Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako päivää olit synnärillä toisen lapsen kanssa?

23.03.2006 |

Siis synnytyksen jälkeen. Onko täällä Oysissa olleita, miten teillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani syntyi lauantai aamuna ja sunnuntaina lähdimme kotiin. Sairaala oli Oulaskangas. Ensimmäisen kanssa olin 3 pvää

Vierailija
2/12 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sairaalassa kaksi päivää. Tyttö syntyi tiistaina puoliltapäivin ja kotiin lähdin torstaina iltapäivällä. Jotenkin tuntui, että oli kamala kiire kotiin esikoisen luokse, mutta näin jälkikäteen ajateltuna olisin kyllä voinut olla vielä yhden päivän lisää sairaalassa. Siellä kun palvelu pelasi ja oli ihanasti aikaa uudelle tulokkaalle.

Esikoisen kanssa olin sairaalassa 5 päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vasta kotiuduin Oysista, vauva syntyi maanantaina, kotiuduttiin torstaina. Sanoivat, että kolmantena päivänä pääsee kotiin, kun ensimmäistä päivää ei lasketa, edellyttäen tietysti, että kaikki on hyvin ja vauvan paino on nousussa. :) Niin myös esikoiselta.

Vierailija
4/12 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa 2 vrk.

Vierailija
5/12 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen syntyi sunnuntai aamuna ja keskiviikkona kotiuduttiin. Kuopus syntyi perjantai aamuna ja sunnuntaina kotiuduttiin.

Oysissa ovat molemmat syntyneet.

Vierailija
6/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes lapsi 2 vrk ja lastenlääkäri oli tehnyt tarkastuksen.

Vierailija
7/12 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa (suunniteltu sektio) 2 vrk ja toisen kanssa 10 tuntia, siis polikliinen synnytys.

Vierailija
8/12 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut jo samana päivänä kotiin mutta lastenlääkäri oli jo käynyt siltä päivältä.

Keskipohjanmaan keskussairaalassa synnytin.

Vierailija
9/12 |
08.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa olin 4 vrk. Seuraavan kanssa tultiin kotiin kun poika oli 20 tunnin ikäinen. Kolmas kerta oltiin sairaalassa niin kauan että vauva oli täyttänyt 3 vrk, vasta sitten lastenlääkäri tarkasti.

Henna-Liina rv6+1

Vierailija
10/12 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö syntyi torstaina aamuyöllä 20 min sairaalaan saapumisen jälkeen, kotiin lähdettiin lauantaina puolilta päivin.

Vierailija
11/12 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva syntyi ti-yönä, kotiin päästiin to-aamupäivällä lääkärinkierroksen jälkeen.

Vierailija
12/12 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan mentiin ke päivällä, tyttö syntyi to 00.35 ja kotiin lähdettiin ennen puolta päivää. Lääkäri tarkisti ennen kotiinlähtöä, mutta calmette tultiin ottamaan 3vrk päästä. Tämä siis lyhsy ja hyvinkäällä.