, ja vieläpä eri kaupunkiin ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Äitini antoi minun mennä, ja kokeilla elää omaa elämää niinkuin tahdoin. Olen kiitollinen äidilleni, ja olemme erittäin läheisiä olleet aina. Minusta kasvoi fiksu ja omillaan toimeentuleva nainen, koska elämä opettaa! Anna tyttärellesi mahdollisuus! Mistä tiedät että hän ei ole valmis. MIelummin annat hänen tehdä omat päätökset ja kannustat häntä valinnoissaan, ja teet selväksi että jos jokin menee mönkään, niin kotiin saa tulla aina takas. Ja sehän on vaan hyvä ettei tyttöä kiinnosta baareissa notkuminen! Kyllä sekin aika tulee jos on tullakseen.

Vierailija
2/4 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
4/4 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama aloitus on ollut aiemminkin... Mikä pointti?