Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on liian vähän siroja taskuvenuksia

Vierailija
10.04.2017 |

Rotevia emäntiä löytyy senkin edestä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi poikaparka. Sana taskuvenus nimenomaan tarkoittaa kurvikasta, lyhyttä naista. Ei siroa naista.

Mutta joka tapauksessa: kukaan ei pakottane sinua etsimään seuraa Suomesta. Eivätkä suomalaiset naiset muuksi muutu, vaikka kuinka kävisit nettipalstalla kertomassa heidän olevan mielestäsi vääränlaisia.

Kyllä sirokin voi olla kurvikas.

No ei. Siro on nimenomaan hoikka, pienikokoinen, "linnunluinen" ja kaikin puolin pieni ja siro.

Ehkä sinun kannattaisi päättää kumpaa haet, siroa vai kurvikasta, ennen kuin pahemmin nolaat itsesi esim. nettideiteissä.

Eli 90-60-90 siro nainen ei olekaan siro. Kiitos tietoiskusta.

Vierailija
22/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on kyllä yksi ainutlaatuisimmista naisista koko maailmassa, on helppo allekirjoittaa tuo paljon maailmaa nähneenä. Suomalaisesta naisesta saa aivan uskomattoman lojaalin ja rehellisen kumppanin, eikä yhtä tasa-arvoista naista joka kulkee täysin rinta rinnan miehen kanssa taida löytää mistään muualta.

Joku muu voi olla eri mieltä, mutta tuo on minun mielipiteeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen on kyllä yksi ainutlaatuisimmista naisista koko maailmassa, on helppo allekirjoittaa tuo paljon maailmaa nähneenä. Suomalaisesta naisesta saa aivan uskomattoman lojaalin ja rehellisen kumppanin, eikä yhtä tasa-arvoista naista joka kulkee täysin rinta rinnan miehen kanssa taida löytää mistään muualta.

Ilmeisesti et muodostanut mielipidettäsi avioerotilastoja tarkastelemalla.

Vierailija
24/24 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et muodostanut mielipidettäsi avioerotilastoja tarkastelemalla.

Tiedän että ihmiset eroaa, rakkaus kuihtuu ja eron syitä on monia. Mutta olen aina tykännyt kuitenkin suomalaisen naisen perusluonteesta ja asenteesta, siinä on jotain todella aitoa kumppanuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän