Suomessa on liian vähän siroja taskuvenuksia
Kommentit (24)
Suomalainen nainen on kyllä yksi ainutlaatuisimmista naisista koko maailmassa, on helppo allekirjoittaa tuo paljon maailmaa nähneenä. Suomalaisesta naisesta saa aivan uskomattoman lojaalin ja rehellisen kumppanin, eikä yhtä tasa-arvoista naista joka kulkee täysin rinta rinnan miehen kanssa taida löytää mistään muualta.
Joku muu voi olla eri mieltä, mutta tuo on minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen on kyllä yksi ainutlaatuisimmista naisista koko maailmassa, on helppo allekirjoittaa tuo paljon maailmaa nähneenä. Suomalaisesta naisesta saa aivan uskomattoman lojaalin ja rehellisen kumppanin, eikä yhtä tasa-arvoista naista joka kulkee täysin rinta rinnan miehen kanssa taida löytää mistään muualta.
Ilmeisesti et muodostanut mielipidettäsi avioerotilastoja tarkastelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et muodostanut mielipidettäsi avioerotilastoja tarkastelemalla.
Tiedän että ihmiset eroaa, rakkaus kuihtuu ja eron syitä on monia. Mutta olen aina tykännyt kuitenkin suomalaisen naisen perusluonteesta ja asenteesta, siinä on jotain todella aitoa kumppanuutta.
Eli 90-60-90 siro nainen ei olekaan siro. Kiitos tietoiskusta.